Licitatie Publica - Executie lucrari de reparatii, igienizari si reabilitari
Anunt de participare numarul 93911/06.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Adresa postala: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Punct(e) de contact: Ionut Manea, Tel.0213193251, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0213193252, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare unitati de invatamant si unitati sanitare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de reparatii, igienizari si reabilitari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: La unitatile aflate in subordinea AUIPUSP sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii curente, igienizari si reabilitari la unitatile aflate in subordinea AUIPUSPsector 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie Lucrari de reparatii curente, igienizari si reabilitari la unitatile aflate in subordinea AUIPUSP sector 1
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare-400.000 LeiGarantia de buna executie -6 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere /subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare, Certificat de sarcini fiscale, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturilor contabile dela fineleanilor2006, 2007si2008, Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta numai in original, fiind emise cu maxim3 zile inainte de data limita a depunerii documentelor de calificare, in cuantum de minim 4.000.000 lei .Cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani (2006, 2007 si 2008) sa fie minim 40.000.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
bilant copii legalizate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, declaratie privind personalul alocat derularii contractului, Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractuluiCertificari: ISO 9001:2001 ISO 14001:2005 OHSAS 18001:2008 SA 8000:2001 ISO 13485:2003, ATESTATtip B - A.N.R.E , AUTORIZATIE tip PDI - A.N.R.E. AUTORIZATIEtip EDI A.N.R.E., AUTORIZATIEI.S.C.I.RBPTA1, tip A, B si C
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a unui contract de executie lucrari de constructii civile inclusiv instalatii sanitare, electrice, termice, climatizare, gaze naturale in valoare deminima 14.000.000 lei (exclusiv TVA).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Este imposibil de respectat termenele licitatiilor fara ca acestea sa nu afecteze grav si ireversibil procesul de invatamant si actul sanitar.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 50
cifra medie de afaceri
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2010 12:00
Locul: B-dul Poligrafiei nr 4 sector 1 Bucuresti-Sediul AUIPUSP sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei Nr 5, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 1774
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos, Nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 310 4641, Fax: 021 310 4642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de recurs 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AUIPUSP - Sector 1 - Serviciul jUridic
Adresa postala: Bdul Poligrafiei nr 4 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Tel.0213193251, Fax: 0213193252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2010 14:14