Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de reparatii capitale Sala de Baschet - bd. Basarabia nr.39, Bucuresti.


Anunt de participare numarul 77326/14.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FEDERATIA ROMANA DE BASCHET
Adresa postala: Bucuresti, strada Vasile Conta nr 16, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020956, Romania, Punct(e) de contact: Alina Daniela Moanta, Tel.021 317.00.97, Email: [email protected], Fax: 021 317.04.89, Adresa internet (URL): www.frbaschet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Persoana juridica fara scop patrimonial
Activitate (activitati)
Altele: Sport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de reparatii capitale Sala de Baschet - bd. Basarabia nr.39, Bucuresti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sala de baschet situata in bulevardul Basarabia nr.39, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 500, 000 si 5, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Acord cadru urmat de maximum 3 contracte subsecvente incheiate cu acelasi operator economic.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de reparatii capitale (renovare) la sala de baschet situata in Bucuresti, bulevardul Basarabia nr.39, sector 2, aflata in folosinta gratuita a Federatiei Romane de Baschet, conform H.G.nr.1392 din 22.11.2007.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari de reparatii capitale (renovare) sala de baschet situata in Bucuresti, bulevardul Basarabia nr .39, sector 2 - conform caietului de sarcini, proiectului de executie si listelor de cantitati.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 500, 000 si 5, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 50.000 lei, constituita prin scrisoare de garantie bancara. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractelor subsecvente, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In baza dispozitiilor Legii nr.69/2000, a H.G. nr.884 din 2001, a Ordinului ministrului tineretului si sportului nr.25/2009 si Ordinului ministrului tineretului si sportului nr.431/2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare conform art.44 si 45 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre bugetul consolidat de Stat si catre Bugetele Asigurarilor Sociale de Stat: a.Certificat de atestare fiscala (emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Financiar de Stat-Administratia Finantelor Publice)-original sau copie legalizata; b.Certificat privind plata impozitelor locale pentru persoanele juridice (emis de Primarie-Directia de Impozite si Taxe locale)-original sau copie legalizata; c.Certificat de de atestare privind plata obligatiilor la Fondul pentru mediu (emis de Administratia Fondului pentru Mediu)-original sau copie legalizata; 5.Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata; 6.Certicat de inregistrare-copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani- minimum 4.500.000 EURO; 2.Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2008 -copie legalizata din care sa reiasa urmatorii indicatori: Lg lichiditate generala mai mare decat 100% si Sp- solvabilitate patrimoniala mai mare decat 30%
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe utlimii 3 ani de cel putin 4.500.000 EURO; Indicatori economici: - Lg lichiditate generala mai mare decat 100%; - Sp- solvabilitate patrimoniala mai mare decat 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale; 2.Obligatii contractuale in desfasurare; 3.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: vor fi prezentate minimum 2 lucrari(contracte) din lista, cu o valoare cumulata de minimum 600.000 EURO, insotite de copiile contractelor, recomandarile din partea beneficiarului-original sau copie legalizata, precum si procese verbale de receptie lucrari similare; 4.Certificat de calitate ISO: 9001 sau echivalent; 5.Certificat de calitate ISO: 14001 sau echivalent; 6.Certificat de calitate OHSAS: 18001, sau echivalent; 7.Resurse tehnice- Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe; 8.Declaratie privind personalul angajat cu CV-uri, atestare RTE si CQ, diplome.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2009 12:00
Locul: Federatia Romana de Baschet, strada Vasile Conta nr.16, etaj 7, camera 719, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa reprezentantii imputerniciti ai societatilor ofertante si reprezentanti ai altor institutii de drept public sau privat, numai pe baza de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Federatia Romana de Baschet
Adresa postala: strada Vasile Conta nr.16, etaj 7, camera 719-720, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020954, Romania, Tel.021 317 00 97, Email: [email protected], Fax: 021 317 04 89, Adresa internet (URL): www.frbaschet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2009 20:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer