Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari in cadrul proiectului Modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slatina.


Anunt de participare numarul 96638/24.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA LUNGU, Tel.0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari in cadrul proiectuluiModernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slatina.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Judetean Slatina
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza lucrari de executiein cadrul proiectului - Modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slatina.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211000-9 - Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 735, 509RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participarein valoare totala de 114.000 lei, garantia de buna executie 10%din valoarea contractului, fara TVA, .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala, Buget de stat si Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant la procedura
-declaratie privind situatia personala a operatorului economic
-certificat fiscal privind impozitele si taxelelocale eliberat de Primarie-in original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor-certificat de atestare fiscala pentru persoanejuridice eliberat de Administratia Finantelor Publice in original sau copie legalizatavalabil la data deschiderii ofertelor
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa cuprinda domeniile de activitate in original sau copie legalizata.
-certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie in copie legalizata
-cazier fiescal- copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani, minim 11.470.000lei, -bilanturile contabile la 31 .12 .2006, 31.12.2007, 30.12.2008 , vizate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani insotite de contractesimilarede aceeasi natura si complexitate precum si de recomandari cu viza ISC
- un contract de lucrari similare in valoare minima de 5.735.509 lei fara TVA.
- declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, conform caietului de sarcini
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform caietului de sarcini
- informatii referitoare la personalul de conducere- copie dupa diplome, certificate de autorizare, legitimatii care sa fie valabile la data deschideri precum si copie dupa contractul de munca sau cartea de munca care face dovada ca acestia sint angajati ai ofertantului.
- ISO 9001:2000 sau echivalent pentru urmatoarele activitati: constructiisi fabricarea betonului-OHSAS 18001:2004 sau echivalentpentru urmatoarele activitati: constructii si fabricarea betonului
- ISO 14001:2005 pentru urmatoarele activitati: constructii si fabricarea betonului
- SA 8000:2008 sau echivalent pentru constructii si fabricarea betonului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2010 09:00
Locul: sediul C.J.Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala, Bugetul de stat si Buget local
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice Proiectul tehnic nu poate fi atasat documentatiei si se obtine de la sediul C.J.Olt, pe suport magnetic in baza solicitarii prin cerere scrisa transmisa prin fax.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIOANRE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. N. TITULESCU NR. 2, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200525, Romania, Tel.0251415750, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL C.J. OLT
Adresa postala: B-DUL A.I. CUZA NR. 14, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230025, Romania, Tel.0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2010 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer