Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari ?Dezvoltare Centru de afaceri ?HAMILTON??


Anunt de participare numarul 142906/05.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OCH LOGISTIC AG SRL
Adresa postala: Sos.Amara, Nr2, Bloc Corp C2, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920049, Romania, Punct(e) de contact: Sos. Brailei, nr. 1, Mun. Slobozia, jud. Ialomita, Tel. +40 243230210, In atentia: Director Executiv Ing. Dipl. Micsa Sorin, Email: [email protected], Fax: +40 243230210, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari ?Dezvoltare Centru de afaceri ?HAMILTON??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Mun. Slobozia, jud. Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop executia lucrarilor pentru ?Dezvoltare Centru de afaceri ?HAMILTON??.
Lucrarile de construire pentru ?Dezvoltare Centru de afaceri ?HAMILTON?? se vor executa in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din documentatia de atribuire si cu Proiectului tehnic. Proiectul tehnic ? partile scrise si partile desenate - face parte integranta din caietul de sarcini si este atasat in SEAP prezentei documentatii. Mentionam posibilitatea modificarii duratei contractului in functie de necesitatile care vor aparea (actele aditionale ale contractului de finantare sau notificari care duc la variatii de activitati).
Valoarea totala a lucrarilor este estimata la 30.424.557, 47 lei (exclusiv TVA), din care: - Amenajarea terenului :6.786.165, 30 lei
- Amenajarea pentru protectia mediului :58.334, 00 lei
- Asigurarea cu utilitati a obiectivului :1.187.112, 60 lei
- Constructii si instalatii :17.337.165, 70 lei
- Dotarea cu echipamente :2.492.225, 00 lei
- Organizarea de santier :1.216.605, 17 lei
- Diverse si neprevazute :1.346.949, 70 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Listelor de cantitati, mai putin articolele 11, 12, 13 si 14 din formularul F3 ?Organizare de santier? care nu se vor licita.Valoarea totala a lucrarilor este estimata la 30.424.557, 47 lei (exclusiv TVA), din care:
Amenajarea terenului : 6.786.165, 30 lei
Amenajarea pentru protectia mediului : 58.334, 00 lei
Asigurarea cu utilitati a obiectivului : 1.187.112, 60 lei
Constructii si instalatii : 17.337.165, 70 lei
Dotarea cu echipamente : 2.492.225, 00 lei
Organizarea de santier : 1.216.605, 17 lei
Diverse si neprevazute : 1.346.949, 70 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 424, 557.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in conf. cu HG 925/2006, art. 86. In cazul depunerii unei contestatii, de catre op. ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, AC va retine din gar. de participare, o parte din gar. depusa, in conf. cu art. 278^1 lit. c) din OUG 34/2006.Datele pentru consituirea gar. de participare: BCR ? Slobozia, RO02RNCB0170027247660008, CUI 12662320.In orice situatie, dovada constituirii gar. de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valab. a gar. de participare va fi cel putin egala cu perioada de vala. a ofertei.Cuantumul garantiei de participare este de 290.000 lei.In cazul constituirii gar. de participare prin scrisoare de gar. de participare emisa in conditiile legii de o soc. bancara ori de o societate de asigurari, aceasta va fi in conformitate cu ?Formularul nr. 22 ?Garantia de Participare?.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu HG 925/2006, art. 88.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei garantii de participare emise de catre o societate de asigurari se va prezenta dovada platii integrale a politei de asigurare.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate in Documentatia de Atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reducere de 50% din valoarea gar. de participare (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prev. Legii nr. 346/2004, cu modif. si completarile ulterioare).Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Gar. de buna ex. se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea Aut. Contract., completata conf. Formularului nr. 31, se prezinta in original si devine anexa la contract. Va fi constituita in maxim 15 zile de la data semnarii contractului. In caz contrar Aut. Contract. va considera contractul ca neincheiat urmand a fi retinuta garantia de participare.Daca partile convin, gar. de buna ex. se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile HG nr. 1045/19.10.2011.IMM-urile benef. de reduceri de 50% pentru gar. de buna ex. conf. Legii 346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie: conf. model prevazut in lege.Restituirea gar. de buna executie se va face conf. HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de lucrari este finantat prin Fonduri Europene (FEDR), POR 2007-2013 Axa prioritara 4, DMI 4.1 si contributie proprie a Autoritatii Contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare.Ofertantul va prez. Formularele nr. 17 si 18. Daca este ofertant unic va mentiona in formulare ?Nu este cazul?.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006:1.Ofertantul va completa Formularul nr. 12.Cazier judiciar pentru administratori si/sau certificate echivalente.3.Cazier judiciar societate si/sau certificate echivalente.Documentele solicitate vor fi prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.B.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1.Ofertantul va completa Formularul nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Sectiunea II ?Formulare?2.Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: a.Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local pentru sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b.Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Se vor aplica prevederile Ord. MTI nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web: https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006C.Ofertantul are obligatia de a prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, completarea Formularului A .Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: DRAGOMIR Cleopatra ? Director General, MICSA Sorin ? Director Executiv, ANGHEL Aurelia ? Director Economic.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul subcontractarii, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.D.Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010Ofertantul are obligatia de a prezenta Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 ? completarea Formularului B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Pentru persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine trebuiesa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Aceste documente vor fi prezentate original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie de minim 52.200.000 lei.
Ofertantii vor prezenta copii dupa documente financiare din cel mult ultimii trei ani din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri.Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Acces la linii de credit
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o valoare de minim 9.000.000 lei, pentru o perioada de 3 luni. Se va prezenta o scrisoare de bonitate (cash-flow) sau alte documente (adresate autoritatii contractante si
nominalizate pt. contractul in cauza) prin care se va atesta faptul ca ofertantul are acces la resurse reale. In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai sus.
Suma respectiva va fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 si Anexa Formularului 3 din Sectiunea II ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire ?Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul mentionat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009- 1 Euro = 4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 Lei; 2011 - 1 Euro = 4, 2379 Lei; 2012- 1 Euro = 4, 2373 Lei). Pentru alte monede decat Euro, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Asigurarea de cash-flow se va demonstra prin: - prezentarea unei scrisori de bonitate (cash-flow) sau alte documente (adresate autoritatii contractante si nominalizate pt.contractul in cauza) prin care se va atestafaptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare, sau alte documente princare sa se asigure disponibilitatea de sustinere a lucrarii) pentru o valoare cel putin egala cu suma de 9.000.000 lei, pentru operioada de 3 luni, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri ? inoriginal.In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai sus.Suma respectiva va fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani, maxim 2 (doua) contracte de lucrari de constructie avand ca obiect lucrari similare in valoarede minim 29.077.000 lei fara TVA.Pentru indeplinirea acestui criteriu ofertantul va prezenta certificari de buna executie / recomandari / procese verbale de receptie intr-una din formele prevazute la art. 14(1) din Ordinul 509/2001 emis de Presedintele ANRMAP.
Ofertantul detine, are contract / precontract sau angajament ca va detine sau va avea drept de folosinta: laborator autorizat ISC de gradull II autorizat/atestat/verificat cu autorizatie de functionare in termen de valabilitate in conformitate cu Legea nr. 10 /1995 privind calitatea in constructii si ale Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii, aprobat prin H.G. 808/2005, cuprofile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D) pentru lucrarile de constructii. Nota: G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare;M.B.M ? Materiale pentru betoane si mortare;B.Ba.Bp ? Beton, Beton artmat, beton precomprimat;A.N.C.F.D ? Agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri;M.D ? Materiale pentru drumuri;D ? Drumuri.
Resurse tehnice minime necesare:
- Statie de asfalt / contract de furnizare mixtura asfaltica? Statie de betoane / contract de furnizare betoane? Repartizator asfalt-1buc? Cilindru compactor lis ? 2buc? Cilindru compactor pneu-2buc
? Excavator pe senile - 2buc? Buldoexcavator ? 2buc? Incarcator frontal-2buc? Autogreder -1buc? Buldozer-1buc? Autobasculanta ? 4 buc
Personal minim necesar :
1. Manager Proiect (MP)
?studii sup. cu exp. generala, minim 4 ani2. Sef de santier (SS)? studii sup. tehnice
? exp. specifica in pozitia de sef de santier (minim 1 contract)
3. Responsabil tehnic cu executia (RTE 1)
? Atestat tehnico-profesional pentru domeniul constructiilor civile, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi4. Responsabil tehnic cu executia (RTE 2)
? Atestat tehnico-profesional pentru domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi
5. Responsabil tehnic cu executia (RTE 3
? Atestat tehnico-profesional pentru domeniul constructiilor de drumuri, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi6. Inginer instalatii electrice? Atestat ANRE pentru retele de medie tensiune7. Inginer topometrist
? Studii superioare tehnice
? Exp. similara in pozitia de inginer topometrist in cel putin 1 contract8. Inginer drumuri? Studii superioare tehnice
? Exp. (minim 3 ani) in lucrari de executie drumuri9. Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)
? Prezentarea deciziei de numire
? Exp. similara in activ. de ex. lucrari dec-tii (drumuri si civile) in cel putin 1 contract10. Responsabil SSM
In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a
subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a
preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze,
procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale
subcontractantilor propusi
Standard de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent.Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Standard de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent.Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 14001 sau echivalent .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 7 ?Declaratia privind capacitatea tehnica? din Sectiunea II ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.Ofertantul va prezentaFormularul nr. 7 ?Declaratia privind capacitatea tehnica? din Sectiunea II ?Formulare? - din Documentatia de Atribuire
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 10 ?Certificat privind experienta Antreprenorului? din Sectiunea II ?Formulare? - din Documentatia de Atribuire.
Pentru contractele executate in afara Romaniei se va prezenta Formularul nr. 10 ?Certificat privind experienta Antreprenorului? in limba engleza sau, dupa caz, in limba tarii in care au fost executate proiectele / contractele, insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestuia.
Formularul nr.10 ?Certificat privind experienta Antreprenorului? se poate prezenta si in alta forma decat cea din Sectiunea II ?Formulare? - din Documentatia de Atribuire doar cu conditia ca respectivul document sa contina toate semnaturile, elementele si informatiile solicitate in continutul Formularului nr. 10.
Documentele certificari de buna executie / recomandare / procese verbale de receptie vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 8 ?Declaratie privind dreptul de folosinta al laboratorului autorizat? din Sectiunea II ?Formulare? - din Documentatia de Atribuire
Pentru indeplinirea criteriului ofertantul va prezenta documente (fisa mijlocului fix, contracte inchiriere/leasing etc) care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului. In cazul depunerii unei oferte in asociere indeplinirea cerintei se poate face prin cumul.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 9 ?Declaratie privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului? din Sectiunea II ?Formulare? - din Documentatia de Atribuire.Pentru indeplinirea criteriului ofertantul va prezenta documentul (fisa mijlocului fix, contracte inchiriere/leasing etc) care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea saualte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelortehnice implicate in realizarea contractului. In cazul depunerii unei oferte in asociere indeplinirea cerintei se poate face princumul.Ofertantul va prezentaFormularul nr. 11 ?Lista personalului cheie? din Sectiunea II ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.Formularul nr. 12 ?Curriculum Vitae? pentru fiecare expert cheie propus, completat in conformitate cu modelul prezentat inSectiunea II ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.Se va nominaliza cate un expert pentru fiecare pozitie mentionata. Nu se accepta ca un expert sa cumuleze 2 sau mai multe pozitii.In cazul in care, in cadrul unei perioade de referinta, mentionate in Formularul nr. 12 ?Curriculum Vitae?, expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat si se va specifica perioada alocata fiecaruia in formatul luna si an. Perioadele care se suprapun se vor lua in considerare doar o singura data.Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va depune copii conforme cu originalul ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilormentionate in CV.Expertii cheie trebuie sa prezinte documente justificative pentru demonstrarea experientei profesionale si anume: pentru experienta profesionala generala se vor prezenta copii conforme cu originalul dupa carnetul de munca/contract individual de munca din care sa reiasa perioadele mentionate in Formularul nr. 12 ?Curriculum Vitae?, sau dupa caz, o declaratie notariala sau declaratii de disponibilitate ale expertilor cheie propusi.Formularul nr. 13 ?Declaratie de disponibilitate? pentru fiecare expert cheie propus completat in conformitate cu modelul prezentat in Sectiunea II ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.Formularul nr. 13 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta.Se accepta si angajamentul de participare (conform art. 188, alin. (3) lit b) din OUG 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 16 si anexa aferenta acestuia din Sectiunea II ?Formulare? - din Documentatia deAtribuire ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?.NOTA: In conditiile in care in propunerea tehnica nu este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din acest contract, ofertantul are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 18 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? mentionandu-se in anexa aferenta acestuia .Ofertantul va prezenta Formularul nr. 14 din Sectiunea II ?Formulare? - din Documentatia de Atribuire ?Declaratie privind Standardele de Asigurare a Calitatii?.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 15 din Sectiunea II ?Formulare? ? dinDocumentatia de Atribuire ?Declaratie privind Standardele de Protectie a Mediului?.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat privind respectarea standardelor de mediu, asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al respectarii standardelor de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia lucrarilor
40%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S78-128216 din 21.04.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2013 10:00
Locul: Sos. Brailei, nr. 1, Mun. Slobozia, judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori desemnati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de lucrari este finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 4 ? Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local, DMI 4.1. Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala si locala.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Punctajul acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: Ptotal(maxim 100) = P1+ P2Va fi declarata castigatoare oferta care intruneste cel mai mare numar de puncte, calculate prin rotunjire cu 2 zecimale. In caz de egalitate va fi declarata castigatoare oferta care intruneste punctajul cel mai mare la factorul de evaluare pret, iar in cazul in care doua sau mai multe oferte prezinta acelasi pret, departajarea se va face prin reofertarea pretului in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide plicurile precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiei deste de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostina, in conditiile OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. OCH LOGISTIC AG S.R.L.
Adresa postala: Sos. Brailei, nr. 1, Localitatea: Slobozia, Judetul Ialomita, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920095, Romania, Tel. +40 0243230210, Email: [email protected], Fax: +40 0243230210
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2013 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer