Licitatie Publica - Executie lucrari de modernizare trotuare in comuna Gilau, judetul Cluj.
Anunt de participare numarul 116870/11.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Gilau
Adresa postala: str.Principala nr.723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Petru Fodor, Tel. 0264/371646, Email: [email protected], Fax: 0264/371646, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria comunei Gilau
Adresa postala: str. PRINCIPALA, nr. 723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Tel. (0264) - 371.646, Email: [email protected], Fax: (0264) - 371.646, Adresa internet (URL): www.primariagilau.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria comunei Gilau
Adresa postala: str. PRINCIPALA, nr. 723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Tel. (0264) - 371.646, Email: [email protected], Fax: (0264) - 371.646, Adresa internet (URL): www.primariagilau.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria comunei Gilau
Adresa postala: str. PRINCIPALA, nr. 723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Tel. (0264) - 371.646, Email: [email protected], Fax: (0264) - 371.646, Adresa internet (URL): www.primariagilau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de modernizare trotuare in comuna Gilau, judetul Cluj.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: loc. Gilau, com. Gilau, jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste executarea de lucrari de modernizare trotuare in comuna Gilau, judetul Cluj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este realizarea lucrarilor de modernizare trotuare in comuna Gilau, judetul Cluj.
Valoarea estimata fara TVA: 152, 419RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui garantia de participare in cuantum de maxim 2% din valoare estimata, respectiv 3000 lei, precum si garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretulcontractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completarea formularului 12A ? Declaratie privind eligibilitatea semnata de reprezentantul legal al operatorului economic (original).
- Completarea formularului 12B ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (original).
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii ofertei, in original, copie legalizata saucopie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului.
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu areobligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original, copie legalizata saucopie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului - copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului.
- Copie dupa certificatul de inregistrare al societatii .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale ? formular B2.
- Cifrele de afaceri pe ultimii 3 ani.
- Bilantul contabil din anul 2009, vizat si inregistrat de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - completarea formularelor 12 F.
- O recomandare din partea beneficiarilor pentru lucrari similare executate.- Incheierea si indeplinirea a maxim doua contracte al caror obiect a fost executarea unor lucrari similare finalizate in ultimii 5 ani (copie dupa contracte).
- Lista personalului care va fi utilizat pentru indeplinirea acestui contract ? completare formular 12 I.
- Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? completare formular 12 H.
- Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea pe toata durata de executie a contractului, in cazul in care va fi atribuit ofertantului, a conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii.
- Completare formular 12 G, daca existasubcontractanti.
- Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 12:00
Locul: Sala de sedinte din cadrul Primariei Gilau.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorul economic poate opta pentru a vizita amplasamentul in vederea intocmirii ofertei.In cazul in care un ofertant doreste efectuarea vizitei insotit de un reprezentant din partea Autoritatii Contractante, acesta va solicita in scris Autoritatii Contractante cu precizarea datei si orei la care doreste efectuarea vizitei, dar nu mai tarziu de data 23.03.2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS NR. 6, sec. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Gilau
Adresa postala: str. PRINCIPALA, nr. 723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Tel. (0264) - 371.646, Email: [email protected], Fax: (0264) - 371.646, Adresa internet (URL): www.primariagilau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2011 09:48