Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru obiectivele de investitii: ?Modernizare drumuri satesti in lungime de 6930 m in comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi? ?Infiintare retea de canalizare in sat Arama, comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi?, ?Centru de ingrijire copii s


Anunt de participare numarul 101847/09.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COARNELE CAPREI (CONSILIUL LOCAL COARNELE CAPREI)
Adresa postala:  STR. PRINCIPALA F.N., Localitatea:  Coarnele Caprei, Cod postal:  707100, Romania, Punct(e) de contact:  CONSTANTIN GRIGORAS, Tel. 0232-724111, Email:  [email protected], Fax:  0232-724111, Adresa internet (URL):  http: //www.coarnelecaprei.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru obiectivele de investitii: ?Modernizare drumuri satesti in lungime de 6930 m in comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi? ?Infiintare retea de canalizare in sat Arama, comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi?, ?Centru de ingrijire copii si racord electric, comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Localitatea Coarnele Caprei, jud IASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopulcontractului il constituie executia delucrari pentru obiectivele de investitii organizate pe loturi astfel:
LOT 1: ?Modernizare drumuri satesti in lungime de 6930 m in comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi?;
LOT 2: ?Infiintare retea de canalizare in sat Arama, comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi?;LOT 3: ?Centru de ingrijire copii si racord electric, comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215215-7-Lucrari de constructii de camine de copii (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1: Valoarea lucrarilor de modernizare drumuri, nu poate depasi valoarea 6.930.490lei, fara TVA;
LOT 2: Valoarea lucrarilor de infiintare retea de canalizare, nu poate depasi valoarea 244.770 lei, fara TVA;
LOT 3: Valoarea lucrarilor pentru constructia centrului de ingrijire a copiilor si racordul electric, nu poate depasi valoarea 715.760lei, fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 891, 020RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C. poate achizitiona ulterior lucrari, in limita a 50% din valoarea contractului initial.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va prezenta o Garantie de participare la licitatie in cuantum de: 157.100 lei, respectiv: LOT 1:138.000; LOT 2:4.800; LOT 3:14.300.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Comunitare si Bugetul Local, PNDR Masura 3.2.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat fara dobandirea unei noi personalitati juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului/ofertantului - Cerinte identice pentru toate loturile1. Declaratie privind eligibilitatea, 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din ordonanta 34/2006, 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, 4. Informatii privind subcontractantii5. Certificat de atestare fiscala (ANAF) eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din judetul respectiv, valabil la data deschiderii ofertelor (in original sau copie legalizata), 6. Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Finantelor Publice Locale, valabil la data deschiderii ofertelor (in original sau copie), 7. Certificat de inregistrare (copie legalizata), 8. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala valabil la data depunerii ofertelor, in original sau in copie legalizata (emis cu maxim 30 zile inaintea datei de depunere a ofertelor), 9. Cazier fiscal in original sau copie legalizata, 10.Cazierul judiciar al persoanelor fizice aflate la conducerea operatorului economic in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil2. Identificare financiara3. Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se vor prezenta copii dupa bilanturile contabile inregistrate la D.G.F.P.J., impreuna cu notele explicative si balantele de verificare, pentru anii 2007, 2008, 2009.2. Identificare financiara3. Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani - cifra de afaceri cumulata in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de: 15.680.000 lei respectiv: LOT 1:13.800.000 leiLOT 2:480.000 leiLOT 3:1.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani;2.Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii cinci ani a cel putin: LOT1: -2 contracte care au avut ca obiect lucrari de modernizare sau constructie de drumuri care sa aiba o valoare de cate cel putin 3.460.000 lei, din care, pentru cel putin un contract, au fost prevazute si lucrari la retele edilitare.LOT2: -1 contract care a avut ca obiect lucrari la retele edilitare si statie de epurare care sa aiba o valoare totala de cel putin 244.770 leiLOT3: -1 contract care a avut ca obiect lucrari de constructie a civila care sa aiba o valoare totala de cel putin 715.760 lei.Dovada experientei similare: copii dupa contracte si acte aditionale;copie legalizata dupa pv de receptie la terminarea lucrarilor;copie legalizata, sau original, dupa recomandari.3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice4.Declaratia privind efectivele medii anualePENTRU TOATE LOTURILE: -un Manager de proiect atestat ; un responsabil cu sanatatea si securitatea in munca atestatLOT1: -un responsabil tehnic cu executia pentru lucrari de drumuri atestat, in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor supuse licitatieiLOT2: -un responsabil tehnic cu executia pentru lucrari de constructii edilitare si de gospodarire comunala atestat-un inginer absolvent al unei Facultati Tehnice ? cu profilul Energetica avand experienta de minimum 3 ani in domeniu;declaratie de disponibilitate pentru persoana desemnata si copie dupa cartea de munca-un electrician autorizat ANRE grad IIA si IIB cu cel putin trei ani vechime in domeniu.Ofertantii vor face dovada ca sunt atestati ANRE tip B si C2A.LOT3: -un responsabil tehnic cu executia pentru lucrari de constructii civile-un inginer absolvent al unei Facultati Tehnice ? cu profilul Energetica avand experienta de minimum 3 ani in domeniu; declaratie de disponibilitate pentru persoana desemnata si copie dupa cartea de munca-un electrician autorizat ANRE grad IIA si IIB cu cel putin trei ani vechime in domeniu.Ofertantii vor face dovada ca sunt atestati ANRE tip B si C2A.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia tehnica a lucrarii
9%
Descriere:
3.
Termenul de executie a lucrarilor
9%
Descriere:
4.
Consumul mediu anual de energie pentru functionarea statiei de epurare
31%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2010 11:00
Locul: Primaria Coarnele Caprei, jud IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Experti cooptati, Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, Observatori UCVAP Alte persoane autorizate de Autoritatea Contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala. Bugetul local si Fonduri comunitare ne-ranbursabile. Proiect finantat prin PNDR, Masura 322 ? Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatati-rea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala:  str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232. 217 808, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Coarnele Caprei
Adresa postala:  Comuna Coarnele Caprei, IASI, Localitatea:  Coarnele Caprei, Cod postal:  707100, Romania, Tel. 0232 724 111, Email:  [email protected], Fax:  0232 724 111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2010 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer