Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru obiectivul " Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in localitatea Lumina, Jud. Constanta.


Anunt de participare numarul 83606/04.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LUMINA
Adresa postala: Com. Lumina, Jud. Constanta, Strada Mare, nr.170, Localitatea: Lumina, Cod postal: 907175, Romania, Punct(e) de contact: Dumitru Chiru, Tel.0241/251828, Email: [email protected], Fax: 0241251744, Adresa internet (URL): www.primarialumina.lx.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru obiectivul " Reabilitarea si extindereasistemelor dealimentare cu apa si canalizare in localitateaLumina, Jud. Constanta.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Lumina, Jud. Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de realizarede retea decanalizare menajera- curgere gravitationala , in lungime totala de 29.48, retea decanalizare menajera - curgere sub presiunepe o lungime de 6.952 ml, extinderea retelei dealimentare cu apasi reabilitareaconductelorde apa existente pe Strada Morii, Com. Lumina , pe o distanta de 480ml, constructia de statii de pompare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrariiprivind obiectivul " Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in localitatea Lumina, Jud. Constanta" conform caietului caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 16, 992, 810RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile art.122, alin.j din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participarein cuantum de 300.000 lei . Garantia de buna executiede 10 % din valoareacontractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarease asigurade laBugetul destat si cofinantarede la bugetul local al Comunei Lumina
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia deeligibilitate, certificatde inregistrare, certificat constator de la registrul Comertului, certificate fiscale privind platataxelor si ipozitelorlocalesi catrebugetul de stat, cazier fiscal, Declaratie privindneincadrareain prevderileart.181. din OUG34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabilpe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada caare o ciframedie de afaceri pe ultimii 3 anide cel putin 33000000 lei.Ofertantul va facedovada disponibilitatii unei sumede8500000 lei (lichiditati/alte mijloacefinanciare, credite) pentru sustinerea lucrarilorpentru o perioadade min.6 luni, independent deangajamentelepentru alte contracte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executatein ultimii 5 ani, declaratii privindutilajelesi personalulangajat, formularul cu subcontractantii, certificate ISO 9001:2001, ISO 14001:2004, OHSAS 18001, SA 8000:2001emise deun certificatoragreatde Uniunea Europeana
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantultrebuie saprezintecel putin un contractde lucrari similare executatein ultimii 5 ani, in valoarede minim.16900000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2009 10:00
Locul: Primaria Comunei Lumina, Str. Mare, nr. 170, Com. Lumina, Jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantiiimputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Atasarea Documentatiei de Atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice. Orice operator economic interesat, in urma unei solicitari transmise la fax 0241-251744 sau 0241-251828, poate obtine gratuit Documentatia de Atribuire, care se va ridica direct de la sediul Primariei Comunei Lumina, , Jud. Constanta, Str.Mare, nr. 170, in conformitatecu prev. art. 40 alin.2 din OUG 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravapoleus, nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelConstanta
Adresa postala: Str. Traian, 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241-616003, Fax: 021-606003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostintade catre contestator a actuluisau faptului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Lumina- Comp Achizitii si concesiuni
Adresa postala: Str. Mare, nr.170, Localitatea: Lumina, Cod postal: 907175, Romania, Tel.0241-251828, Email: [email protected], Fax: 0241-251744
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2009 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer