Licitatie Publica - Executie lucrari pentru :"Infiintare retea publica de apa uzata,statie de epurare si extindere retea publica de apa potabila in localitatea Bira si Rediu si imbunatatirea retelei de drumuri comunale in comuna Bira,jud.Neamt
Anunt de participare numarul 87390/28.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BIRA (PRIMARIA COMUNEI BIRA)
Adresa postala: loc.Bira, nr.212, judetul Neamt, Localitatea: Bara, Cod postal: 617030, Romania, Punct(e) de contact: IRINA STIRBU, Tel.0233765775, 0233765502, Email: [email protected], Fax: 0233765502, Adresa internet (URL): www.bira.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru: "Infiintare retea publica de apa uzata, statie de epurare si extindere retea publica de apapotabila in localitatea Bira si Rediu si imbunatatirea retelei de drumuri comunale in comuna Bira, jud.Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Teritoriul administrativ al comunei Bira, judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru:
Obiectiv nr.1 "Infiintare retea publica de apa uzata, statie de epurare si extindere retea publica de apapotabila in localitatea Bira si Rediu si Obiectiv nr.2" Imbunatatirea retelei de drumuri comunale in comuna Bira, jud.Neamt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari de construire pentru obiectivul nr.1 si obiectivul nr.2 potrivit documentatie de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 476, 765RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a)garantia de particip de 140000 lei RON in cont : RO74TREZ49224700271XXXXX , Trez Operativa a Mun. Roman.b)Garantia de buna executieeste de 5% din retineri succesive sau scrisoare de garantie .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMULNATIONAL DE DEZVOLTARE RURALA ROMINIA-Fonduri nerambursabile : contributia Guvernului Romaniei de la bugetul de stat -20%contributia Uniunii Europene -80%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare in scopul de a depune ofere , cu obligatia de legalizare a acordului de asociere(Formular 13 A)/subcontractare(formular 12 K) pentru castigator.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din ordonanta 34/2006.
Certificatul de atestare fiscala.
Certificatul fiscal ca nu are datorii la bugetul local.
Declar privind calitat de particip la procedura.
Capacitat de exercit a activit profes (inregistrare) a ofertantului:
-Copie dupa certificatul de inregistrare eliberat de ORC copie legalizata
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau in copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depun .oferte, -Vor fi excluse din procedura firmele care se afla in cursde lichidare , reorganizare judiciara sau faliment.
Persoane juridice/fizice straine vor prezenta aceleasi documente de calificare sau declaratia potrivit art.7din HG834/2009 traduse si legalizate in limba romana.
In cazul asocierii , toti membrii asociatieivor prezenta aceste formulare.
Potrivit art.7 din HG 834/2009de modificare a HG 925/2006 se permite prezentarea unei declaratii pe propria raspunderesi anexa acesteia , privindindeplinirea criteriilor de calificare .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara:
-Informa. gen. cu cifrele de afaceri pentru anii 2006, 2007, 2008.
-Decl. privindcifra medie anuala de afaceri din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) ce trebuie sa fie mai mare sau egala cu 14.500.000 ron.
-bilanturi la data 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 vizate si inregistrate de autoritatile competente.
In cazul asocierii mai multor oper. ec. toti membrii asociatieivor prezenta aceste formulare.
In cazul asocierii , indeplin. crit. cifra de afaceri se va face prin cumularea acesteia de la toti membrii asociatiei.
Alte informatii :
-ofertantul trebuie sa faca dovada ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijl financ. in valoare de minim 2.100.000 lei pentru finantarea inceperii lucrar. prezentei proceduri.
-Pentru calific., ofertantul va depune documente bancare dovedit.in original sau copii legaliz., dupa cum urmeaza: a). Scrisoare de comfort(garantie bancara)b).Extras de cont eliberat cu minim doua zile inainte de data depunerii ofertei + Decl. pe proprie raspund. a ofertantului ca va rezerva si utiliza din suma consemnata in extras minimum solilitat ca resursa financiara proprie pentru finantarea lucrarilor
c). Liniede credit , caz in care ofertantul trebuie sa faca dovada ca suma disponibila (posibil de utilizat) prin linia de credit respectiva este de minim 2.100.000 lei
-Formular de identificare financiara.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Cerinte minime de calificare pentru criteriul lucrari similare
-Formularul 12F-Declar. privind lista princip.lucrari executate in ultimii 5 ani, inclusivanexa 12F .
Ptr.ob.1-a)-Indeplin. in ultimii 5 ani a 2 contracte cu lucrari similare a caror valoare cumulata (fara TVA) sa fie de minim 5.000.000 Ron. Ptr.ob.2)Indeplin. in ultimii 5 ani a unui contract cu lucrari similare a carui valoare fara TVA sa fie de minim 2.000.000 RON, sa aibaca obiect lucrari de construc. sau moderniz drumuri nat, jud, com.
-B.Cerinte minime resurse tehnice
-Declarce contine dot. tehnice, utilaje, echip tehnic , mijl de transport, laboratoare -etc.-formular 12 H si anexa conform fisei de date atasate .
C.Cerinte minime resurse profesionale
-Declar care contine inform. privind nr. mediu de salariati in ultimii 3 ani :2006, 2007, 2008 formular 12I.
-Asig cu personal de specialitate, nr. si pregat. cadrelor de cond, precum si a pers. respons. cu indepl contractului.
Ptr. personalul de cond. si a celui cu responsabilit. majore se vor prezenta CV uri, copii dupa diplome, certific. de atestare, legitim., autoriz., contracte de munca sau colab.
Ptr.lucrari tehnico-edilit de apa si canaliz( ob.nr.1)
-respons. tehnic cu executia in domeniul constr edilitare si de gospodarire comunala ;
-respons .cu CTC in constructii in domeniul lucrari de alim.cu apa si canaliz.;
-responsabil cu prot. muncii si SSM;
-responsabil cu prot. mediu;
-sudori PEHD autorizati minim 2 sudori ptr. care se prezinta copii legaliz. dupa autoriz. si contractelede munca;
Pentru lucrar. de reabilit. drumuri( ob. nr.2
-resp. tehnic cu executia in domeniul constructii rutiere, drumuri, poduri;
-resp.cu C.T.C. in constructii in domeniul drumuri si poduri
-resp.cu protectia muncii si SSM;
-resp. cu calitatea;
-resp. cu protectia mediului;
-declaratie pe propria raspundere ca s-a tinut cont la elab. ofertei de obligatiile privind conditiile de munca si protectie a muncii.
Este permisa subcontractarea cu legaliz. acordului daca oferta este castig.
Atentie: In cazul asocierii mai multor operat. ec. aceaste cerintepot fi indeplin. prin cumul de catre toti membrii asociatiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: conform fisei de date a achizitiei
2.
Tehnologia propusa pentru solutiile din caietele de sarcini
39%
Descriere: Conform fisei de date a achizitiei
3.
Durara de executie a lucrarilor
10%
Descriere: Conformfisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2009 12:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau imputernicitii acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, P.N.D.R.-Masura 322Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale,
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bacau
Adresa postala: Stefan cel Mare , nr.4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234) 513.296, 513.678, ,Email: [email protected], Fax: (0234) 514.275, ,Adresa internet (URL): just.ro pcodruta.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit legislatiei in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Bira
Adresa postala: str.Principala, Localitatea: Bira, Cod postal: 617030, Romania, Tel.0233765502, Email: [email protected], Fax: 0233765502, Adresa internet (URL): www.bira.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2009 13:03