Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI ,,PAVILION MULTIFUNCTIONAL CORP D


Anunt de participare numarul 77546/15.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Iasi
Adresa postala: Str. Dr.Vicol, Nr.10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700469, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Cociorva, Tel.0232-216722, Email: [email protected], Fax: 0232-216700, Adresa internet (URL): www.penitenciaruliasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI , ,PAVILION MULTIFUNCTIONAL CORP D
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Penitenciarul Iasi, str. Dr. Vicol, nr. 10, loc. Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI , ,PAVILION MULTIFUNCTIONAL CORP D
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216113-9 - Lucrari de constructii de inchisori (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata construita desfasurata 2000mp, volumul construit 6950 mc
Valoarea estimata fara TVA: 5, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie va fi de 7 % din din valoarea contractului , fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare (art 44, 45 /OUG 34)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea ( Formularul B1 ).
- fisa de informatii generale despre societate (Formularul B2)
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181( Formularul B4 )
- certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritateafiscalacompetenta. (original sau copii legalizate)
- certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta (original sau copii legalizate).
- Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului.- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului- Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri in domeniul de activitate al contractului, pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu o valoare minima de 4.000.000 lei, respectiv de 970.000 euro ( la data de 13.04.2009)- Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) sa fie mai mare de 100%.
- Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) sa fie mai mare de 30%.
- ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinte minime :
- Declaratie cu privire la modalitatea de executie a contractului: - cu forte proprii- cu subcontractanti
- Declaratie privind proportia in care contractul de lucrarii urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti. Pentru situatia in care contractul se va executa cu subcontractanti, lista va fi insotita de acordurile de subcontractare,
obligativitatea prezentarii listei cuprinzand subcontractantii, a acordurilor de subcontractare, si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Experienta similara
- Obligativitatea prezentarii Formularului B3( EXPERIENTA SIMILARA)
- Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani de contracte ale carui obiect a fost executarea de lucrari similare ca antreprenor general sau asociat.
Recomandari de la beneficiari privind modul de executare a unor lucrari similare. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respective;
b)daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate:
- neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusive a contractantului.
Resurse tehnice: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice: utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Resurse umane: Declaratie care contine informatii privind: asigurarea cu personal de specialitate: numarul si pregatirea cadrelor de conducere: persoanele de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului in cauza( cel putin un responsabil tehnic cu executia);
Asigurarea calitatii lucrarilor: certificare ISO 9001 si 14001 sau similare, precum si obligativitatea prezentarii descrierii sistemului propriu de asigurare a calitatii la specificul lucrarii, certificate de o societate specializata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
X/29747
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2009 13:30
Locul: Penitenciarul Iasi, str. Dr. Vicol, nr. 10, loc. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform art. 33(2)/HG925
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Iasi
Adresa postala: str. Dr. Vicol, nr. 10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700469, Romania, Tel.0332/425865, Email: [email protected], Fax: 0232216700, Adresa internet (URL): www.penitenciaruliasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2009 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer