Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI: ?EXTINDERE, MANSARDARE CORP ?B?, SARPANTA CORP ?A?, AMENAJARE TERENURI DE SPORT SI REFACERE MEDIU, LA LICEUL ?GHEORGHE LAZAR?, ORASUL AVRIG, STR.HOREA, NR.27, JUDETUL SIBIU ?


Anunt de participare numarul 105892/12.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Avrig (Primaria Avrig)
Adresa postala:  Avrig, Str. Gheorghe Lazar, Nr. 10, Localitatea:  Avrig, Cod postal:  555200, Romania, Punct(e) de contact:  [email protected], Tel. 0269523101, In atentia:  D-nei Alecusan Dorina, Email:  [email protected], Fax:  0269524401, Adresa internet (URL):  www.primaria-avrig.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI: ?EXTINDERE, MANSARDARE CORP ?B?, SARPANTA CORP ?A?, AMENAJARE TERENURI DE SPORT SI REFACERE MEDIU, LA LICEUL ?GHEORGHE LAZAR?, ORASUL AVRIG, STR.HOREA, NR.27, JUDETUL SIBIU ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Avrig, Str. Horea, nr. 27, judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea de lucrari ?constructii civile?:
Obiectul 1: Extindere corp ?B? si mansardare Liceul Teoretic ?Gheorghe Lazar?, Avrig;
Obiectul 2: Refacere sarpanta la Liceul Teoretic ?Gheorghe Lazar?, Avrig;
Obiectul 3: Amenajarea terenurilor de sport si refacere mediu ambiant la Liceul Teoretic ?Gheorghe Lazar?, Avrig
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Extindere corp ?B? si mansardare Liceu; 2. Refacere sarpanta; 3. Amenajarea a 2 terenuri de sport si refacere mediu ambiant - Conform Documentatiei tehnice - sectiunea a III-a.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 814, 265.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 116.000 lei; Garantia de buna-executie: in cuantum de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri U.E., fonduri de la bugetul de stat si fonduri de la bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie neincadrare in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice Locale de pe raza judetului in care este inregistrat ca si contribuabil Ofertantul, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul;Certificat de cazierfiscal;Completarea Formularului nr. 31 ?Trecutul litigios? al ofertantului;Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului din judetul unde este inregistrat Ofertantul - original sau copie legalizata; Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile. 2. Informatii privind cifra de afaceri. 3. Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala?. 4. Scrisoare de bonitate bancara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Bilanturile contabile aferente incheierii ultimelor 3 exercitii financiare (2007, 2008, 2009). 2. Completarea Formularului nr. 4 ?Informatii Generale? privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) cu valoarea de minim 11.600.000 Lei. 3.Prezentarea unui nivel al indicat. financiar ?lichiditate generala? mai mare de 90%, raportat la situatia financiara aferenta incheierii exercitiului financiar al anului 2009. 4.Scrisoarea de bonitate bancara valabila la data depunerii ofertei, prin care sa se demonstreze ca ofertantul are disponibilitate sau acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar, exclusiv pentru indeplinireaprezentului contract de lucrari, in suma de minim, 872.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista princip.lucrari executate in ultimii 5 ani- Formular nr. 10 si Anexa 1 la Form.10. 2.Lista privind experienta similara-Formular 11 ?Experienta similara?. 3. Recomandari de la beneficiari privind ?buna executie?. 4. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii: Formular 5 ?Declaratie privind echipamentele tehnice si alte resurse tehnice ale ofertantului ?; Extras din contabilitate-fisa mijloacelor fixe, pentru echipamentele precizate in Form.5, la data de ref. 30.06.2010. 5. Declaratie referitoare la efectivele personalului: Formular 6 ?Informatii generale privind angajatii?; Document prin care se va certifica numarul de angajati precizati de Ofertant in Formularul 6, eliberat de Inspectoratul Teritorial de Munca. 6. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: Documente ce atesta calificarea profesionala pentru: Manager de proiect; Sef de santier; Coordonator de structuri;Responsabil tehnic cu executia; Responsabil pentru controlul tehnic de calitate in constructii; Se vor completa: Formular 8 ?Personal de specialitate ce va fi angajat in contract?, Formular 7 ?Angajamentul ofertantului privind resursele umane?, Formular 18 ?Declaratie de exclusivitate si disponibilitate? - pentru expertii cheie propusi de ofertant. 7. Alte autorizari specifice personalului: ?coordonator? pentru activitati ce privesc ?sanatatea muncii si securitatea ocupationala a muncii? sau un contract valabil, incheiat cu o firma specializata. 8. Informatii privind masurile de protectia mediului: Formular 27 ?Planul de management al mediului?. 9. Standarde SSM (securitatea muncii): Formular 26 ?Sistemul propus de control al calitatii muncii?;?Declaratie pe propria raspundere privind asumarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii?; Formular 29, declaratie prin care sa se dovedeasca ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii. 10. Standarde de asigurare a calitatii: Formular 25 ?Sistemul de asigurare a calitatii/Planul calitatii?;Prezentarea Planului asigurarii calitatii pentru activitati de executie de lucrari ?constructii civile?.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.a. Contracte similare finalizate pt. exec.de lucrari de ?constructii civile?.1.b. Documente justific.privind executarea in cadrul contractelor similare a categ.de lucrari de constr.: structura, arhitectura si instalatii pt.constructii(electrice, sanitare, alim.cu gaze naturale, termice), CPV: 45214200-2; 45111291-4.2.a. Contracte similare finalizate privind executia de lucrari de constr.civile, cu val. cumulata de min.5.800.000 lei(exclusiv TVA).2.b. Copii conf.cu originalul ale contractelor de lucrari similare, P.V.de receptie finala a lucrarilor.3. 2recomandari privind ?buna executie? din partea benefic. pt.contractele de lucrari cu val.cumulata demin.5.800.000 lei(exclusiv TVA). 4. Cerinta min.mijoace fixe: 1 macara fixa sau mobila;schela cu supraf. de min.800 m.p.;1 elevator; Atestate/certificari privind laboratoare omologate (minim laborator gradul II sau echivalent).6.a. Manager de proiect-Ing.constructor cuspec.constructii civile cu vechime de min.5 ani si atestat profesional conform standardului ocupational ?manager de proiect?(sau echivalent);6.b. Sef de santier-Ing. constructor cu vechime de min.10 ani in spec.constructii civile; 6.c. Coord.instalatii pentru constructii-Ing.cu spec.?instalatii pentru constructii? cu vechime de min.10 ani in specializarea constr.civile; 6.d. Responsabil tehnic cu executia-Ing.constructor-Autorizatie RTE in domeniile: IX(constructii edilitare si de gospodarie comunala).6.e. 1 responsabil pentru controlul tehnic de calitate in constructii; Personal autorizat in ?controlultehnic de calitate in constructii? in domeniile: 2.2. - constructii civile-categoria de importanta ?C?; 7.1, 7.2.-instalatii electrice, sanitare afer.constructiilor;7. 1 pers.autorizata ca si ?coordonator? in activ.ce privesc ?sanatatea muncii si securitatea ocupationa.a muncii? sau un contract valabil incheiat cu o firma specializata.8. Certific. sistem de manag.de mediu ISO 14001 sau echivalent.9. Certific.standard ISO 18001 sau echivalent, pentru activitati de executie de lucrari ?constructii civile?;10. Certific.standard de asig.a calit.pt.activ.de executie de lucrari ?constructii civile? - ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11701/05.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.01.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 11:00
Locul: Primaria orasului Avrig, Str. Gheorghe Lazar, nr. 10, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; reprezentanti desemnati de catre ofertant, in baza imputernicirilor primite, iar ca observatori: reprezentant(i) ai UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de Finantare prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.4., incheiat intre Primaria or. Avrig in calitate de Beneficiar si Min. Dezv. Regionale si Turismului (AM POR) prin A.D.R. Centru-Alba (O.I.)
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
- Fisa de Date(Sectiunea I), Formularele pentru ofertanti (Sectiunea II) si Contr.de lucrari-model (Sectiunea IV) sunt publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro; Documentatia tehnica - Sectiunea III(caiete de sarcini, devize, piese desenate, etc.) se obtin gratuit direct de la sediul A.C. in format electronic (CD/DVD), in baza unei solicitari scrise.Din motive tehnice, nu este posibila atasarea acestei documentatii la anuntul de participare publicat in SEAP (dimensiunile in format electronic ale Documentatiei tehnice ?Sectiunea III sunt peste limita maxim admisa de suportul informatic al SEAP).- Site-uri internet de unde se pot obtine informatii privind: Legislatia fiscala: www.mfinante.ro;Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.gnm.ro;Protectia muncii si conditii de munca: www.inspectum.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300846, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  P-ta I.C.Bratianu, nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258810289, Email:  [email protected], Fax:  0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei orasului Avrig
Adresa postala:  Str. Gheorghe Lazar, nr. 10, jud. Sibiu, Localitatea:  Avrig, Cod postal:  555200, Romania, Tel. 0269523101, Email:  [email protected], Fax:  0269524401, Adresa internet (URL):  www.primaria-avrig.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2010 16:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer