Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari de reparatii si interventii unitati de invatamant situate in Sectorul 4


Anunt de participare numarul 115394/11.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SCOLILOR , LICEELOR SI GRADINITELOR SECTOR 4
Adresa postala:  ALEEA MIREA MIOARA LUIZA NR. 1 A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041531, Romania, Punct(e) de contact:  VASILICA VLAD, Tel. 0214608593, Email:  [email protected], Fax:  0214601420, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari de reparatii si interventii unitati de invatamant situate in Sectorul 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: unitati de invatamant sector 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 20, 557, 714.88RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de reparatii si interventii unitati de invatamant situate in Sectorul 4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini si a anexelor
Valoarea estimata fara TVA: 20, 557, 714.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 400.000 lei ; garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, declaratie privind calitatea de participant la procedura, imputernicire scrisa, Mai multe persoane juridice au dreptul de a se asocia, oferta comuna trebuie sa cuprinda un contract/acord de asociere, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, declaratie privind eligibilitatea, cazierulfiscal al societatii, eliberat de D.G.F.P./A.N.A.F., in original sau copie legalizata, declaratie privind neincadrarea art. 181, certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca societatea nu figureaza in evidentele Buletinului Procedurilor de insolventa, Cazieruljudiciar al societatii, certificatul de participare cu oferta independenta, Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P./A.N.A.F., Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, Persoane juridice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau teritorial., in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990; Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr. 359/2004, , Certificatul de inregistrare, Persoane juridice straine, Certificat de Rezidenta Fiscala,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
copii semnate si stampilate "conform cu originalul", ale bilanturilor contabile din ultimii trei ani, (la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009), Cifra medie de afaceri - pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), asa cum reiese din Formularul II din Sectiunea II -Informatii generale, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 6.400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, prezentarea unui contract, finalizat in ultimii 5 ani, avand obiect similar celui ce se intentioneaza a se atribui, cu o valoare cel putin egala cu3.200.000lei fara TVA, insotit de recomandare din partea beneficiarului pentru demonstrarea experientei similare , recomandarea sa cuprinda informatii referitoare la: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, orice defecte ale lucrarilor sau alte probleme referitoare la calitatea lucrarilor; orice cazuri de accidente produse din vina contractantului, orice amanari in receptia lucrarilor sau in emiterea certificatelor de buna executie;declaratia privindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice simijloacele de transport de care dispune pentru indeplinirea contractului de lucrari din care sa rezulte accesul operatorului economic la cel putin: aparat de sudura electrica ? 1 buc.;aparat de sudura oxiacetilenica - 1 buc.;aparat de sudura PP-R ? 2 buc;masini de gaurit cu percutie ? 5 buc.;polizor unghiular? 5 buc.;circular electric portabil ? 2 buc.;masina de slefuit cu disc abraziv ? 2 buc.;betoniera electrica 250 litri ? 1 buc.;malaxor petru mortar 150 litri ? 2 buc.;schela metalica ? 1000 mp.;autocamion capac. min. 2 to.? 2 buc, ;autobasculanta capac. min. 16 to.? 2 buc.;Declaratie privind informatii generale despre personalul ofertantului, Atestat ANRE de tip B, pentru executare de instalatii electrice interioare, pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV, in conf. cu prev. Legii energiei electrice nr. 13/2007, lista personalului: un coordonator de proiect, cel putin 5 ingineri constructori, specializarea constructii civile, cel putin 2 ingineri constructori, specializarea instalatii pentru constructii, un Responsabil tehnic cu executia (RTE), un Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ), un Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ), un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, CV-uri, Declaratie de disponibilitate, ISO 9001:2008, ISO 14001/2005 , OHSAS 18001/2008 .
?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.03.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.03.2011 12:00
Locul: Administratia Scolilor , Liceelor si Gradinitelor Sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  B-dul Stavropoleus nr. 6 Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  03000-8, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Scolilor , Liceelor si Gradinitelor Sector 4
Adresa postala:  Aleea Mirea Mioara Luiza nr. 1A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0411531, Romania, Tel. 021/4608593, Fax:  021/4601420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2011 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer