Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari in cadrul proiectului Indiguire maluri rau Bistrita in zona intregului ansamblu de management al deseurilor inclusiv depozit DEEE, situat in Anexa Vanatori, Piatra Neamt


Anunt de participare numarul 95871/12.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel.0233218991, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari in cadrul proiectului Indiguire maluri rau Bistrita in zona intregului ansamblu de management al deseurilor inclusiv depozit DEEE, situat in Anexa Vanatori, Piatra Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: maluri rau Bistrita in zona intregului ansamblu de management al deseurilor inclusiv depozit DEEE, situat in Anexa Vanatori, Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lungimea digului de aparare este de 1.285 m. Executia lucrarii va cuprinde : lucrari de terasamente mal stang Bistrita, protectia taluzului digului dinspre apa, evacuarea apei din spatele digului. Terenul pe care se vor executa lucrarile se afla in domeniul public al statului ( albia minora a Raului Bistrita ) si in proprietatea Municipiului Piatra neamt ( ampriza digului ).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
45112441-8-Lucrari de taluzare (Rev.2)
45112500-0-Lucrari de terasament (Rev.2)
45221220-0-Podete (Rev.2)
45246000-3-Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform proiectului tehnic publicat pe SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 9, 720, 538.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare -50.000 ron cu perioada de valabilitate - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.garantiei de buna executie 10 % din pretul contractului fara TVA ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- 85 % Mecanismul Financiar SEE;15 %buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti / Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ofertanti/ofertanti asociati : Declaratii privind eligibilitatea , conform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 /O.U.G. nr. 34/2006
Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat -ANAF.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local. Vor fi eliminati operatorii economici cu datorii restante la bugetul general consolidat.Calitatea de participant la proceduraCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului ( codurile CAEN ) trebuie sa cuprinda activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie in original, CUIemis de Oficiul National al Registrului Comertului copie cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, copii ale blilanturilor contabile pe ultimii 3 ani ( 2006, 2007 si 2008 ), vizate si inregistrate de catre organe competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv, conform bilantului contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008): min. 19.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
indeplinirea (data procesului verbal la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani, calculati fata de data depunerii ofertei: maxim 5 contracte de natura si complexitate similarecu a celui pentru care se oferteaza, ( experienta similara, copii ale contractelor de lucrari, insotite de recomandari sau certificate de buna executie si procesul verbal la terminarea lucrarilor).
Declaratie privind utilajele (autocamioane transport - 3bucati, excavator cu cupa 1 bucata, buldoexcavator -2 bucati, macara 1 bucata, cilindru compactor 1 bucata) Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietatea se vor anexa documnetele de proprietate respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta contracte de inchiriere.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere :1 responsabil tehnic cu executia, 1 responabil cu controlul si asigurarea calitatii, 1 inginer hidrotehnician - 15 ani experienta
( CV-urile, copii carnete de munca si / sau contractele individuale de munca, contracte colaborare ( copii ) din care sa reiasa ca durata contractului de munca nu poate fi mai mica decat durata de executie a lucrarilor prezentei proceduri; se vor completa declaratiile de disponibilitate.Obligatii privind conditiile de munca si protectia muncii, Informatii privind subcontractantii/asocierea.
Standarde SA 8000:2001, SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001:2005, OHSAS 18001, sau echivalent pentru executie , Informatii privind subcontractantii / asociatii, Angajament privind asigurarile, Informatii privind securitatea si sanatatea in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cumulata a lucrarilor similare prezentate mai sus sa fie de minim 9.700.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2010 09:00
Locul: Primaria Municipiului Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Mecanismul financiar SEE
VI.3) Alte informatii
CodCPV: 45112400-9 Lucrari de excavareCodCPV: 45112410-5 Lucrari de excavare de fundatiiCodCPV: 45112440-1 Ridicare de taluzuriCodCPV: 45246200-5 Lucrari de protectie a malurilorCodCPV: 45246400-7 Lucrari de prevenire a inundatiilor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda , nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513296, Fax: 0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Piatra Neamt
Adresa postala: str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610101, Romania, Tel.0233/218 991 int 224, Email: [email protected], Fax: 0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2010 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer