Licitatie Publica - Executie lucrari de reabilitare si modernizare campus scolar la Colegiul Tehnic Gh. Asachi Iasi
Anunt de participare numarul 38651/08.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul Tehnic , ,Gheorghe Asachi"
Adresa postala: Str. Sarariei, nr. 189, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700542, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Navodaru, Tel.0232/275980, In atentia: dnei Director Anda Tansa, Email: [email protected], Fax: 0232/275997
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate scolara
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de reabilitare si modernizare campus scolar la Colegiul Tehnic Gh. Asachi Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Colegiul Tehnic Gh. Asachi Iasi, Str. Sarariei , nr. 189
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare si modernizare a atelierelor scoala, al corpurilor B si D ale scolii, a cantinei, al corpului administrativ si a salii de sport. Reabilitarea obiectivelor sus mentionate presupune lucrari de consolidare si reabilitare a constructiilor si a instalatiilor(electrice, termice, sanitare).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor contracta lucrari de executie a consolidarii si modernizarii unor cladiri existente, de executie a unor cladiri noi, cu regim de inaltime P ori P+E, de executie a reabilitarii ori adaptarii retelei edilitare necesare. Detaliile se preiau din memoriile de specilitate din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 000, 000 si 14, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantii de participare de 60000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici sau asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art. 180/ OUG 34/2006;declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ofertantului;certificat constator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat valabile pana la data depunerii ofertelor;certificat constatator emis de Registrul comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul execitiilor financiare pe ultimii 3 ani, copii ale bilatului contabil vizat si inregistrat de catre organele competente, declaratii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 25000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, continand valori, insotita de certificari de buna executie, Fisa de informatie privind experienta similara in ultimii 5 ani cu o valoare totala egala sau mai mare de 6000000 fara TVA.Restul informatiilor cerute se gasesc in caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la caseria unitatii pentru cumpararea documentatiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2007 10:00
Locul: Colegiul Tehnic Gh. Asachi Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor publice
Adresa postala: Str. Stavropolos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar al Judetului Iasi
Adresa postala: Str. N. Balcescu, nr. 26, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700117, Romania, Tel.0232/268014, Fax: 0232/267705
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2007 15:16