Licitatie Publica - Executie lucrari inclusiv servicii de proiectare faza DE + Asistenta tehnica pentru obiectivul "Completarea centurii rutiere a muni Bucuresti prin constr sect cuprins intre DN7 -DN1A,Obiect 7 Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente; bretelele de acces 7
Anunt de participare numarul 133427/28.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. +40 213150126, Email: [email protected], Fax: +40 21315026, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
(CNADNR SA) ? Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Bucuresti-Departament Achizitii, Tel. +40 213186704, In atentia: Monica Conciu Tuser-Sef Departament Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 213186691, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
(CNADNR SA) ? Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Bucuresti-Departament Achizitii, Tel. +40 213186704, In atentia: Monica Conciu Tuser-Sef Departament Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 213186691, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari inclusiv servicii de proiectare faza DE + Asistenta tehnica pentru obiectivul "Completarea centurii rutiere a muni Bucuresti prin constr sect cuprins intre DN7 -DN1A, Obiect 7 Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente; bretelele de acces 7 si 8.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Centura rutiera a municipiului Bucuresti, Pasaj Mogosoaia
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente; bretelele de acces 7 si 8, proiectare faza Detalii de Executie si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pasaj suprateran din beton, 4 deschideri(24.0, 30.0, 30.0, 24.0), rampele aferente, bretelele 7 si 8; elaborare detalii tehnice cu respectarea stricta a proiectului tehnic fara a fi necesare lucrari suplimentare si fara a depasi costul lucrarii stabilit la faza de oferta pentru executia lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 32, 494, 008.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
500000 Lei prin scrisoare de garantie de participare F 25 emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari; prin virament bancar la BCR Unirea RO56 RNCB 0082 0441 8412 0001(RON);numerar la casieria autoritatii contractante.GP va avea valabilitate minim 105 de zile, calculat de la termenul limita stabili pentru depunerea a ofertelor in AP.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana.GP trebuie sa fie irevocabila.Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente ca se incadreaza in Lg 346/2004; Autoritateava retine cf art 278^1 din OUG 34/2006 din g.p.suma de 10809, 40 lei. 10% din valoarea de contract acceptata fara TVA, prin scrisoare emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform Form nr42 sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un contde disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 OUG 34/2006, ofertantul va prezenta Form 3;
Cerinta 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181OUG 34/2006 ofertantul va prezenta F 4, certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelorla buget local si la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice), scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea certificatelor fiscale care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezentata in original, copii legalizate sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul", semnate si stampilate.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezentata in original, copii legalizate sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul", semnate si stampilate.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite si in cazul in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordare;Cerinta3 -Formularul nr. 2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cfprev Ordinului 314/2010;Cerinta 4-Formularul nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 OUG 34/2006;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt nominalizate in F1. Cerinta 1-Formularul 5, Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data limita prevazuta pentru deschiderea ofertelor.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN.Ofertantului clasat pe locul I va prezenta, la cererea autoritatii, CertificatulConstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1-Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani in valoare minima de 64000000 lei;Ofertantii tip IMM beneficiaza de reducere de 50%;daca indeplinirea cerintelor este realizata printert, are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Tertul va prezenta Formularul 3, Declaratie privindart 180 din OUG 34/2006, Formularul4, Declaratie privind art 181 lit a), c^1) si d) din OUG 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1- a)executantul a executat in ultimii 5 ani1 ctr de lucrari similare16000000 lei fara TVA; proiectantul-a prestat in ultimii 3 ani 1 ctr de serv similare de minim 80000leifara TVA;saub) in ultimii 5 ani 1 contract executia si proiectareaunor lucrari similare de 16000000 lei fara TVA;
Cerinta 2-dovada ca are personal pt indepli contractului. Personalul minim solicitat:
1.Coordonator de proiect?experienta prof in constr de infrastructura de transport rutier(ITR), participarea la cel putin un proiect similar;
2.Sefsantier experienta prof in constr de ITR, participarea la cel putin un proiect similar;
3.Responsabil tehnic cu executia ? atestat drumuri si poduri
4.Responsabil cu asigurarea calitatii;
Cerinta 3- dovada ca detine echipamente tehnice necesare indeplinirii contractului, precum si documente justificative care sa ateste starea tehnica de functionare a acestora, in conformitate cu prevederile HG 2139/2004 cap 3 pct 4.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi dovedita prin sustine in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 1-Certificat ISO 9001 sau echivalent
Cerinta nr. 2-Certificat ISO 14001 sau alte documente echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de proiectare
10%
Descriere: Pn = (termen minim/termenn) x punctajul maxim alocat
3.
durata de executie
15%
Descriere: Pn = (termen minim/termenn) x punctajul maxim alocat
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 10:00
Locul: B-dul Iuliu Maniu nr 401 A, sector 6, Bucuresti, cod postal 061127, Departament Achizitii, Parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii desemnati de MFP-UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Daca 2 oferte considerate acceptabile contin aceeasi propunere financiara (punctaj egal), ptdepartajare, AC va solicita ofertantilor in cauza, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, noi propunerifinanciarein plic inchis, elaborate in aceleasi conditii. 2.Pt cifra de afaceri globalaultimii 3 ani sunt 2008, 2009, 2010, sau 2009, 2010, 2011 daca op ec au depus bilant ptr 2011.Cursul euro necesar pentru transformarea in lei este specificat in Formularul 6.3. Detalii privind algoritmul de calcul; 1.Ptr factorul de evaluare-(Pdurata proiectare) , se acorda maxim 10 pcte astfel: a)Ptr o durata de pr de 20 zile, se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 10 pcte;b) Ptr o durata de pr mai mica de 20 zile si mai mare de 45 zile, oferta este considerata neconforma.c)Ptr o durata de pr mai marede 20 zile si mai mica de 45 zile, se acorda punctajul astfel: Pn = (termen minim/termenn) x 10 pcte.2.Factorul de evaluare-(Pdurata de executie) este de maxim 15 pcte si se acorda astfel: a)Ptr o durata de executie de 7 luni se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 15 pcte;b) Ptr o durata de executie mai mica de 7 luni si mai mare de 12 luni, oferta este considerata neconforma.c) Ptr o durata de executie mai marede 7 luni si mai mica de 12 luni, se acorda punctajul astfel: Pn = (termen minim/termenn) x 15 pcte.3.Pt factorul de evaluare , ,pretul ofertei? -(Pfinanciar) este de maxim 75 puncte si se acorda astfel: a)ptr cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim, respectiv 75 pcte;b) ptr alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(financiar n)= [pret minim/ pret (n)]x75 pcte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti-Departament Juridic
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel. +04 213186684, Email: [email protected], Fax: +04 213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2012 13:53