Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari: ,,Modernizare Drum DJ674B,Km 16+500-Km 18+800, Negomir-Borascu.


Anunt de participare numarul 31121/06.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA STRICESCU, Tel.0253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari: , ,Modernizare Drum DJ674B, Km 16+500-Km 18+800, Negomir-Borascu.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: pe DJ 674B, Negomir-Borascu, km. 16+500-18+800.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sectorul de drum proiectat in lungime de 2, 300Km face parte din drumul judetean DJ 674B Negomir-Borascu cuprins intre km 16+500- km18+800 si se desfasoara pe raza comunelor Negomir si Borascu pina la intersectia cu DJ673A.
Sectorul de drum respectiv se va moderniza prin aplicarea unui sistem rutier alcatuit din:
-18, 00 cm beton de ciment BcR4
-2, 00 cm nisip pilonat
-20, 00 cm balast
-20, 00 cm balast + piatra sparta existenta;Scurgerea apelor pluviale de pe platforma drumului se va asigura prin santuri de pamint si santuri pereate.Santurile pereate se vor realiza din beton simplu Bc 15 turnat pe loc in grosime de10 cm, pereu asezat pe un strat de nisip de 5, 00 cm grosime.Podetele care nu sunt dimensionate corespunzator atat hiodraulic cat si gabaritic se vor dezafecta si se vor inlocui cu podete tubulare tip IPTANA.Drumurile laterale se vor amenaja pe o lungime de 50 m cu un sistem rutier din material pietros.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 260, 438RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in suma de 25000 si garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006
- Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial dau documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ultimul bilant contabil inregistrat de organele competente.- Fisa de informatii generale din care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea medie a cifrei de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani safie de cel putin 3.390.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de declaratia scrisa pentru confirmarea lucrarilor executate
- Formular privind experienta similara din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare.Se va anexa copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii si recomandare din partea beneficiarului.- Declaratie privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor utilaje, instalatii, echipamente, mijloace fixe, ce sunt considerate strict necesare, insotita de lista- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, lista cupersonal de specialitate , nominalizarea responsabilului tehnic cu executia atestat MLPTL, copie dupa autorizatia responsabilului tehnic si dupa contractul de munca sau colaborare al acestuia si a responsabilului cu calitatea lucrarilor, CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului de specialitate responsabil- Declaratie privind subcontractanti si specializarea acestora.
-Certificate emise de organisme independente acreditate cu privire la implementarea sistemului de management al calitatiisau echivalente.
- Certificate emise de organisme independente acreditate cu privire la implementarea sistemului de management al mediului sau echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract a carei valoaresa fie de cel putin 670.000 lei. faraT.V.A.Lista va cuprinde cel putin o statie de betoane atestata cu o productivitate de 20 m3/h, vibrofinisor pentru asternerea betonului rutier, -atelier compactare complet,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria unitatii sau prin ordin de plata in contul RO27TREZ33624510220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Gorj, str. Victoriei nr.2-4, Tg-Jiu Jud Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoana imputernicita de operatorii economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica din cadrul Consiliului Judetean Gorj
Adresa postala: str. Victoriei nr.2-4, Tg-Jiu, jud Gorj, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel.0253214006, Fax: 0253212023
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2007 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer