Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari in cadrul proiectului ?Reabilitare Drum Judetean DJ672, km 0+000÷km 43+623, Ciuperceni-Godinesti-Tismana-Pestisani-Bradiceni-Buduhala (DN67)"


Anunt de participare numarul 144359/15.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Stricescu, Tel. +40 253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari in cadrul proiectului ?Reabilitare Drum Judetean DJ672, km 0+000÷km 43+623, Ciuperceni-Godinesti-Tismana-Pestisani-Bradiceni-Buduhala (DN67)"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe drumul judetean DJ672, judetul Gorj
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul propus este reabilitarea drumului judetean DJ672, in lungime de 43, 623 km ce are originea (km 0+000) in DN 67, loc. Ciuperceni, iar destinatia (km 43+623) in DN 67, loc. Buduhala, strabatand de-a lungul traseului urmatoarele localitati din judetul Gorj: (DN67) Ciuperceni - Godinesti (DN67D) - (DN67D) Pocruia - (DN67D) Tismana ? Gornovita ? Topesti ? Valcele ? Borosteni - (DN67D) Pestisani - (DN67D) Bradiceni - (DN67) Buduhala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45112100-6-Lucrari de sapare de santuri (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233220-7-Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a achizitiei: 68.633.415, 77lei, fara TVA cuprinde:
-Valoare C+M in suma de 65.631.069, 00 lei fara TVA, -Valoare cheltuieli diverse si neprevazute in suma de 3.002.346, 77 lei fara TVA (aproximativ 4, 57% din valoarea C+M).Detalii tehnice:
Amplasamentul: Obiectivul propus este drumul judetean DJ672, in lungime de 43, 623 km ce are originea (km 0+000) in DN 67, loc. Ciuperceni, iar destinatia (km 43+623) in DN 67, loc. Buduhala, strabatand de-a lungul traseului urmatoarele localitati din judetul Gorj.Descrierea lucrarilor, Situatia existenta: Drumul judetean DJ 672 prezinta trei tipuri de imbracaminte rutiera: imbracaminte din beton asfaltic, imbracaminte din beton de ciment, drum pietruit.In profil transversal, traseul prezinta urmatoarele elemente: parte carosabila - 6, 0 m, platforma - 8, 0 m, panta transversala aliniament - 2, 5%.Drumul se intersecteaza, la nivel, cu strazi (in localitati) si cu alte drumuri de rang inferior (drumuri comunale si locale), dar si cu drumuri de rang superior (drumuri nationale DN67 si DN67D).Capacitatea portanta a drumului fiind depasita, a facilitat aparitia urmatoarelor degradari ale imbracamintii: faiantari, gropi si pelade, fisuri si crapaturi longitudinale si transversale, tasari, desprinderi de materiale, fenomenul de pompaj pe sectorul cu imbracaminte din beton de ciment.Sistemele de colectare si evacuare a apelor sunt alcatuite din santuri si podete.Santurile existente sunt colmatate si partial degradate.Podetele amplasate pe DJ 672 prezinta, in general, urmatoarele defecte: - timpane degradate in zona coronamentului, cu armaturi vizibile si cu inaltime insuficienta in raport cu cota acostamentului drumului;
- material provenit din aluviuni, depus in interiorul podetelor si in zonele adiacente acestora;
- camere de cadere partial degradate si colmatate;
- lipsa aripilor sau degradarea acestora;
- inaltime necorespunzatoare intre prefabricatele tubulare si cota superioara partii carosabile.Pe traseul drumului sunt 65 podete si 11 poduri.Prin urmare, gradul redus de modernizare a structurii drumului DJ 672 (determinat de disfunctionalitatile existente), structura si parametrii de functionare ai acestuia necesita adaptari imediate la cerintele traficului existent si de perspectiva, prin realizarea de lucrari privind marirea capacitatii portante, siguranta circulatiei si cresterea gradului de confort a traficului rutier.Descrierea lucrarilor, Situatia proiectataLucrarile de reabilitare a drumului judetean au urmarit sa respecte urmatoarele principii: - aducerea structurilor rutiere la parametrii tehnici corespunzatori, asigurandu-se astfel conditii optime de siguranta si confort in circulatia auto si pietonala;
- realizarea unui profil transversal cu elemente geometrice care sa se incadreze in normativele tehnice in vigoare;
- asigurarea, in conditii optime, a scurgerii apelor pluviale;
- tratarea zonelor cu cedari de fundatie;
- reabilitarea lucrarilor de arta (podurilor) de pe traseu, pentru a corespunde normelor de gabarit si incarcare actuale;
- tratarea, in mod special, a traversarii localitatilor, cu prevederea de masuri de siguranta circulatiei pe baza unui audit de siguranta circulatiei.
Valoarea estimata fara TVA: 68, 633, 415.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Da, 850.000 lei. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 din H.G.nr.925/2006 actualizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare si ofertei va fi de minim 3 luni de la data limita de primire a ofertelor. Contul Consiliului Judetean Gorj de constituire a garantiei de participare este: RO43TREZ3365006XXX001926, deschis la Trezoreria Municipiului Tg-Jiu, CUI: 4956057. La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada constituirii garantiei de participare in conformitate cu prevederea legala mentionata anterior. Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, autoritatea contractanta, va retine, suma calculata conform prevederilor art.278 alin.(1) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se returneaza conform prevederilor legale. In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta moneda, echivalenta leu/alta valuta se va face pentru cursul comunicat de BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul fara TVA al contractului. Conform art. 90 din H.G. nr.925/2006, garantia de buna executie va fi constituita prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1); - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (art.90, alin.3). In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale, in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1 (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul).2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2 (se va prezenta de fiecare asociat, iar daca este cazul tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura conform prevederilor art.181 din O.U.G.nr.34/2006, lit. a), c ind.1) si d).3. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - anexa 3.4. ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz) ? anexa 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Calinoiu Ion - presedinte, Florescu Ciprian-Adrian - vicepresedinte, Ciolocoi Madalina-Adina - vicepresedinte, Marcau Costel - secretar judet, Stricescu Daniela - director executiv, Isuf Leontin - director executiv, Bajmatara George-Cosmin - director executiv adjunct, Giurgiulescu Ileana Claudia - director executiv adjunct, Ungureanu Victoria - sef serviciu, Florescu Liliana - sef serviciu, comisia de evaluare (membri si membri de rezerva): Vladoescu Liliana, Cimpoieru Cornel Lucian, Balaci Mirela-Virginia, Homescu Ion-Cristian, Gheorghe Irina-Roxana, Zamfir Iuliana, Minoniu Irina-Ileana, Semen Camelia, Patrascu Alina, Ungureanu Ion-Marian, Daianu Alina.5. Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (certificat de atestare fiscala), inclusiv cele locale (certificat de taxe si impozite locale), formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in coduri CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. La solicitare, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine se vor depune: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2012, inregistrat de organele competente, anexele la acesta si balanta de verificare contabila.
Prezentarea Fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani. Valoare medie a cifrei de afaceri globale a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici) pe ultimii trei ani, trebuie sa fie de cel putin 130.000.000 lei.
Se vor prezenta documente care dovedesc indeplinirea cerintei cu privire la cifra de afaceri, in copie conforma cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2012, inregistrat de organele competente, anexele la acesta si balanta de verificare contabila.Se va completa Formularul - anexa 5 din sectiunea Formulare; Se vor prezenta documente care dovedesc indeplinirea cerintei cu privire la cifra de afaceri, in copie conforma cu originalul. Valoare in EURO pentru cifra de afaceri se va determina pe baza cursului mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza- cursul mediu leu/euro 2010, 1 euro = 4, 2099 lei;
- cursul mediu leu/euro 2011, 1 euro = 4, 2379 lei;: - cursul mediu leu/euro 2012, 1 euro = 4, 4560 lei. Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri.Pentru echivalarea unei cifre de afaceri declarata in alta moneda decat leul si euro, se va utiliza cursul mediu anual leu/valuta, comunicat de BNR. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 - Declaratie pe propria raspundere, insotita de lista cu principale lucrari similare executate in ultimii 5 ani si cu lucrarile aflate in executie.- Suma valorilor cumulate ale lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, incluse in contractul/ contractele de executie lucrari prezentate de ofertant, trebuie sa fie de minim 65.000.000 lei fara TVA.- pentru cele mai importante lucrari se vor prezenta certificari de buna executie. Respectivele certificari vor indica: beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Cerinta 2 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele fixe si Lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele fixe ce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. In cadrul dotarii tehnice (cuprinsa in lista), pentru realizarea lucrarii, ofertantul trebuie sa faca dovada dispozitiei (in dotare proprie/ prin contracte sau conventii de inchiriere/ angajament de punere la dispozitie / orice alta forma de dispozitie, ca de exemplu: contracte de leasing) asupra a cel putin urmatoarelor echipamente/ utilaje/ etc.: - freza rutiera ? 1 buc.;
- excavator ? 1 buc.;
- buldozer ? 1 buc.;
- autogreder ? 1 buc.;
- masina de taiat rosturi ? 1 buc.;
- incarcator frontal ? 1 buc.;
- perie mecanica ? 1 buc.;
- motocompresor ? 1 buc.;
- autogudronator ? 1 buc.;
- repartizator ? finisor mixturi asfaltice ? 1 buc.,
- repartizator beton de ciment ? 1 buc.;
- vibrofinisor beton de ciment ? 1 buc.;
- automacara ? 1 buc.;
- instalatie de forat ? 1 buc.;
- cilindrii compactori ? 2 buc.;
- statie/statii de preparare mixturi asfaltice cu capacitateaminima (cumulata) de 40 t/h ? 1 buc.;
- statie/statii de betoane cu capacitateaminima (cumulata)de 8 mc/h ? 1 buc.;
- masina pentru marcaje rutiere ? 1 buc.;
- set semnalizare rutiera ? 1 buc;
- ?Laborator gradul II? autorizat I.S.C. conform Legii nr.10/1995 si H.G. nr.808/2005, pentru profilele: agregate naturale pentru lucrari de CF si drumuri (ANCFDP), drumuri (D), materiale pentru drumuri (MD), betoane (B); sau prezentare contract/precontract cu un ?Laborator gradul II? autorizat I.S.C. conform Legii nr.10/1995 si H.G. nr.808/2005 pentru profilele enumerate mai sus, pentru care se va prezenta autorizatia; sau angajament de punere la dispozitia ofertantului, in cazul in care va fi declarat castigator, a unui ?Laborator gradul II? autorizat I.S.C. conform Legii nr.10/1995 si H.G. nr.808/2005 pentru profilele enumerate mai sus.
Cerinta 3 - Informatii referitoare la Personalul de specialitate: 1.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, insotita de lista cu personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului. 2.Lista cu persoanele de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului, trebuie sa cuprinda minim: - persoana de conducere responsabila direct de indeplinirea contractului - sef de santier, care trebuie sa aiba pregatire in domeniul constructiilor de drumuri, respectiv, sa fie absolvent al unei Facultati de constructii-specializare Cai Ferate, Drumuri si Poduri; - nominalizarea responsabilului tehnic cu executia atestat de MDRT in domeniul drumurilor; - nominalizarea responsabilului tehnic cu executia atestat de MDRT in domeniul podurilor; - nominalizare inginer topograf. 3.CV-urile persoanelor de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului nominalizate in lista, semnate. 4.Copii dupa autorizatiile/certificatele de atestare ale persoanelor de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului nominalizate in lista, valabile la data limita de depunere a ofertelor. 5.Copii dupa contractele de colaborare/ conventii civile/ angajamente de participare, in cazul in care in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului. 6.Ofertantul va depune o declaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitate ca pe durata de executie a lucrarilor ce fac obiectul prezentei achizitii isi vor desfasura activitatea pentru realizarea contractului de lucrari.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul). Se vor atasa contractele de subcontractare.
Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al achizitiei.
Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere ofertelor, din care sa rezulte obiectului de activitate al achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta: - Formular - anexa 6 - Declaratie pe propria raspundere, insotita de lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani si cu lucrarile contractate si aflate in executie;
- certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Se va prezenta: - Formular - anexa 7 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele fixe si Lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele fixe ce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Se vor prezenta: - Informatii referitoare la Personalul de specialitate: - Formular - anexa 8 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, insotita de lista cu personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului;Lista cu persoanele de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului; CV-urile persoanelor de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului nominalizate in lista, semnate; Copii dupa autorizatiile/ certificatele de atestare ale persoanelor de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului nominalizate in lista; Copii dupa contractele de colaborare/ conventii civile/ angajamente de participare, in cazul in care in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului. Ofertantul va depune o declaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitate ca pe durata de executie a lucrarilor ce fac obiectul prezentei achizitii isi vor desfasura activitatea pentru realizarea contractului de lucrari.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul) - anexa nr.9. Se vor atasa contractele de subcontractare.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a.Elementul ofertei ce va face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei. b.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda de licitare, de o zi (24h); data exacta a acesteia va fi comunicata ofertantilor in timp util, cu respectarea legislatiei in vigoare; In timpul licitatiei electronice ofertantii pot vedea cea mai buna oferta, precum si numarul de participanti inscrisi la licitatie. c.Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi; invitatia se va transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor. d.In situatia in care, ulterior etapei de licitatie electronica, se afla doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu pret egal, se va solicita acestora o noua oferta de pret, imbunatatita, in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4520
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2013 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Gorj, sala "D", din municipiul Targu-Jiu, strada Victoriei, nr.2-4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 indice 2 din O.U.G.nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Gorj - Directia Juridica si Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Adresa postala: Strada Victoriei, nr.2-4, judetul Gorj, Localitatea: Targu-Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel. +40 0253214006, Fax: +40 0253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2013 07:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer