Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru obiectivul ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN SATELE BANPOTOC, BARSAU, CHIMINDIA, HARAU, COMUNA HARAU, JUDETUL HUNEDOARA


Anunt de participare numarul 99101/29.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HARAU (PRIMARIA COMUNEI HARAU)
Adresa postala: Comuna Harau, Localitatea: Harau, Cod postal: 337265, Romania, Punct(e) de contact: Baluta Mirela Florina, Tel.0254233201, In atentia: Jibetean Ioan Dorin, Email: [email protected], Fax: 0254233201, Adresa internet (URL): www.primariaharau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru obiectivul ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN SATELE BANPOTOC, BARSAU, CHIMINDIA, HARAU, COMUNA HARAU, JUDETUL HUNEDOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Harau, judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Principalele obiective ale contractului constau in: Executie lucrari conform cantitatilor si tipurilor de lucrari asa cum sunt prezentate in caietele de sarcini, parte a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 911, 075RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 100.000, 00 lei. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program PNDR masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, declaratii privind incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Oug.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, Certificate de atestare fiscla privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si bugetul local care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata valabile la deschiderea ofertelor in original sau copie legalizata. Un ofertant poate participa cu o singura oferta fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener in cadrul asocierii.Certificat constatator de la registrul comertului valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii pentru ultimii trei ani 2006, 2007, 2008, respectiv bilantul contabil pe anii 2006, 2007, 2008, in copie inregistrate la D.G.F.P. Formularul de identificare financiara anexat completat de banca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitul net pe fiecare an conform bilantului contabil trebuie sa fie pozitiv (anii 2006, 2007, 2008). Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin 14.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor lucrari executate (alimentare cu apa/ canalizare/ statie de epurare) in ultimii cinci ani.Se vor include in echipa de executie lucrari 5 experti cheie - personal angajat cu o vechime de minim 3 ani in executia de lucrari similare astfel
Sef de santier Inginer constructor, Responsabil Tehnic cu Executia in specialitatea constructii hidroedilitare ;
Responsabil controlul calitatii in specialitatea constructii hidroedilitare ;Topograf;
Inginer specialitatea constructii hidrotehnice.
Informatii despre dotarile specifice.
Standardele pentru asigurarea calitatii, Standardele de protectie a mediului, Standardele pentru asigurarea Managementului Securitatii si Sanatatii in Munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Executarea si finalizarea (receptie la terminarea lucrarilor)in ultimii 5 ani a cel putin trei lucrari similare, respectiv o lucrare finalizata de alimentare cu apa, o lucrare finalizata de canalizare si o lucrare finalizata de statie de epurare a caror valoare, cumulate, sa depaseasca 7.900.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie a lucrarii
20%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2010 11:00
Locul: Primaria comunei Harau, strada principala nr 69, judetul Hunedooara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori APDRP, observatori UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR, masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se afla postata integral pe SEAP si se obtine in mod gratuit.Vizita in teren va avea loc in data de 07.05.2010.ora 10.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC.
Adresa postala: Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6, sector 3. , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.+40(0)213104642 , Fax: +40(0)213104642 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40(0)213104642, Fax: +40(0)213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Iulia
Adresa postala: Alba Iulia, Str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510207, Romania, Tel.0258/810289, Email: [email protected], Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Harau
Adresa postala: Comuna Harau, Strada principala nr 69, jud. Hunedoara, Localitatea: Harau, Cod postal: 337265, Romania, Tel.0254233201, Email: [email protected], Fax: 0254233201, Adresa internet (URL): www.primariaharau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2010 16:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer