Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de reparatie capitala a conductei de transport titei 4? Surani-Pacureti, in zona Matita, jud. Prahova, pe o lungime de 1km


Anunt de participare (utilitati) numarul 134038/19.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Transportator unic de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executie lucrari de reparatie capitala a conductei de transport titei 4? Surani-Pacureti, in zona Matita, jud. Prahova, pe o lungime de 1km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Surani si Comuna Pacureti, Judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de reparatie capitala a conductei de transport titei 4? Surani-Pacureti, in zona Matita, jud. Prahova, pe o lungime de 1km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231210-0 - Lucrari de constructii de oleoducte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari de reparatie capitala a conductei de transport titei 4? Surani-Pacureti, in zona Matita, jud. Prahova, pe o lungime de 1km
Valoarea estimata fara TVA: 222, 568RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 4400 lei.Valabilitate: 120 de zile de la data de primire a ofertelor. Constituire: a.prin virament bancar, in contul CONPET(RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, BCR Ploiesti), dovedit prin prez.cererii de plata avizate de banca si prin extras de cont vizat de banca, pana la termenul si ora limita de deschidere;b.prin instrument de garantare emis de catre o banca sau o soc.de asig., prezentat in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elab.conf.model din Anexa Formulare, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate;din acest instrum.de garantare tb.sa reiasa fara echivoc ca banca sau soc.de asig.va plati CONPET suma sol., la prima cerere scrisa, si fara oblig.motivarii cererii, cu cond.ca in cerere sa sa se specifice ca suma ceruta este datorata din cauza existentei uneia sau mai multora dintre sit.prevazute de art.87 din HG 925/2006. In plus, in mod obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din garantia de participare, iar banca/soc.de asigurari va elibera catre CONPET, suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006:2225 lei. c. prin ordin de plata, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, a virarii sumei in contul CONPET mentionat anterior, prin extras de cont vizat de banca, prez. pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor.Doc.doveditor al garantiei de part. se anexeaza plicului ext. In cazul neprezentarii dovezii constituirii garantiei de part., oferta va fi respinsa, cf.prev.art.33 alin.(3) lit.b), corob.cu art.36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea privind cuantumul garantiei de participare, prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv.IMM, acesta are oblig.de a anexa plicului ext.al ofertei, documentele prevazute de aceasta Lege. -Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: este de 10% din valoarea fara TVA a contractului -Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in conditiile prevazute in H.G. nr. 925/2006 conform art. 90 alineatul (1).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul nr. 2 "Declaratie privind eligibilitatea". Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta;2.Formularul nr. 3 " Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006". Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta;3.Formularul nr. 4 "Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana;4 Formularul nr. 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana;
5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original sau in copie legalizata. sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantului I s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catreesidentcompetente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificate de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor.
6.Formularul nr. 6 "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1din OUG
34/2006" Persoanele cu functie de decizie in cadrul CONPET sunt: Ing. Dorin Tudora ? Director General, Ec. Elana Buzatel ? Director Financiar, Dr. Ing. Gheorghe Ionescu ? Director Mentenanta ? Dezvoltare, Ing. Vasile Crisan ? Director Logistica Achizitii, Ec. Lucia Dumitrescu ? Sef Serviciul CFP, Cons. Jr. Valentin Marcu ? Serviciul Juridic, Ing. Mihai Sandu ? Serviciul Conducte, Exp. jr. Dan Manolache ? SefServiciul Achizitii, Ec. Andrei Camen ? Serviciul Achizitii.Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana. Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat/tertii sustinatori) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in luna anterioara deschiderii ofertelor sau in luna deschiderii ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". In acest ultim caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008รท2010), de minimum 445.136 lei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la datele 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, din care sa reiasa cifra de afaceri la datele 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in ultimii 5 ani prin prezentarea a maximum 3 contracte cu obiect asemanator, respectiv lucrari de reparatii conducte sau investitii conducte de transport produse petroliere sau titei sau gaze naturale, cu o valoare cumulata minima de 200.000 lei.Ofertantul va anexa: copiile paginilor relevante ale contractelor prezentate ca experienta similara din care sa reiasa pt. fiecare: nr. si data ctr., partile ctr., obiectul si valoarea ctr., termenul, data incheierii; copii PV receptie; recomandari din partea beneficiarilor ctr. resp. prezentate ca experienta similara, care se incadreaza in cerintele de la acest punct, doc. care confirma prestarea si val. lucrarilor.
Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta in original, Formularul nr. 9 si anexa la acesta , din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti (in exprimare valorica) din contractul de achitie publica. In anexa, are obligatia de a prezenta: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura si ?tampila in original (sau va prezenta acord de subcontractare, semnat). Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9 conform cerintelor de mai sus, in original si in limba romana, traducere legalizata.
In cazul in care ofertantul nu va subcontracta parti din contractul de achizitie publica, are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9, in care va preciza faptul ca n are subcontractanti pentru executia lucrarilor.
Ofertantul trebuie sa dispuna , pentru indeplinirea ctr., de urmatoarea dotare tehnica obligatorie: Echipamentele obligatorii (proprietate sau inchiriere) pt. indepl. contractului sunt: lansator conducte, excavator, buldoexcavator, laborator protectie catodica autorizat si laborator pentru verificare suduri prin gamagrafiere, autorizat. Pentru aceste echipamente, ofertantul va prezenta copii ale documentelor de autorizare sau ale specificatiilor tehnice. Pentru echipamentele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta in plus si copia contractului de colaborare/inchiriere.
Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatorul personal obligatoriu pentru indeplinirea contractului: cel putin un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniu; inspector protectia muncii atestat in baza HG 1425/11.10.2006; personal atestat ANRE pentru instalatii electrice tip C2A conform HG 540/2004; personal atestat pentru proiectare si executie de lucrari in conditii de atmosfera potential exploziva conform legii 319/2006 si Ordin 1636/392 din 25.04.2007 sau Directivei 94/9/EC. Ofertantul va prezenta, pentru fiecare persoana raspunzatoare de indeplinirea contractului, lista lucrarilor similare la care a participat si va anexa CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.
Cerinta obligatorie: prezentarea copiei Certificatului ISO 9001:2000 (SR EN ISO 9001:2001), sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.
Cerinta obligatorie: prezentarea copiei Certificatului SR EN ISO 14001:2005, sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2012 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr.8 ? Sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; imputerniciri, copii BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
ATRIBUIREA CONTRACTULUICerinte obligatorii: 1) Ofertantul are obligatia sa prezinte declaratia privind clauzele contractuale - Formularul nr. 27 din Sectiunea IV, ?Anexe Formulare?.2) Ofertantul va completa si va prezenta Formularul nr. 26 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, Declaratie de acceptare a conditiilor obligatorii impuse in Fisa de date a achizitiei: a) Termenul de executie a lucrarilor care fac obiectul contractului este de 90 de zile de la data predarii amplasamentului.b) Perioada de garantie a lucrarilor executate este de 48 de luni de la data receptiei si punerii in functiune, fara obiectiuni din partea achizitorului la terminarea lucrarilor.c) Contractul intra in vigoare la data semnarii acestuia de catre partile contractante. Contractul inceteaza sa produca efecte la data restituirii integrale a garantiei de buna executie, de catre achizitor, executantului, cu respectarea prevederilor din Legea 10/1995 referitoare la performantele de comportare a lucrarilor executate in exploatare, in scopul satisfacerii pe intreaga durata de existenta, a exigentelor utilizatorilor si colectivitatilor.d) Termenul de plata al facturilor este: 30 de zile de la data inregistrarii acestora la achizitor.e) Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari.Nu se accepta actualizarea pretului unitar al contractului. Pretul unitar din oferta ramane ferm.Ofertantii straini au obligatia sa prezinte toate doc. solicitate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CONPET SA
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2012 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer