Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru infiintare retea publica de apa potabila si retea publica de apa uzata in comuna Bosanci , judetul Suceava


Anunt de participare numarul 91879/03.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Bosanci (Primaria)
Adresa postala: strada centru, Localitatea: Bosanci, Cod postal: 727045, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Ieremie, Tel.0230527001, Email: [email protected], Fax: 0230527256, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru infiintare retea publica de apa potabila si retea publica de apa uzata in comuna Bosanci , judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Bosanci , judetul Suceava
Codul NUTS: RO21 - Nord-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru infiintare retea publica de apa potabila si retea publica de apa uzata in comuna Bosanci , judetul Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Infiintare retea publica de apa potabila si retea publica de apa uzata in comuna Bosanci , judetul Suceava .
Cantitatile sunt prevazute in caietul de sarcini, anexat la aceasta documentatie
Valoarea estimata fara TVA: 8, 472, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 150000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.-Pentru pers. fizice/juridice romane: Certificatul Unic de Inregistrare eliberat de O.R.C.-copie ; Certificat constatator eliberat de O.R.C. (eliberat cu maxim 30 zile inainte de depunerea ofertei), in original sau copie legalizata, -Pentru persoanele fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori partenenta din punct de vedere profesional, traduse in lb. romana de traducator autorizat.- declaratie participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), vizat si inregistrat de organul competent.
-Fisa de informatii generale- Fisa de identificare fiscala
- Prezentarea unui document emis de catre o banca/institutie financiara , a unei scrisori de confort/dovada constituirii unui depozit colateral pentru contractul care face obiectul achizitiei sau a unui angajament neconditionat pentru deschiderea unui acreditiv, in valoare de 1650000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 15.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- completare formular lucrari similare
- Completarea personalului de specialitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a cel putin 3 contracte de alimentare cu apa sau canalizare a caror valoare cumulata sa fie de minim :4.000.000 lei¦ sesolicita dovada detinerii /inchirieriipentru urmatoarele utilaje necesare indeplinirii in termen a lucrarilor aferente acestui contract : o excavator min 1 bucatio buldoexcavator min 1 bucatio compactor santuri min 1 bucatao autobasculante minim 1 buco buldozer minim 1 bucatao incarcator frontal minim 1 bucatao aparat de sudura PEHD minim 1 bucata¦ sesolicita dovada detinerii sau accesului la o statie de prepararebetoane atestata si cu toate autorizatiile aflate in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor¦ sesolicita dovada accesului la un laborator de grad II autorizatpentru determinarile necesare la executia lucrarilor care fac obiectul contractului .Pentru executie personal cu min 5 ani vechime in domeniu- seful de santier- responsabil tehnic in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala (IX);
- responsabil tehnic in domeniul constructii civile, industriale (I);
- responsabilul tehnic cu sudurasi personalul autorizat cu supravegherea lucrarilor;
- responsabilul cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI;
- responsabilul cu implementarea si mentinerea Sistemului de Management Integrat (SMI);
- minim 2 sudori autorizati PEHD- minim 1 sudori in otel autorizati- minim 1 persoana autorizata ANRE in domeniul alimentarii cu energie electrica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
perioada de garantie a lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2009 10:30
Locul: primaria comunei Bosanci , judeul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri P.N.D.R., Masura 322 Renovarea si dezvoltarea satelor , imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0203104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230214958, Email: [email protected], Fax: 0230214874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Bosanci
Adresa postala: Comuna Bosanci , judetul Suceava, Localitatea: Bosanci, Cod postal: 727045, Romania, Tel.0230527001, Email: [email protected], Fax: 0230527256
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2009 04:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer