Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - executie lucrari la ?Centru Transfrontalier de Coordonare si Conducere a Interventiei Giurgiu - Ruse?, in cadrul proiectului ?Asigurarea unui management eficient pentru interventii comune in situatii de urgenta in regiunea transfrontaliera Giurgiu ? Ruse


Anunt de participare numarul 117027/15.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala:  str. Bucuresti, nr.10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Punct(e) de contact:  Lidia Pana, Tel. 0372462637, In atentia:  Vasilache Camelia, Email:  [email protected], Fax:  0372462666, Adresa internet (URL):  www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
executie lucrari la ?Centru Transfrontalier de Coordonare si Conducere a Interventiei Giurgiu - Ruse?, in cadrul proiectului ?Asigurarea unui management eficient pentru interventii comune in situatii de urgenta in regiunea transfrontaliera Giurgiu ? Ruse ? EMES?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Giurgiu, str.Dorobanti nr.19, judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie lucrari la ?Centru Transfrontalier de Coordonare si Conducere a Interventiei Giurgiu - Ruse?, in cadrul proiectului ?Asigurarea unui management eficient pentru interventii comune in situatii de urgenta in regiunea transfrontaliera Giurgiu ? Ruse ? EMES?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii privind scopul contractului si cantitatile se regasesc in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 557, 855RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 210.100 lei; Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European De Dezvoltare Regionala in cadrul ProgramuluiOperational Regional 2007-2013;Bugetul de stat; Buget local al judetului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare cu obligatia de legalizare in cazul ofertei castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire1.declaratia ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile art. 180; 181; 69^1 din O.U.G. nr.34/2006;2.certificat de atestare fiscala -DGFP ca nu are datorii, valabil la data deschiderii ofertelor;3.certificat taxele si impozitele locale, ca nu are datorii, valabil la data deschiderii ofertelor;4.declaratia privind calitatea de participant la procedura; 5.certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAP 6.Declaratie privind inexistenta starii de faliment 7.certificat de imatriculare (CUI); certificat constatator, ORC ca obiectul de activitate al ofertantului include executia lucrarii iar pentru persoanele juridice/fizice straine, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul calendaristic in curs, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire- Iinformatii generale- Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009
- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) in domeniul de activitate aferent obiectului prezentei achizitii, sa fie de minim 21.000.000 lei, fara TVA, echivalentul a 5.596.418 euro.
- Nivelul indicatoruluifinanciar ?Lichiditate generala?pe anul 2009sa fie de minim 99%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire:
- lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5ani;
- unul sau maxim doua contracte similare a carorvaloare cumulata sa fie de minim 10.500.000 lei, fara TV;din care valoarea lucrarilor aferente instalatiilor de curenti slabi(instalatii voce date, avertizare incendiu, securitate) sa fie de minim 250.000 lei, fara TVA, iar valoarea aferenta lucrarilor de instalatii de climatizare si ventilare sa fie de minim 100.000 lei, fara TVA.
- cate o ?fisa de informatii privind experienta similara? pentru contractele prezentate- Certificat ISO 9001 sau echivalent ;
- Certificat SA 8000 sau echivalent ;
- Certificat ISO 14001 sau echivalent ;
- Certificat ISO 18001 sau echivalent ;
- Ofertantii au obligatia de a da o DECLARATIE pe propria raspundere in care vor indica faptul ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.- Se va face dovada asigurarii peronalului de specialitate astfel:
1.Sef de santier?inginer constructii civile,
2.Inginer constructii civile,
3.Inginer instalatii pentru constructii,
4.Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile, cu Atestat de MLPAT,
5 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii edilitare, cu Atestat de MLPAT,
6 Responsabil tehnic cu calitatea in domeniul constructii civile si in domeniul constructii edilitare,
7.Inginer responsabil tehnic cu sudura la instalatii sub presiune si instalatii de ridicat autorizat ISCIR(sau alt organism echivalent)
8.Manager calitate, 9.Manager al sistemului de management pentru sanatate10.Manager al sistemului de management de mediu11.Personal calificat pentru lucrari specifice contractului: dulgheri, zidari, electricieni, zugravi, sudori, macaragiu, conducator auto.Se vor prezenta CV-uri detaliate ale acestor persoane. copii legalizate ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV, recomandari, contracte, copii dupa actele de identitate(buletin, pasaport, carte de identitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii
20%
Descriere: Programul calitatii
3.
Proceduri tehnice de executie
20%
Descriere: Proceduri tehnice de executie
4.
Detalierea solutiilor protectiei mediului
5%
Descriere: Detalierea solutiilor protectiei mediului
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2011 12:00
Locul: Locul: Consiliul Judetean Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, Et 2, camera 207
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Asigurarea unui management eficient pentru interventii comune in situatii de urgenta in regiunea transfrontaliera Giurgiu ? Ruse ? EMES?, cod SMIS 623 / Programul de cooperare transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului Judetean
Adresa postala:  str. Bucuresti, nr. 10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Tel. 0372462622, Email:  [email protected], Fax:  0372462651, Adresa internet (URL):  www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2011 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer