Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari in cadrul Proiectului ?Dezvoltarea Integrata a Orasului Ianca - Modernizarea spatiilor publice urbane si modernizarea spatiilor verzi in UAT Ianca?


Anunt de participare numarul 142536/15.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL IANCA (PRIMARIA ORASULUI IANCA)
Adresa postala: STR BRAILEI, NR 27, Localitatea: Ianca, Cod postal: 815200, Romania, Punct(e) de contact: FANEL GEORGE CHIRITA, Tel. +40 239668178, Email: [email protected], Fax: +40 239668395, Adresa internet (URL): www.primaria-ianca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari in cadrul Proiectului ?Dezvoltarea Integrata a Orasului Ianca -Modernizarea spatiilor publice urbane si modernizarea spatiilor verzi in UATIanca?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Locul principal de executare:
Orasul Ianca, Drumul comunal intre DN2B si Ianca Gara, Satele Oprisenesti, Plopu, Perisoru
Cod NUTSRO 221
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizaredrum comunal intre DN2B si Ianca Gara: conform proiect tehnic si caiet de sarcini, cu piese scrise piese desenate si antemasuratori
Modernizare strazi Oprisenesti: conform proiect tehnic si caiet de sarcini, cu piese scrise piese desenate si antemasuratori
Modernizare strazi Perisoru: conform proiect tehnic si caiet de sarcini, cu piese scrise piese desenate si antemasuratori
Modernizare strazi Plopu: conform proiect tehnic si caiet de sarcini, cu piese scrise piese desenate si antemasuratori
Modernizare strazi Ianca
La strazile cu carosabil din pamant sau piatra cu lungimea totala de 7142 m, cu prospectul cuprins intre 14.0 m si 17.0 m se va aplica profilul tip 2 din plansa D10, ce are un carosabil de 5.5 m, doua acostamente de 0.5 m, doua rigole de 1.0 m latime si doua trotuare cu latimea de 1.0 m fiecare.
La strazilecu carosabil din asfalt cu lungimea totala de 5063 m se vor amenja trotuarele in lungime totala de 10126 m.
? Modernizare si amenajareesplanada centru civic oras Ianca:
La suprafata pietonala (5085mp)se va executa amenajarea patului, se vor monta bordurile prefabricate din beton ce marginesc suprafata dalata, se va asterne un strat de nisip in grosime de 5 cm, se va monta armatura din plase sudate tip 111 GQ, se va asterne betonul C12/15 in grosime de 10 cm, dupa intarirea betonului se va asterne un strat de nisip de 5 cm peste care se vor monta dalele autoblocante in grosime de 6 cm.
La spatiile verzi (2900 mp) se va amenaja patul peste care se va asterne un strat de pamant vegetal in grosime de 10 cm .
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazuteeste de 3.431.124 lei din valoarea totala estimata a contractului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233161-5-Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executialucrarilor in cadrul proiectului ?Dezvoltarea Integrata a Orasului Ianca -Modernizarea spatiilor publice urbane si modernizarea spatiilor verzi in UAT a orasuluiIanca?Braila?. Cantitatile de lucrari ce vor fi executate se regasesc in Caietul de sarciniDin care: cheltuieli diverse si neprevazute 3.431.124 lei
Valoarea estimata fara TVA: 42, 165, 838RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 774.000 lei Valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 19.- Ordin de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr. RO 88TREZ1545006XXX000178 deschis la Trezoreria Orasului Ianca - Conform HGR nr. 925/2006, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Anexa A. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-uri se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278?1 din OUG 34/2006 actualizata. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare. Cuantumul garantiei de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Formularul 20, - retineri succesive dintransele de plata conform prevederilor legale (HG nr. 1045/2011). Contractantul are obligatia de a deschide la TrezoreriaOrasului Ianca un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013 AXA PRIORITARA 1-Surse de finan?are: - Fonduri Structurale UE- Fondul European de Dezvoltare Regionala -80, 35%- Buget de Stat-17, 65%- Buget Local- 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2
Documentele privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.
2) Certificat de cazier fiscal valabil la data limita pentru depunerea ofertelor; In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare va prezenta certificatul de cazier fiscal. Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora inacceptabile.
3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art 181 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 3, Documentele privind neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte documente privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 si neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 .
Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
5) Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale: - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finantele publice locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Acestea se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate deautoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
6) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formularul 5. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
7) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 6.
Declaratia trebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator) Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Chirita Fanel George - Primarul Orasului Ianca, Mircescu Mircea - Viceprimar, Sterian Alexandru- secretar, Turcu Georgiana - Contabil sef, Predescu Dorina ? responsabil achizitii proiect , Teis Gheorghe - Manager proiect, Ciuca Mioara ? responsabil financiar proiect, Dogarescu Mioara ? responsabil tehnic proiect, Rosca George ? responsabil promovare proiect.Consilieri locali: Epureanu Ionel, Balta Eugeniu, Lupu Florea, Dragomir Liviu, Stanculescu Radian, Negoita Valeriu, Baluta Fanel, Munteanu Ani, Parvan Marian, Racu Stefan, Georgescu Florin, Paduret Mihaela, Ciucasu Viorel, Moldoveanu Badita, Danaila Dorian. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Informatii si formalitati necesarepentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
1.a) Pentru persoane juridice romane - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitieipublice;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedurainsolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, daca formularul respectiv a fost prezentat in copie simpla.
1.b) Pentru persoane juridice straine - in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident - Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezentapentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.
Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri medie globalaCerinta minima : Cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie de minim 77.469.000 lei.Ofertantii vor prezenta copii dupa documente financiare din cel mult ultimii trei ani din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri. Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Informatii privind privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului/grupului de operatori economici.
In cazul in care ofertantulisi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor: Prezentarea unui cash-flow realist, corect si corelat cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada ofertata, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare. Valoarea inscrisa in scrisoarea de confirmare a fondurilor va fi de minim 10.104.708 lei si va fi valabila pe durata de minim 6 luni.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Formular 7. Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R. disponibil pe adresa www.bnr.roPrezentare Formularul 16Scrisoare bancara sau alte mijloace financiare, insotita de cash¬-flow.Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 10.104.708 lei pentru o perioada de minim 6 luni.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economico financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intimpina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani.
Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similarecu obiectul contractului, lucrari duse la bun sfarsit, in valoare de minim 38.734.714 lei ( fara TVA) incluse incadrul a maxim doua contracte, din care cel putin unul sa cuprinda lucrari de reabilitare sau modernizare drumuri/strazi cu beton asfaltic modificat cu pudreta de cauciuc si polimeri.Pentru lucrarile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte informatii privind: denumirea lucrarii executate, valoarea, perioada de executie, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune, in asociere o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat pentru experienta similara se poate demonstra prin cumularea contractelor prezentate de catre asociati
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va face dovada ca dispune pentru executia lucrarii de cel putin urmatoarele utilaje: autogreder si buldozer prevazute cu sisteme automate de dirijare in sistem tridimensional pentru trasarea elementelor din proiect, excavator, cilindru terasier, finisor/repartizor de mixturi asfaltice, autocisterna, autogudronator, statie betoane autorizata, statie de mixturi asfaltice autorizata , care sa aiba capacitatea de a produce urmatoarelemixturi asfaltice: binder de criblura BAD25, beton asfaltic BA16, BA8, beton asfaltic modificat cu pudreta de cauciuc si polimeri BA16m, laborator autorizat ISC de gradull II pentru mixturi asfaltice si betoane autorizat/atestat/verificat cu autorizatie de functionare in termen de valabilitate in conformitate cu Legea nr. 10 /1995 privind calitatea in constructii si ale Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii, aprobat prin H.G. 808/2005
Ofertantii vor prezenta documentul (fisa mijlocului fix, contracte inchiriere/leasing etc) care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. In cazul depunerii unei oferte in asociere indeplinirea cerintei se poate face prin cumul.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Lista privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului -in document se vor prezenta informatii referitoarela personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, functia in cadrul contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilizarii unei echipe formata din: -1 Sef Santier cu studii de inginerie constructii, specialitatea drumuri si experienta generala de minim 5 ani in domeniul ingineriei de constructii, cu implicare in cel putin un proiect similar;
-1 Responsabil tehnic cu executia, atestat tehnico-profesional pentrudomeniul constructiil de drumuri, atestat dovedit cu Certificatde atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi;
- 1 topometrist, autorizat ANCPI/OCPIsau echivalent;
-1 responsabil pentru asigurarea controlului calitatii CQ - inginer constructor , desemnat prin decizie internaa de catre ofertant;
-1 responsabil mediu;
-1 coordonator in materiede sanatatesi securitate in munca, cu studii de formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatateactualizata la fiecare 3 ani in conformitate cu prevederile art. 59 din HG nr. 300/2006.-2ingineri constructori, specializarea CFDP, cu experienta de minim 3 ani in domeniul constructiilor de drumuri.
Pentru fiecare persoana se va preciza functia care va fi indeplinita si se va prezenta CV-ul, copii dupa diplome, autorizatii legitimatii, atestate, sau certificate detinute, decizii, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Prezentare documente in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana.
Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii, insotita si angajamentele acestora, semnate si stampilate, ca in cazul in care ofertantul este declarat castigator, vor incheia subcontractele respective pana la semnarea
contractului. Lista va preciza partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare subcontractant. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta.
Asocierea
Informatii privind privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionalea ofertantului/grupului de operatori economici.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertantsi persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si art 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Informatii privind asigurarea calitatii pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care acesta o realizeaza.
Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care acesta o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Formular 8 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie;In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate.Prezentare Formular 9 - Fisa de informatii privind experienta similaraTransformarea valorii lucrarilor executate din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R. disponibil pe adresa www.bnr.roCompletareFormularul 10Se vor prezenta documente care sa ateste starea de functionare a utilajelor, emise de organisme autorizate. Pentru statiile de mixturi asfalticesi betoane se va prezenta autorizatia de mediu in termen de valabilitate in cazul folosirii unor statii fixe. In cazul utilizarii unor statii mobile autorizatia de mediu nu va fi prezentata la data depunerii ofertei, aceasta se va obtine si prezenta pana la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.CompletareFormularul 11 si Anexa Formular 11.CompletareFormular 12.Formular 12 si Anexa Formular 12;Formular 13Formular 14 - Acord de asocierePrezentare Formularul 17Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul va fi prezentat in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri.Certificat va fi prezentat in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20%
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
3.
Numarul de zile cu restrictionari de circulatie
20%
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Element reofertare: pret fara limite valorice de imbunatatire. Dupa evaluarea initiala AC va inscrie ofertantii calificati in sistem. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de ofertare informatii referitoare la pozitia in clasament. Numar runde 1 de 24h, derulata dupa 2 zile lucratoare de la primirea invitatiei de participare simultan de catre toti ofertantii calificati. Acces online la invitatie participare/notificari pe baza certificat digital SEAP valid, sectiune ?notificari in sistem?.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12068
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2013 11:00
Locul: U.A.T. ORAS IANCA, CALEA BRAILEI, NR. 27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTUL OFERTANTULUI IMPUTERNICIT DE CARE ACESTA.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie in cadrul proiectului ?Dezvoltarea Integrata a Orasului Ianca -Modernizarea spatiilor publice urbane si modernizarea spatiilor verzi in U.A.T. a Orasului Ianca?Tipul de finantare: Cofinantare in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013 , Axa 1, Domeniul Major de Interventie 1.1, Subdomeniul: Centre urbaneFond european: Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Punctajul acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: Ptotal(maxim 100) = P1+ P2 + P3Va fi declarata castigatoare oferta care intruneste cel mai mare numar de puncte, calculate prin rotunjire cu 2 zecimale. In caz de egalitate va fi declarata castigatoare oferta care intruneste punctajul cel mai mare la factorul de evaluare pret, iar in cazul in care doua sau mai multe oferte prezinta acelasi pret, departajarea se va face prin reofertarea pretului in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide plicurile precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractanteconsiderat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UAT IANCA
Adresa postala: CALEA BRAILEI NR 27, Localitatea: IANCA, Cod postal: 815200, Romania, Tel. +40 239668178, Email: [email protected], Fax: +40 239668178, Adresa internet (URL): www primaria-ianca.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2013 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer