Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de reabilitare termica a Gradinitelor situate in Sectorul 4


Anunt de participare numarul 109186/11.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SCOLILOR , LICEELOR SI GRADINITELOR SECTOR 4
Adresa postala:  ALEEA MIREA MIOARA LUIZA NR. 1 A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041531, Romania, Punct(e) de contact:  VASILICA VLAD, Tel. 0214608593, Email:  [email protected], Fax:  0214601420, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de reabilitare termica a Gradinitelor situate in Sectorul 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Executie lucrari de reabilitare termica a Gradinitelor situate in Sectorul4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 9, 696, 835.23RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de reabilitare termica a Gradinitelor situate in Sectorul 4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
45320000-6-Lucrari de izolare (Rev.2)
45321000-3-Lucrari de izolare termica (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va asigura realizarea lucrarilor de reabilitare termica in concordanta cu prevederile proiectului de executie elaborat: termoizolare fatada, termoizolare terasa, termoizolare placa subsol, inlocuire tamplarie de lemn/metal cu tamplarie PVC/Al si geam termoizolant, trotuar precum si alte lucrari asa cum sunt ele descrise in Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9, 696, 835.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 22.000 lei ; Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, declaratie privind calitatea de participant la procedura, imputernicire scrisa, Oferta comuna trebuie sa cuprinda un contract/acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre Bugetul de stat consolidat;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale;Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, (in copie, semnat si stampilat ?conform cu originalul?, Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, (in original sau copie legalizata) . Certificatul constatator, trebuie sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor, pentru persoane juridice straine, certificat de Rezidenta Fiscala;declaratie - in termen de 45 zile de la comunicare va prezenta dovada deschiderii sediului permanent/punct de lucru in Romania;in cazul asocierii-legalizarea asocierii si inregistrarea acesteia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte copii semnate si stampilate "conform cu originalul", ale bilanturilor contabile din ultimii trei ani, (la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009) vizate si inregistrate de organele competente. Cifra medie de afaceri - pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) asa cum reiese din formularul, Informatii generale, trebuie sa fie mai mare sau egala cu2.250.000 lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, sa prezinte minim un contract (copie semnata si stampilata?conform cu originalul?) avand obiect similar celui ce se intentioneaza a se atribui, cu o valoare cel putin egala cu1.128.900lei fara TVA, insotit de o recomandare din partea beneficiarului si de o copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, declaratia privindutilajele, echipamentele tehnice simijloacele de transport de care dispune pentru indeplinirea contractului de lucrari la care se ataseaza lista cu utilajele, echipamentele tehnice si a mijloacelor de transport de care dispune pentru indeplinirea contractului de lucrari, din care sa rezulte un minim de : ?2 autoutilitare de transport marfa cu o capacitate de transport de minim 3, 5 tone;
?1 autopompa pentru beton;
?1 automacara;
?2 toalete ecologice (inclusiv serviciile aferente)
?2 containere avand o capacitate de min. 7 mc.informatii generale despre personalul ofertantului -efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009 separat pe fiecare an in parte) si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari;o lista a personalului cheie:
?cel putin 1 inginer constructor, specializarea constructii civile
?cel putin 1 inginer constructor specializarea instalatii, cel putin doua persoane atestate, conform legii pentru lucru la inaltime si montaj de schela, un Responsabil tehnic cu executia (RTE), Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ, Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici tehnice si functionale
5%
Descriere: Valoare coeficient transfertermic rama PVC
3.
Caracteristici tehnice si functionale
5%
Descriere: Valoare coeficient transfer termic geam
4.
Caracteristici tehnice si functionale
5%
Descriere: Nr. cicluri inchis-deschis ferestre
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2010 12:00
Locul: Administratia Scolilor , Liceelor si Gradinitelor Sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  B-DUL STAVROPOLEOS NR. 6 , SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030008, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5 Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021/3195180, Fax:  021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Scolilor, Liceelor si Gradinitelor Sector 4
Adresa postala:  Aleea Mirea Mioara Luiza nr.1A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041531, Romania, Tel. 021/4608593, Fax:  021/4601420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2010 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer