Licitatie Publica - Executie lucrari pentru "Extinderea sistemului de alimentare cu apa in satele Sinmartinul de Cimpie, Lenis, Caciulata, Comuna Riciu, judetul Mures"
Anunt de participare numarul 103035/28.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RICIU
Adresa postala: STR.GHEORGHE SINCAI, NR.58, Localitatea: Raciu, Cod postal: 547485, Romania, Punct(e) de contact: STELIANA GLIGA, Tel. 0265426083, In atentia: domnului primar Ioan Vasu, Email: [email protected], Fax: 0265426212, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru "Extinderea sistemului de alimentare cu apa in satele Sinmartinul de Cimpie, Lenis, Caciulata, Comuna Riciu, judetul Mures"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Teritoriul administrativ al comunei Riciu, localitatile Sinmartinul de Cimpie, Lenis, Caciulata
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de extindere a sistemului de alimentare cu apa se vor efectua pe o lungime de 8, 213 km, in localitatile Sinmartinul de Cimpie, Lenis si Caciulata, in conformitate cu prevederile proiectului tehnic, caietelor de sarcini si listelor de cantitati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 1, 018, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 15.000 lei. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% (5% pt. IMM-uri)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din FEADR prin Programul National de Dezvoltare Rurala, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele documente:
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006
3.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. in original sau copie legalizata
4.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in original sau copie legalizata
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
6.Certificat de inregistrare(copie legalizata).
7.Certificat constatator (copie legalizata) sau autorizatie de functionare in cazul PFA(copie legalizata) din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitatii de natura prezentei achizitii ? Executie lucrari pentru infrastructura de alimentare cu apa sau canalizare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale (cifra de afaceri)
2.Bilantului contabil la data de 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi inregistrat in ultimii 3 ani - 2007, 2008, 2009 o cifra medie de afaceri de minim 1.500.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
2.Formularul de Experienta similara insotit de Contract de lucrari, Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor (sau receptie
finala) si Recomandarea de la beneficiarul lucrarilor
3.Declaratia privind utilajele si echipamentele
4.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani
5.Lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari
6.CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari
7.Declaratiile de disponibilitate si exclusivitate pentru personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari
8.Copii dupa cartea de munca/contract individual de munca a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari
9.Copii dupa autorizatii, atestate, diplome ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari
10.Declaratie privind faptul ca ofertantula tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
11.Certificate sau echivalente ale acestora privind ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru sustinerea experientei similare autoritatea contractanta solicita prezentarea unui contract finalizat al carui obiect a fostexecutarea unor lucrari publice similare avand acelasi obiect (lucrari de infrastructura de alimentare cu apa sau canalizare), cu valoareminima de 800.000, 00 lei, fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2010 13:00
Locul: Comuna Riciu, Localitatea Riciu, strada Gheorghe Sincai nr. 58
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau persoane imputernicite in acest sens
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din FEADR prin Programul National de Dezvoltare Rurala Romania, Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS , nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310641, Email: [email protected], Fax: 021/310642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg. Mures
Adresa postala: strada Justitiei nr. 1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel. 0265/263694, Email: [email protected], Fax: 0265/269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Riciu - secretariat
Adresa postala: Strada Gheorghe Sincai nr. 58, Localitatea: Riciu, Cod postal: 547485, Romania, Tel. 0265/426003, Email: [email protected], Fax: 0265/426212
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2010 22:01