Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru Consolidarea imobilului din bd. Regina Elisabeta, nr. 47, sector 5 sediul Primariei Municipiului Bucuresti


Anunt de participare numarul 87750/02.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Calugarita, Tel.021.305.55.30, In atentia: Laurentiu Calugarita, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru Consolidarea imobilului din bd. Regina Elisabeta, nr. 47, sector 5 sediul Primariei Municipiului Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru Consolidarea imobilului din bd. Regina Elisabeta, nr. 47, sector 5 sediul Primariei Municipiului Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 43, 815, 756RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de uza de art.122 lit.j din OUG nr.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 800.000 lei(virament bancar/instrument garantare emis de soc.bancara/soc.asig.), garantie buna executie: 10% din val.contr.fara TVA (instrument garantare/retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata-Istoricul Litigiilor-Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza documentele din cadrul ofertei-Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil)-Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/ Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania/ sucursala sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale-Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007, 2008) rezultata din activitatea desfasurata: cel putin 10.000.000 euro. -Media rezultatului (profit/pierdere) a ultimelor 3 exercitii financiare (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta generala-Experienta similara-Informatii privind subcontractantii-Resurse umane-Resurse tehnice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Prezentare lista cu cel mult 2 contr.de executie lucrari receptionate in ultimii 5 ani, cu valoare minima cumulata de 10.000.000 euro, dintre care o lucrare privind realiz. consolidarii structurii de rezistenta printr-o metoda de reducere a raspunsului structural prin utiliz.de amortizori seismici.Se vor atasa copii: contracte consid.a demonstra experienta similara, proc.-verbale receptie la termin. lucrarilor fara obiectiuni si recomandari din partea beneficiarilor lucrarilor. -Daca subcontracteaza unui subcontractant mai mult de 10% din val.contr., se prez.Lista cuprinzand subcontractantii cu preciz.partilor din contr. ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia si specializ.acestora. Se prez.acord prelim.de subcontractare. -Demonstr.ca dispune de personal operational nec. pt. indepl.coresp. a contr. Demonstrare cel putin acces permanent la personalul descris in propunerea tehnica-Lista cuprinzand consumurile de manopera.Cerinte minime-expertii cheie: -Sef punct lucru-experienta in exec.lucrari constructii civile si/sau consolidari de cel putin 4 ani si in cel putin 3 proiecte; -Responsabil tehnic cu executia-experienta in exec.lucrari constructii civile si/sau consolidari la constructii civile de cel putin 4 ani ani si in cel cel putin 3 proiecte -Responsabil C.Q.atestat I.S.C., specialist de prestigiu in dom.exec. lucr. izolare seismica a bazei cladirilor-experienta in aplicarea metodei izolarii seismice a bazei cladirilor de cel putin 5 ani; -Specialist autorizatinstalatii electrice atestat specific-experienta in exec.lucr.constructii civile si/sau industriale cu o experienta similara de cel putin 3 ani si in cel cel putin 3 proiecte. -Specialist autorizatinstalatii gazeatestat specific-experienta in exec.lucr.constructii civile si/sau industriale cu o experienta similara de cel putin 3 ani si in cel 3 proiecte. Pt. toti expertii se vor anexa: CV-uri, declaratii in original.-1)dovada detinere in propriet.sau la dispozitie(angajament ferm) utilaje, instalatii, echipam.tehnice si mijl.de transp.nec.pt.exec. lucrarilor. 2)lista utilaje, instalatii, echipam.tehnice si mijl.de transp.de care dispune pt.indepl.coresp. a contr.3)echipam.necesare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2009 11:00
Locul: Municipiul Bucuresti, B-dul Regina Elisabeta, nr.47, etaj 1 cam.136
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sa prezinte imputernicire pentru semnarea ofertei, in original
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru a vizualiza fisierele in format "rar", acestea trebuie salvate toate intr-un singur folder. Dezarhivarea se va face dand dublu click pe primul fisier.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319.51.80, Fax: 021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala: Bd Regina Elisabeta nr. 47, sector 5, et 1 cam 136, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050013, Romania, Tel.021 30 555 30, Email: [email protected], Fax: 021 30 555 30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2009 18:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer