Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - executie lucrari pentru construirea sediului administrativ al OCPI Constanta


Anunt de participare numarul 76429/29.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Constanta
Adresa postala: Bd. Ferdinand , nr. 53 , Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900693, Romania, Punct(e) de contact: Doina Popescu, Tel.0241 488626, Email: [email protected], Fax: 0241 617848, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: cadastru si publicitate imobiliara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
executie lucrari pentru construirea sediului administrativ al OCPI Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Constanta, str Mihai Viteazul fn, zona parc primarie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
constructie s+p+m+3e+et
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
constructie cf proiectului si caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 500, 000 si 15, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 270000 rongarantie de buna executie 10% din valoarea contractului, exlusiv tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG Nr. 34/2006Declaratie pe propria raspundere privind asigurarea masurilor de protectia muncii
Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al ofertantului respectiv sunt cuprinse tipurile de lucrari care fac obiectul prezentei documentatii de atribuire, atat pentru persoanele juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine- certificat constator emis de ORC -original- cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN;documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate (traducere legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil
scisoare de bonitate
informatii generale
asigurarea riscului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
copie dupa bilantul contabil la 31/12/2008, inregistrat si vizat de organele fiscale-copie semnata, stampilata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare paginadeclaratie bancara eliberata de o banca din Romania/din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, privind situatia financiara a operatorului economic la data de 31/12/2008: solvabilitate patrimoniala cf datelor din bilant 31/12/2008, sa fie mai mare de 30%gradul de indatorare cf datelor din bilant 31/12/2008, sa fie mai mic sau egal cu 50%lichiditatea, cf datelor din bilant 31/12/2008 sa fie mai mare de 100%cifra medie anuala pe ultimii 3 ani de activitate -2006, 2007, 2008 - cifra medie anuala min 5000000 rondeclaratie pe propria raspundere de asumare a obligatiei de a incheia polita privind asigurarea riscului profesional si asigurarea lucrarilor pentru toate riscurile pe toata perioada de valabilitate a contractului de lucrari - original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Declaratie privind lista utilajelor, echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducereAsigurarea sistemului calitatii
Informatii privind subcontractantiiInformatii privind asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, cu indicarea locului, adresei constructiei executate de care ofertant, insotite de certificari de buna executie si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Se vor depune copii ale proceselor verbale de receptie pentru cele mai importante trei contracte insotite de anexele de remedieri, dupa caz. Copiile vor purta mentiunea conform cu originalul si vor fi semnate si stampilate.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Se vorprezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor- se vor prezenta CV-uri pentru aceste persoaneDe asemenea se vor prezenta CV-uri insotite de certificate de atestare in copie valabile pentru responsabilul pentru asigurarea controlului calitatii si responsabilul tehnic cu executia (RTE).Certificat ISO 9001 sau alte documente echivalente care sa ateste implementarea sistemului calitatii;Lista cu persoanele atestate pentru asigurarea controlului calitatii (personal control tehnic de calitate) si copiile autorizatiilor acestora;Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Declaratia va fi insotita de acordurile de subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea totala a lucrarilor
70%
Descriere: punctaj maxim pt pretul cel mai scazut
2.
durata de executie a lucrarilor
30%
Descriere: punctaj maxim pt durata cea mai mica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 11:00
Locul: Constanta, sediul OCPI, B-dul Ferdinand nr 53, etaj 2, camera 11 (sala de consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor, vor fi prezentate imputerniciri in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
A fost publicat anunt de intentie in SEAP nr 12496/15.09.2008;Cf OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, art 40 alin. (2) si alin. (3)- tehnic nu este posibila atasarea documuntatiei -, autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in scris, un exemplar din documentatia de atribuire, pe suport hartie ori pe suport magnetic. Vor fi respectate prevederile art. 77 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str Traian nr 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241606597, Email: [email protected], Fax: 0241616003
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213114641, Fax: 0213114642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartiment juridic
Adresa postala: Bd Ferdinand nr 53, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900693, Romania, Tel.0241488625, Email: [email protected], Fax: 0241617848
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2009 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer