Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de reabilitare si modernizare strazi in Orasul Lipova, Proiect nr. 7492 ,,Reabilitare si modernizare strazi in Orasul Lipova?


Anunt de participare numarul 132080/15.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Lipova
Adresa postala: str.N BALCESCU, nr.26, Localitatea: Lipova, Cod postal: 315400, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Engler, Tel. 0257561133, Email: [email protected], Fax: 0257561133, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de reabilitare si modernizare strazi in Orasul Lipova, Proiect nr. 7492 , ,Reabilitare si modernizare strazi in Orasul Lipova?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: pe raza Orasului Lipova, judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se va asigura reabilitarea si modernizarea a 14 strazi din Orasul Lipova. Actiunile de reabilitare/modernizare vizeaza infrastructura rutiera, sistemele de canalizare menajera si pluviala, parcajele autoturismelor, spatiile verzi, accesul la proprietatile particulare, masuri de siguranta a traficului, cu respectarea cerintelor cuprinse in prezenta documentatie de atribuire si a proiectului tehnic anexa la aceasta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233260-9-Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul care urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de achizitie publica presupune Executie lucrari de reabilitare si modernizare strazi in Orasul Lipova, Proiect nr. 7492 , ,Reabilitare si modernizare strazi in Orasul Lipova?, obiectiv finantat in cadrul P.O.R. 2007 - 2013, Axa prioritara 1, D.M.I. 1.1., sub-domeniul ?Centre Urbane? in conditiile si cantitatile precizate in prezenta documentatie de atribuire si in proiectul tehnic anexat la aceasta sicare va fi pus la dispozitia operatorilor economici prin intermediul SEAP la data publicarii in SEAP a anuntului de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 22, 232, 304RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 444.640 lei; Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013, Axa prioritara 1, ?Sprijinirea dezv.durabile a oraselor - Poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezv.urbana? Sub-domeniul: Centre urbane?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic(neincadrarea op.ec.in prev.art.69ยน, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, actualizata);certif.cazier fiscal al persoanei juridice;certif.privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale;certif.de participare cu oferta independenta;certif constatator cu activ.autorizata cf.cod CAEN 4211 (Rev.2)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale;bilanturile contabile pe anii 2008-2010;scrisoare de confirmare fonduri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008-2010) a ofertantilor participanti la procedura sa fie de min.44.000.000 lei (pentru pers.juridice romane)iar pt.pers.juridice straine cifra de afaceri se va exprima: -cf. cursului mediu BNR in anul 2008, 1 euro= 3, 6827 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron.Scrisoarea de confirmare fonduri pt.sustinerea exec.lucrarilor sa fie de 4.200.000 lei pe o perioada de 4 luni de la data semnarii acestuia.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.lista princip.lucrari exec.in ultimii 5 ani;Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Informatii generale privind angajatii;Personal ce va fi angajat in contract;certificate ISO 9001 si 14001 sau echivalent corespunzatoare codului CAEN 4211
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara, maxim 2 contracte finalizate avand ca obiect executia de lucrari similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri (lucrari de reabilitare si modernizare strazi, lucrari de reparare a drumurilor etc.) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu suma de 22.200.000 lei, fara TVA;procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor emis de beneficiar;Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv: - excavator pe senile cu o cupa, motor termic;
- buldozer pe senile;
- automacara;
- macara lansator de conducte pe trac. cu senile de sipes;
- mai mecanic cu motor termic;
- excavator pe pneuri, motor termic (buldoexcavator);
- compactor autoprop. cu rulouri (valturi);
- autovehicol special pentru intretinere si reparare drum;
- autocisterna cu dispozitiv de stropire;
- autogreder;
- repartizor finisor mixturi asfaltice;
- statie de mixturi asfaltice;
- autogrudonator.Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare in vederea indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): 1 responsabil tehnic cu executia1 responsabil cu asigurarea calitatii1 inginer drumuri1 responsabil cu asigurarea masurilor de protectie a muncii, minim 15 muncitori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada cea mai scurta de executie a lucrarilor
30%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11521
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.02.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2012 10:00
Locul: Primaria Orasului Lipova, loc. Lipova, str. N. Balcescu, nr. 26
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori ADR Vest si UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1, ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - Poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana? Sub-domeniul: Centre urbane?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta cu privire la actul autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic ? Primaria Orasului Lipova
Adresa postala: str. N. Balcescu, nr. 26, Localitatea: Lipova, Cod postal: 315400, Romania, Tel. 0257/561133, Email: [email protected], Fax: 0257/561133
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2011 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer