Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru obiectivele de investitii: Modernizare drumuri satesti in lungime de 6930 m in comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi; Infiintare retea de canalizare in sat Arama, comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi; Centru de ingrijire copii


Anunt de participare numarul 97729/09.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COARNELE CAPREI (CONSILIUL LOCAL COARNELE CAPREI)
Adresa postala: comuna Coarnele Caprei, jud IASI, Localitatea: Coarnele Caprei, Cod postal: 707100, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN GRIGORAS, Tel.0232-724111, Email: [email protected], Fax: 0232-724111, Adresa internet (URL): http: //www.coarnelecaprei.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru obiectivele de investitii: Modernizare drumuri satesti in lungime de 6930 m in comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi; Infiintare retea de canalizare in sat Arama, comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi; Centru de ingrijire copii si racord electric, comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA COARNELE CAPREI, JUD IASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1: Modernizare drumuri satesti in lungime de 6930 m in comuna Coarnele Caprei, judetul IasiLOT 2: Infiintare retea de canalizare in sat Arama, comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi
LOT 3: Centru de ingrijire copii si racord electric, comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215215-7-Lucrari de constructii de camine de copii (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1: VALOAREA TOTALA ESTIMATA fara TVA A CONTRACTULUI DE EXECUTIE LUCRARI pentru obiectivul de investitii Modernizare drumuri satesti in lungime de 6930 m in comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi nu poate depasi valoarea de 6.930.490 leiLOTUL 2: VALOAREA TOTALA ESTIMATA fara TVA A CONTRACTULUI DE EXECUTIE LUCRARI pentru obiectivul de investitii Infiintare retea de canalizare in sat Arama, comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi nu poate depasivaloarea de 244.770 lei fara TVALOTUL 3: VALOAREA TOTALA ESTIMATA fara TVA A CONTRACTULUI DE EXECUTIE LUCRARI pentru obiectivul de investitii Centru de ingrijire copii si racord electric, comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi nu poate depasivaloarea de 715.760 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 7, 891, 020RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
138.000 lei pentru lot I4.800 lei pentru lot II14.300 lei -pentru lot IIIGarantia de buna executie a contractului se va constitui, in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Comunitare si bugetul local. PNDR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat fara dobandirea unei noi personalitati juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului/ofertantului - Cerinte identice pentru toateloturile
1. Declaratie privind eligibilitatea, 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din ordonanta 34/2006, 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, 4. Certificat de atestare fiscala (ANAF) eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din judetul respectiv, valabil la data deschiderii ofertelor (in original sau copie legalizata), 5. Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat deDirectia Finantelor Publice Locale, valabil la data deschiderii ofertelor (in original sau copie), 6. Certificat de inregistrare (copie legalizata), 7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala valabil la data depunerii ofertelor, in original sau in copie legalizata (emis cu maxim 30 zile inaintea datei de depunere a ofertelor), 8. Cazier fiscal in original sau copie legalizata, 9.Cazierul judiciar al persoanelor fizice aflate la conducerea operatorului economic in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiaeconomico-financiara a ofertantului- Cerinte identice pentru toate loturile
1. Bilantul contabil
2. Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se vor prezenta copii dupa bilanturile contabile inregistrate la D.G.F.P.J., impreuna cu notele explicative si balantele de verificare, pentru anii 2006, 2007, 2008.2. Identificare financiara3. Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului dinultimii trei ani - cifra de afaceri cumulata in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pentru fiecare lot in parte de: a) LOT 1 - 13.000.000 leib) LOT 2 - 450.000 leic) LOT 3 - 1.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului1.Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. LOT 1 - 1. Experienta similara, 2. Declaratia privind echipamantele tehnice, 3. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate2. LOT 2 - 1. Experienta similara, 2. Declaratia privind echipamantele tehnice, 3. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate3. LOT 3 - 1. Experienta similara, 2. Declaratia privind echipamantele tehnice, 3. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Elemente tehnice
29%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2010 12:00
Locul: PRIMARIA COARNELE CAPREI, COMUNA COARNELE CAPREI, JUDETUL IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Experti cooptati, Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, Observatori UCVAP Alte persoane autorizate de Autoritatea Contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala. Bugetul local si Fonduri comunitare ne-ranbursabile. Proiect finantat prin PNDR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatati-rea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos NR.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232.260.600, Email: [email protected], Fax: 0232.217.808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atacContestatia poate fi depusa in termen legal, de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COARNELE CAPREI
Adresa postala: COMUNA COARNELE CAPREI, JUD IASI, Localitatea: COARNELE CAPREI, Cod postal: 707100, Romania, Tel.0232-724111, Email: [email protected], Fax: 0232-724111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2010 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer