Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI DE REABILITARE SI MODERNIZARE, AFERENTE PROIECTULUI ?CENTRU DE NOAPTE SI CAZARE PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST?


Anunt de participare numarul 114900/02.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Bistrita
Adresa postala:  p-ta Centrala nr. 6, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420040, Romania, Punct(e) de contact:  Bistrita, Piata Centrala nr.1, Tel. 0263-237323, 0263-223923, In atentia:  Nicolae Edward, Email:  [email protected], Fax:  0263-237323, 0263-224706, Adresa internet (URL):  http: //www.primariabistrita.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI DE REABILITARE SI MODERNIZARE, AFERENTE PROIECTULUI ?CENTRU DE NOAPTE SI CAZARE PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bistrita, Str.I.L.Caragiale nr.22
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI DE REABILITARE SI MODERNIZARE, AFERENTE PROIECTULUI ?CENTRU DE NOAPTE SI CAZARE PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECTULUI TEHNIC SI A CAIETELOR DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 219, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 24.000 lei;Garantia de buna executie a contractului va fi de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala+Buget local+Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul local si bugetul de stat;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente. Pentru anul 2010 se vor prezenta raportarile contabile la 30.06.2010, vizate si inregistrate de organele competente si bilantul contabil la 31.12.2010, semnat de ofertant;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani; Declaratie continand informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe; Declaratie privind efectivulmediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Declaratie privind conducerea tehnica de specialitate si personalul muncitor de specialitate necesar pentru executia
lucrarii; Declaratie pe propria raspundere ca se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului; Declaratie pe propria raspundere ca se vor respecta obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt in vigoare la nivel national sicare trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cel putin un contract cu o valoare egala sau mai mare decat 1.219.000 lei fara TVA sau 2 (doua) contracte cu o valoare egala sau mai mare decat 609.500 lei fara TVA pentru fiecare contract si a caror obiect a fost executia unor lucrari similare;
- obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de personal: ingineri si maistri cu specializare in constructii civile si instalatii; muncitori calificati in meseriile: zidar, dulgher, fierar betonist, finisor, mozaicar-parchetar, betonist, instalator apa canal, instalator electrice, termice, gaze.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2011 13:00
Locul: Bistrita, Piata Centrala nr.1, Serviciul Achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european:
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic contencios din cadrul Primariei Municipiului Bistrita
Adresa postala:  Piata Centrala nr.6, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420009, Romania, Tel. 0263/223923, Fax:  0263/231046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2011 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer