Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru MODERNIZARE SCOALA GENERALA O.V CALAN SI SCOALA GENERALA STRADA UNIRII -CORPURI DE CLADIRE A SI B


Anunt de participare numarul 98870/28.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CALAN
Adresa postala: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Punct(e) de contact: Petru Stanciu, Tel.0254730223, In atentia: Serviciului UADPP Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0254732954, Adresa internet (URL): www.calan.info.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru MODERNIZARE SCOALA GENERALA O.V CALAN SI SCOALA GENERALA STRADA UNIRII -CORPURI DE CLADIRE A SI B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Principala locatie a prestarii lucrarilor: pe teritoriul administrativ al orasului Calan
SCOALA GENERALA O.V CALAN SI SCOALA GENERALA STRADA UNIRII -CORPURI DE CLADIRE A SI B
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru MODERNIZARE SCOALA GENERALA O.V CALAN SI SCOALA GENERALA STRADA UNIRII -CORPURI DE CLADIRE A SI B Propunerea tehnicase va facein conformitate cu capitoleleCENTRALIZATORULUI DELUCRARI INGINERESTI SI DE CONSTRUCTII prezentat in Fisa de date sectiunea II.2.1In lista de cantitatiamenajarea terenului reprezinta urmatoarelecategorii de lucrari sistematizare pe verticala corp A , sistematizare pe verticala corpB, sistematizare pe verticala corpC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
45260000-7-Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45321000-3-Lucrari de izolare termica (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice dinLISTELEDE CANTITATI -ANTEMASUIRATORII prezentatein SECTIUNEA III. dinDocumentatia de atribuirecare cuprinde Caietele de sarcini , parti scrise si desenate, listele cu cantitatile de lucrari.Nr.Crt. Capitolede lucrariValoarein (LEI)Exclusiv TVA1 AMENAJAREA TERENULUI: 591.166, 002 AMENAJAREA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI : 37.848, 003 CONSTRUCTII SI INSTALATII: 2.826.582, 004 ORGANIZARE SANTIER :34.556, 00TOTAL VALOAREESTIMATA :3.490.152, 00
Valoarea estimata fara TVA: 3, 490, 152RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 60.000 lei, garantia de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA.,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din surse proprii (buget local)2%Fonduri structurale POR FEDR98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna (Anexa nr. 44
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta cerintele din FISA DE DATE A ACHIZITIEI, Declaratie privind eligibilitatea CompletareaAnexa 10 din sectiunea IV (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular) .
Sunt eliminati ofertantii care se incadreaza insituatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Anexa 10 din sectiunea IV(in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular)
Sunt eliminati ofertantii care se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.
Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale eliberate conform legislatiei in vigoare .
Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata se vor prezenta in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertei.Sunt eliminati ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta cerintele din FISA DE DATE A ACHIZITIEISe solicita bilanturile contabile emise la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 vizate si inregistrate de organele competente.Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 6.500.000 leipe ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009). Se va lua in considerare cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, aferent fiecarui an.Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil (nominalizata pentru proiectul licitat emis de o institutie financiara abilitata.(35% din valoarea ofertata).(Formular 14 C din sectiunea IV)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta cerintele din FISA DE DATE A ACHIZITIEIExperienta similaraOfertantul va trebui saprezinte o declaratie cuprinzandlista principalelor lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani, (Anexa 16 din sectiunea IV)Se vor prezenta informatiiprind obligatiile contractuale in curs , (Anexa 30 din sectiunea IV)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
NIVEL MINIM IMPUSDovada indeplinirii in ultimi 5 ani , a uneilucrari similare de aceiasi complexitate tehnica si valorica cu lucrarea ofertata respectiv 3.400.000, 00 lei care sa acopere codul CPV solicitat prin fisa de date a achizitiei, Se va prezentacontractul, procesulverbal de receptie, recomandare Recomandarea din partea beneficiarului, va cuprinde numele lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, orice defecte ale lucrarilor sau alte probleme privind calitatea sau defecte ale lucrarilor, orice cazuri de accidente produse din vina contractantului, orice amanari in receptia lucrarilor, valoarea contractului finalizat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE DISPONIBILA IN TOTALITATE PE SEAPla SECTIUNE DOCUMENTE SI CLARIFICARII
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2010 12:00
Locul: Sala Consiliului Localal orasului Calandin strada Garii, nr 1 , judetul Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii ofertantilor cu act de identitate si imputernicire din partea operatorului economic ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional - Axa Prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul Major de interventie 3.4 Reabilitarea modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare , universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
(1) Materialele si sistemele izolante utilizate de contractorul executarii lucrarilor de interventie trebuie sa fie insotite de declaratiile de conformitate ale producatorilor, prin care sa se ateste conformitatea cu specificatiile tehnice recunoscute in conditiile legii. (2) Declaratiile de conformitate se anexeaza la documentele ce completeaza cartea tehnica a constructiei. (3) Urmarirea si verificarea executarii lucrarilor de interventie se realizeaza prin diriginti de santier autorizati conform legislatiei in vigoare. Obligatiile si raspunderile dirigintilor de santier sunt cele prevazute in Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare. (4) Programul de control al executarii lucrarilor de interventie cuprinde inspectia in urmatoarele faze determinante: a) inspectia suprafetelor exterioare ale anvelopei corpurilor de cladire pregatite in vederea aplicarii sistemului termoizolant; b) inspectia suprafetelor exterioare ale anvelopei corpurilor de cladire privind modul de fixare/prindere a sistemului termoizolant corespunzator specificatiei producatorului. (5) Perioada de garantieacordata lucrarilor executate va fi de minim trei ani .Polisternul specificpentru izolatii termice sa fie de minim 10 cm
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoles, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu nr. 1 , ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel.0258-810.289, Email: [email protected], Fax: 0258-810.286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL URBANISM-ACHIZITII PUBLICE la adresa mentionata la I.a)
Adresa postala: strada Garii, nr 1, ,Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Tel.40 (0) 254 730 223, Email: [email protected], Fax: +40 (0) 254 732 954 , ,Adresa internet (URL): www.primariacalan.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2010 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer