Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de reabilitare, extensie, modernizare si imbunatatire a Centrului de asistenta sociala pentru persoane varstnice


Anunt de participare numarul 77497/14.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGANESTI(PRIMARIA)
Adresa postala: com.DRAGANESTIjud.NEAMT, Localitatea: Draganesti, Cod postal: 617107, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Butnaru, Tel.0233/789386, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0233/789386
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de reabilitare, extensie, modernizare si imbunatatire a Centrului de asistenta sociala pentru persoane varstnice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Draganesti, sat Draganesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare, extensie, modernizare, imbunatatire a Centrului de asistenta sociala pentru persoane varstnice situat in comuna Draganesti, sat Draganesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
118793 lei
Valoarea estimata fara TVA: 118, 793RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.06.2009 pana la 17.09.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1.Fisa privind informatii generale despre ofertant (FORMULAR V.1.1.)
- Completarea Formularului V.1.1.
1.2.Declaratie privind eligibilitatea (FORMULAR V.1.2) Completarea FORMULARULUI V.1.2
1.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (FORMULAR V.1.3)- Completarea FORMULARULUI V.1.3
1.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (FORMULAR V.1.4.)
- Completarea FORMULARULUI V.1.4.
-Certificat privind achitarea taxelor locale in original sau copie legalizata si valabil, -Certificat de atestare fiscala in original sau copie legalizata si valabil, Pentru persoane juridice straine: - declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3.1. Bilantul contabil la 31.12.2008
3.2. Declaratie privind cifra medie de afaceri globala din ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
4.1. Declaratie privind lista ultimelor 5 contracte incepute si finalizate (FORMULAR V.4.1.)
-Completarea FORMULARULUI V.4.1.
-Dovezi privind indeplinirea a trei contracte care a avut ca obiect lucrari reabilitare, extensie, modernizare, imbunatatire, inclusiv a instalatiilor interioare aferente
4.2.Personal de specialitate (Formularul V.4.2.)
- Completarea FORMULARULUI V.4.2.
4.3. Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, masinile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare in original, 4.4.Cerinte minime privind calitatea
4.4.1. Copie a Agrementului tehnic si a Avizului tehnic pentru producator si copia certificatului ISO 9001 sau a altui certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru producerea tamplariei, valabile pe o durata care sa includa perioada de valabilitate a ofertei si perioada de executie a contractului.
4.4.2. Copie a Agrementului tehnic si a Avizului tehnic pentru producator si copia certificatului ISO 9001 sau a altui certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru producerea retelei electrice, valabile pe o durata care sa includa perioada de valabilitate a ofertei si perioada de executie a contractului.
4.5. Standarde de asigurare a protectiei mediului
Declaratie pe propria raspundere privind respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului in original
4.6. Informatii privind subcontractantii
- Completarea declaratie conform Formularului V.4.5.
4.7. Informatii privind asocierea
4.8.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2009 13:00
Locul: Primaria comunei Draganesti, sat Draganesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte in termenul specificat la cap. VI.7; acestia din urma au obligatia sa prezinte imputernicirea si un act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL PHARE 2006 CES DRU
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Draganesti - Secretariat
Adresa postala: comuna Draganesti, sat Draganesti, Localitatea: Draganesti, Cod postal: 617107, Romania, Tel.0233789386
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2009 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer