Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI LA ,, RETEA DE ALIMENTARE CU APA SI RETEA DE CANALIZARE MENAJERA A LOCALITATII SATU NOU DE JOS SI EXTINDERE SI MODERNIZARE DRUM DE INTERES LOCAL, COMUNA GROSI


Anunt de participare numarul 84794/18.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GROSI (PRIMARIA GROSI)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR. 187, Localitatea: Grosi, Cod postal: 437165, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE LUPAN, Tel.0262258804, Email: [email protected], Fax: 0262258804, Adresa internet (URL): www.primariagrosi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI LA , , RETEA DE ALIMENTARE CU APA SI RETEA DE CANALIZARE MENAJERA A LOCALITATII SATU NOU DE JOS SI EXTINDERE SI MODERNIZARE DRUM DE INTERES LOCAL, COMUNA GROSI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna GROSI , JUDETUL MARAMURES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI LA , , RETEA DE ALIMENTARE CU APA SI RETEA DE CANALIZARE MENAJERA A LOCALITATII SATU NOU DE JOS SI EXTINDERE SI MODERNIZARE DRUM DE INTERES LOCAL, COMUNA GROSI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Executie lucrari de alimentare cu apasiretea de canalizare menajera a localitatiiSatu Nou de Jos, comuna Grosi, judetul Maramures
- Executie lucrari la extindere si modernizare drum de interes local, comuna Grosi, judetul Maramures.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 514, 396RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: Cuantumul garantiei de participare este de 50.000 leiCuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT FINANTAT PRINAGENTIA DE PLATI PENTRU DEZVOLTARE RURALA SI PESCUIT, MASURA 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completarea si prezentarea formularului A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 Declaratie privind eligibilitatea si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.
2. Certificat constatator ORC complet eliberat cu max 30 zile inintea datei de deschidere a ofertelor.
3. Ofertantii nu trebuie sa se gaseasca in nici una din situatiile de conflict de interese prevazute in OUG nr. 34/2006
Ofertantul nu trebuie sa aiba datorii aferente taxelor si impozitelor legale.
1. Completare si prezentare - Declaratie B privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
2. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania in termen de valabilitate la deschiderea ofertelor.3. Prezentarea Certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania in termen de valabilitate la depunerea ofertelor. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;
4. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 8).
5. Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular C)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile complete (inclusiv anexele) pe ultimii trei ani inregistrate la autoritatile competente.
2. Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte inclusiv Trezorerie (Formular nr. 7).3. Scrisoare de bonitate bancara;
4.Lichiditatea generala la 31.12.2008 sa fie de minim 99%.
4. Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv(profitul pe ultimul an)
5. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimi 3 ani (2006, 2007, 2008 ) va fi de cel putin 15.000.000lei. (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor / asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);Se va completa si prezenta formularul de informatii generale- formular DOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. 1. Completarea si prezentarea formularului E - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;2. Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demostreze ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contract similar in valoare deminim 7.400.000 lei saucel putin- o lucrare similara de alimentare cu apa si canalizarein valoare deminim 3.700.000 lei,
- o lucrare similara de modernizare strazi in valoare de minim.3.700.000lei.1)Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri (se accepta inchiriere sau colaborare) in stransa legatura cu specificul lucrarii si intr-un numar bine dimensionat pentru indeplinirea contractului.Se va atasa FormularulH (DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI) completat.
3. Completarea si prezentarea formularului F - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri (conform formular K) in original si diplome, atestate si contracte de munca , in copie) pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului, 4. Completarea si prezentarea formularului L, lista personalului desemnat pentru indeplinirea contractului , pe actiuni: - nominalizarea managerului de proiect
- nominalizarea sefilor de santier
-nominalizarea responsabilului/responsabililor tehnic cu executia, atestat in dopmeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate
-nominalizarea controlorului cu calitatea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie a lucrarilor
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
171/10.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2009 10:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI GROSI, LOC. GROSI, JUDETUL MARAMURES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIE, REPREZENTANT APDRP, REPREZENTATI OFERTANTI, EXPERTI COOPTATI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030048, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: : P-ta Stefan Cel Mare, nr 1, Localitatea: Cluj NapocaCluj NapocaCLUJ NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593865, Fax: 0264-592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
secretar primarie comuna GROSI
Adresa postala: PRIMARIA COMUNEI GROSI, Localitatea: GROSI, Cod postal: 437165, Romania, Tel.0262258685, Email: [email protected], Fax: 0262258804, Adresa internet (URL): www.primariagrosi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2009 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer