Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE LA UNITATILE DE INVATAMANT DIN CADRUL CENTRULUI BUGETAR LICEUL BILING DECEBAL


Anunt de participare numarul 15903/24.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LICEUL BILINGV DECEBAL
Adresa postala: B-dul Energeticienilor Nr 9-11 Sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 75500, Romania, Punct(e) de contact: Angela Balan, Tel.3466896, Email: [email protected], Fax: 3466896
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA SECTORULUI 3 - DIRECTIA INVATAMANT CULTURA
Adresa postala: STR VASILE LUCACIU NR. 34, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030964, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA INVATAMANT, Tel.0213260427, In atentia: DIRECTOR TARNA GHEORGHE, Email: [email protected], Fax: 0213260427
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA SECTORULUI 3 - REGISTRATURA GENERALA
Adresa postala: str PARFUMULUI NR. 2-4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA INVATAMANT CULTURA, Tel.0213260427, In atentia: DIRECTOR GHEORGHE TARNA, Email: [email protected], Fax: 0213260427
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE LA UNITATILE DE INVATAMANT DIN CADRUL CENTRULUI BUGETAR LICEUL BILING DECEBAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: UNITATILE DE INVATAMANT DIN CADRUL CENTRULUI BUGETAR LICEUL BILINGV DECEBAL, CONFORM CAIET SARCIN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATIILE CONSTAU IN VOPSITORII INTERIOARE SI EXTERIOARE, REPARATII LA INSTALATIUILE ELECTRICA, TERMICA SI SANITARA, REPARATII TAMPLARIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 953, 781.5RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea isi rezerva dreptul de a opta pt achizit lucrari sim, conf art 122 lit j din OUG 34.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare lot I - 4697 ron, LOT II - 4840, garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA pentru fiecare lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181, certificate de atestare fiscala original sau copie legalizata in termen de valabilitate la data deschiderii, certificat constatator original sau copie legalizata in termen de valabilitate la data depunerii, certificat de inregistrare copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pe anul 2006 la data de 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente, cifra de afaceri globala si cifra de afaceri in domeniul de activitate, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, fisa de informatii generala, experienta similara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
resurse umane, informatii referitoare la subcontractanti, standarde de asigurare a calitatii, resurse tehnice, prezentarea certificatului de management de mediu, prezentarea certificatului de management de securitate si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
ESTE IMPOSIBIL DE RESPECTAT TERMENELE LICITATIILOR FARA CA ACESTEA SA NU AFECTEZE GRAV SI IREVERSIBIL PROCESUL DE INVATAMANT CARE ISI V AINCEPE ACTIVITATEA LA 1 SEPTEMBRIE 2007
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
SE VA TINE CONT DE: EXPERIENTA SIMILARA, STANDARDE DE ASIGURAREA CALITATII, DE PROTECTIE A MEDIULUI SI CONDITIILE DE MUNCA SI PROTECTIA MUNCII, SECURITATIISI SANATATII, CIFRA MEDIE DE AFACERI
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2007 12:00
Locul: PRIMARIA SECTORULUI 3 - SALA DE CONSILIU, STR PARFUMULUI NR. 2-4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatnti ai operatorilor economici sau imputerniciti ai acestora, comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS OLTENITEI NR. 107-111, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041304, Romania, Tel.0213321175, Fax: 02133221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTORULUI 3 - DIRECTIA INVATAMANT CULTURA
Adresa postala: STR VASILE LUCACIU NR. 34, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030964, Romania, Tel.0213260427, Email: [email protected], Fax: 0213260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2007 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer