Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari la obiectivul "SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DESEURILOR IN LOCALITATILE DIN DELTA DUNARII"


Anunt de participare numarul 75231/09.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Aspazia Costachescu, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari la obiectivul "SISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DESEURILOR IN LOCALITATILE DIN DELTA DUNARII"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Principala locatie a lucrarii: Gestionarea deseurilor in DELTA DUNARII:
-statie de transfer loc. Chilia Veche
-statie de transfer loc. Crisan
-statie de transfer loc. Sfantu Gheorghe
-statie de transfer loc. Sulina
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie pentruSISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DESEURILOR IN LOCALITATILE DIN DELTA DUNARII: statie de transfer loc. Chilia Veche, statie de transfer loc. Crisan, statie de transfer loc. Sfantu Gheorghe, statie de transfer loc. Sulina, conform Proiectului tehnic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45232470-7-Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie pentruSISTEMUL INTEGRAT DE GESTIONARE A DESEURILOR IN LOCALITATILE DIN DELTA DUNARII: statie de transfer loc. Chilia Veche, statie de transfer loc. Crisan, statie de transfer loc. Sfantu Gheorghe, statie de transfer loc. Sulina.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 120000 lei iar garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat - conform H.G. nr. 920/2007-programe multianuale prioritare de mediu si gospodarire a apelor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. eligibilitatea, Decl. priv. calitatea de participant la procedura, Certif. de cazier judiciar al reprez. operatorului economic, in original, Decl. priv. neincadrarea in situatiile prev. la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certif. de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara priv. achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, Certif. fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre Bugetul local a obligatiilor de plata, Cazier fiscal al firmei eliberat de D.G.F.P., Certificat constatator emis de Of. Reg. Com., Certificat de inregistrare la Of. Reg. Com.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani: bilanturile contabile din anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente, declaratie privind asigurarea cashflow pentru executia lucrarii in valoare de 400 000 euro-ofertantul va demonstra prin scrisoare de bonitate confirmata de bancaca are resurse financiare reale negrevate de datorii sau ca are acces la o linie de credit de minim 400 000 euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 19.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin 1 lucrare de constructii de aceeasi complexitate cu lucrarea ofertata, obligat. prezentarii a cel putin o recom.din partea unorbeneficiari pentru lucrari similare, Contracte si P.V. de receptie pentru lucrarile similare, declaratie priv. dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe, Ofertantii trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje/mijloace de transport pentru indeplinirea contractului: gabara maritima 100 to = 6 buc, remorcher 150 CP= 4 buc, automacara 12, 5 to= 4 buc, excavator pe senile=3 buc, macara plutitoare min. 10 tf = 2 buc, autobasculanta min. 16 to= 5 buc
Decl. cu informatii priv. nr. mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, CV-uri ale pers. responsabile direct cu indeplinirea contractului, certificat SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent, certificat ISO 14001/2004 sau echivalent, certificat ISO OHSAS 18001 sau echivalent.
Ofertantul care va fi declarat castigator va avea obligativitatea de a detine autorizatie de desfasurare a activitatilor economice pe teritoriul Administratiei Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii in conformitate cu prevederile Legii nr.82/1993.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Fisa de date, formularele si clauzele contractuale sunt publicate in SEAP, atasate acestui anunt de participare (www.e-licitatie.ro). Caietul de sarcini, in acest caz Proiectul tehnic, se poate obtine de la sediul Consiliului Judetean Tulcea, camera 6, in urma unei solicitari transmise cu cel putin 24 de ore inainte. Precizam ca Proiectul tehnic nu a fost publicat in SEAP din motive tehnice.Se recomanda ca ofertantii sa viziteze si sainspecteze locul viitorului santier de lucrari si imprejurimile acestuia in scopul evaluarii, din punct de vedere a cheltuielilor, riscurilor si a tuturor datelor necesare unei oferte fundamentate tehnic si conforma cu datele reale din teren.Vizita amplasamentului va avea loc in perioada 20-21.04.2009. Informatii suplimentare in legatura cu vizitarea amplasamentului puteti obtine de la domnul Nicu Mihai, director al Directiei Lucrari Publice din cadrul Consiliului Judetean Tulcea, tel. 0240511960, interior 3185 sau 0748035889.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea-Directia Contencios Juridic si Administratie Locala
Adresa postala: str. Pacii nr. 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240511960, Email: [email protected], Fax: 0240513071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2009 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer