Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de reabilitare termica a unui numar de 13 imobile situate in Bucuresti, Sector 5 (zona 3)


Anunt de participare numarul 131584/17.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 5 (Primaria Sectorului 5 Bucuresti)
Adresa postala: Bd.Regina Elisabeta, nr.29-31, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 75540, Romania, Punct(e) de contact: Aurelia Negru, Tel. 0213126279, Email: [email protected], Fax: 0213126279, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de reabilitare termica a unui numar de 13 imobile situate in Bucuresti, Sector 5 (zona 3)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: 13 imobile din sectorul 5 - zona 3 conform documentatiei de atribuire
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de reabilitare termica a unui numar de 13 imobile situate in Bucuresti, Sector 5 (zona 3)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare termica a unui numar de 13 imobile situate in Bucuresti, Sector 5 (zona 3)
Valoarea estimata fara TVA: 15, 899, 516RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. de particip. 270.000 lei ? constit. conf. art. 86 din OUG 34/2006.Garant. de buna exec. 10% din pretul contract. fara TVA - prin retineri succesive. stab. de comun acord cu castigatorul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. privind neincadrarea in disp. art. 180
2.Decl. privind neincadrarea in disp. art. 181
3.Certif. de particip. cu oferta independenta
4. Decl. privind neincadrarea in preved. art. 691 din OUG 34/2006
5.Decl. privind calitatea de participant la procedura
6.Certif. fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unit. ad-tiv teritoriale in care soc. are sediul social.7.Certif. de atestare fiscala eliberat de organul de administ. fiscala al unitatii ad-tiv teritoriale in care soc are sediul social
8. Certif. constatator eliberat de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Inform. privind cifra de afaceri
2.Acces/disponibilitate resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare pt a realiza cash flow de executie
3.Bilant contabil la data de 31.12.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media in ultimii 3 ani de min. 30.000.000 lei2.Suma solicitata 2.649.919, 33 lei - perioada 2 luni
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii privind experienta similara
2.Decl. privind lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani
3.Decl. privind numele pers. care vor duce la indeplinire contractul si specializarea acestora
4.Decl. privind dotarile specifice, utilajele, echipam. tehnic, mijl. de transport, laboratoare, alte mijl. fixe
5.ISO 9001 sau echivalent
6.ISO 14001 sau echivalent
7.Decl. privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Valoarea solicitata minim 15.000.000 lei3.1 ing. constructor (constructii civile), 1 ing. constructor (instalatii), 1 responsabil cotrol tehnic de calitate, 1 RTE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Valoarea UR
4%
Descriere: comp. tehn.caract tehnice si functionale
3.
Valoarea UG
4%
Descriere: comp. tehn.caract tehnice si functionale
4.
Numar de cicluri inchis deschis garantat
2%
Descriere: comp. tehn.caract tehnice si functionale
5.
termen de executie
35%
Descriere: comp. tehn.durata de executie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2011 15:00
Locul: Primaria Sector 5, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observatori desemnati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
prevederile art. 2562 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Primaria Sectorului 5
Adresa postala: Bd. regina Elisabeta, nr. 29/31, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050012, Romania, Tel. 021.314.43.18, Email: [email protected], Fax: 021.314.49.90, Adresa internet (URL): www.sector 5.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2011 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer