Licitatie Publica - Executie lucrari de reabilitare termica a Gradinitelor situate in Sectorul 4
Anunt de participare numarul 104501/26.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SCOLILOR , LICEELOR SI GRADINITELOR SECTOR 4
Adresa postala: ALEEA MIREA MIOARA LUIZA NR. 1 A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041531, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA VLAD, Tel. 0214608593, Email: [email protected], Fax: 0214601420, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de reabilitare termica a Gradinitelor situate in Sectorul 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: executie lucrari de reabilitare termica a Gradinitelor situate in Sectorul 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 8, 520, 065.8RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de reabilitare termica a Gradinitelor situate in Sectorul 4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
45320000-6-Lucrari de izolare (Rev.2)
45321000-3-Lucrari de izolare termica (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va asigura realizarea lucrarilor de reabilitare termica in concordanta cu prevederile proiectului de executie elaborat: termoizolare fatada, termoizolare terasa, termoizolare placa subsol, inlocuire tamplarie de lemn/metal cu tamplarie PVC/Al si geam termoizolant, trotuar precum si alte lucrari asa cum sunt ele descrise in Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 520, 065.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 19.000 lei ; garantia de buna executie este 10% din valoarea contractelor subsecvente, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant, Imputernicire, Oferta comuna trebuie sa cuprinda un contract/acord de asocierein care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberatdeAdministratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre Bugetul de stat consolidat, Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale; Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala;Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala din care sa rezulte, activitati: cod CAEN 2008: Constructii;Diviziunea 43?Lucrari speciale deconstructii;Grupele432, 433si439- Lucrari de instalatii electrice si tehnico-sanitare si alte lucrari de instalatii pentru constructii, Lucrari de finisare, respectiv alte lucrari speciale de constructii.Ptr.persoane juridice straine: Certificat de Rezidenta Fiscala;declaratie-in termen de 45 zile de la comunicare va prezenta dovada deschiderii sediului permanent/punct de lucru in Romania;in cazul asocierii-legalizarea asocierii si inregistrarea acesteia
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara- declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;sa prezinte minim un contract avand ca obiect lucrari de reabilitare termica constructii civile cu o valoare cel putin egala cu970, 000 lei fara TVA, insotit de o recomandare din partea beneficiarului si de o copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor;declaratia privindutilajele, echipamentele tehnice simijloacele de transport de care dispunepentru indeplinirea contractului de lucrari, din care sa rezulte un minim de :2 autoutilitare de transport marfa cu o capacitate de transport de minim 3, 5 tone;1 autopompa pentru beton;1 automacara;2 toalete ecologice (inclusiv serviciile aferente), 2 containere avand o capacitate de min. 7 mc; informatii generale despre personalul ofertantului; O lista a personalului cheie: cel putin 1 inginer constructor, specializarea constructii civile , cel putin 1 inginer constructor, specializarea instalatii, cel putin doua persoane atestate, conform legii , pentru lucru la inaltime si montaj de schela, responsabil tehnic cu executia (RTE), responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ), coordonator in materie de sanatate si securitate in munca;certificatele/atestatele doveditoare pentru Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, RTE si CQ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
.Caracteristici tehnice si functionale
5%
Descriere: Valoare coeficient transfer termic rama
3.
Caracteristici tehnice si functionale
5%
Descriere: Valoare coeficient transfer termic geam
4.
.Caracteristici tehnice si functionale
5%
Descriere: Nr. cicluri inchis-deschis garantat pt.ferestre
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2010 12:00
Locul: Administratia Scolilor , Liceelor si Gradinitelor Sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: Bucurest, Cod postal: 030008, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel. 021/3195180, Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Scolilor, Liceelor si Gradinitleor Sector 4
Adresa postala: Aleea Mirea Mioara Luiza nr. 1 A , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041531, Romania, Tel. 021/4608593, Fax: 021/4601420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 17:57