Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Modernizare DC 156 DN17B-Borca, DC 196 Borca-Soci, DC 197 Borca-Sabasa, Comuna Borca, judetul Neamt?


Anunt de participare numarul 143727/20.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BORCA (PRIMARIA BORCA)
Adresa postala: Sat BORCA, Com BORCA, Jud NEAMT, Localitatea: Borca, Cod postal: 617075, Romania, Punct(e) de contact: AMARIEI LENUTA, Tel. +40 0735850852, Email: [email protected], Fax: +40 0233268001, Adresa internet (URL): www.primariaborca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Modernizare DC 156 DN17B-Borca, DC 196 Borca-Soci, DC 197 Borca-Sabasa, Comuna Borca, judetul Neamt?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Borca, judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru obiectivul: ?Modernizare DC 156 DN17B-Borca, DC 196 Borca-Soci, DC 197 Borca-Sabasa, Comuna Borca, judetul Neamt?
? Valoarea estimata a achizitiei: 3.847.462 lei fara TVA, astfel:
1. Obiect 1: Modernizare DC 156 DN17B ? Borca, comuna Borca, judetul Neamt
a) investitia de baza = 1.918.607 RON fara TVA
b) organizare de santier = 0 RON fara TVA
c) diverse si neprevazute = 118.851 RON fara TVA
2. Obiect 2: Modernizare DC 196(DC156) Borca - Soci, comuna Borca, judetul Neamt
a) investitia de baza = 1.113.777 RON fara TVA
b) organizare de santier = 0 RON fara TVA
c) diverse si neprevazute = 70.100 RON fara TVA
3. Obiect 3: Modernizare DC 197 DN17B ? Borca - Sabasa, comuna Borca, judetul Neamt
a) investitia de baza = 588.600 RON fara TVA
b) organizare de santier = 0 RON fara TVA
c) diverse si neprevazute = 37.527 RON fara TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este indeplinirea activitatilor de executie pentru proiectul ?Modernizare DC 156 DN17B-Borca, DC 196 Borca-Soci, DC 197 Borca-Sabasa, Comuna Borca, judetul Neamt?avand trei obiecte: Obiect 1: Modernizare DC 156 DN17B ? Borca, comuna Borca, judetul Neamt, Obiect 2: Modernizare DC 196(DC156) Borca - Soci, comuna Borca, judetul Neamt si Obiect 3: Modernizare DC 197 DN17B ? Borca - Sabasa, comuna Borca, judetul Neamt.
Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuirepresupune parcurgerea unei etape, dupa cum urmeaza: Se vor realiza lucrarile de execu?ie aferente obiectivului de investi?ii, conform Proiectului tehnic, Caietelor de sarcini si Detaliilor de executie intocmite si aprobate de beneficiar.
? Valoarea estimata a achizitiei: 3.847.462 lei fara TVA, astfel:
1. Obiect 1: Modernizare DC 156 DN17B ? Borca, comuna Borca, judetul Neamt
a) investitia de baza = 1.918.607 RON fara TVA
b) organizare de santier = 0 RON fara TVA
c) diverse si neprevazute = 118.851 RON fara TVA
2. Obiect 2: Modernizare DC 196(DC156) Borca - Soci, comuna Borca, judetul Neamt
a) investitia de baza = 1.113.777 RON fara TVA
b) organizare de santier = 0 RON fara TVA
c) diverse si neprevazute = 70.100 RON fara TVA
3. Obiect 3: Modernizare DC 197 DN17B ? Borca - Sabasa, comuna Borca, judetul Neamt
a) investitia de baza = 588.600 RON fara TVA
b) organizare de santier = 0 RON fara TVA
c) diverse si neprevazute = 37.527 RON fara TVA
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea din punct de vedere formal.
Asocierea trebuie mentinuta pana la finalizarea contractului. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 847, 462RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 72.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se va lua in calcul cursul leu/euro comunicat de BNR din data publicarii anuntului.Garantia de participare poate fi constituita prin: 1. Ordin de plata (in care se specifica destinatia)2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari trebuie: prezentat in original si anexata la plicul cu oferta;sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire;sa contina parafa lizibila a emitentului si semnatura autorizata.In cazul scrisorii de garantie, este necesara completarea acesteia conform Formularului nr. 20in original.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, In cazul asociatiilor este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA).Garantia de buna executie poate fi constituita prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, pentru autoritatea contractanta.? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:
Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006
Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.
Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.
Cerinta nr. 2
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .
Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau tara in care este stabilit.
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG nr.925/2006. Intr - astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele:
a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa:
b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.
Cerinta nr. 3
Declaratii privind calitatea de participant la procedura
Ofertantul nu are dreptul:
- sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Cerinta nr.4
Declaratie privind evitarea conflictului de interese.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 .
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.
Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Borca, dupa cum urmeaza: Nita Geo Ovidiu ? Primar, Nita Petru ? Viceprimar, Asofii Viorica ? contabil, Balacianu Elena ? secretar, Amariei Lenuta ? Resp. Achizitii Publice, Consiliul Local: Parfenie Gigi, Calu Daniel, Budai Aurel, Dumitrascu Ionel, Petrescu Gheorghe, Aleca Vasile, Ruscanu Daniel, Dumitrean Ion, Lupu Costica, Fedeles Constantin, Afloarei Mircea, Cirja Paul, Baciu Cezar, Dahon Iosif.Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorul economicva completa Formular nr. 5
Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.
Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.
Cerinta 1
Persoane juridice/fizice romane :
Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .
Persoane juridice/fizice straine:
Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 1
Informatii privind cifra de afaceri
Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 7.200.000 lei.
Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (de exemplu bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent).Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EU comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi.
Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int)
Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.)
Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiarare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii. Suma solicitata este de minim 900.000 lei pentru o perioada de 6 luni de derulare a contractului. Ofertantul va prezenta documente doveditoare pentru indeplinirea cerintei, in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (se va completa Formularul D5 - Angajament privind sustinerea financiara), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractual prin implicarea sa directa.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita tertului sustinator, documentele prin care acesta face dovada existentei resurselor pe care le va pune la dispozitie conform angajamentului propus.- Formular nr. 34 ? Declaratie IMMDovada accesului la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Executie
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular 6 si anexa 1 la Formular 6.
Cerinta nr. 2
Experienta similara
Executie
Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul nr. 6 si anexa 1 la formularul nr. 6), insotita de fisa de experienta similara (completarea anexa 2 la formularul nr. 6), copii dupa certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective, certificari de buna executie de la beneficiar pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indica lucrarile, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Dovada experientei similare se va face si prin:
documente care certifica acest lucru.
Cerinta nr. 3.1.
Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.
a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 8.
Cerinta nr. 3.2.
Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.
Personalul minim propus pentru executie sa aiba experienta dupa cum urmeaza:
Personal: - sef de santier-inginer/subinginer CFDP - min 5 ani vechime in domeniu
- sef punct de lucru - min 5 ani vechime in domeniu
-responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri;
-responsabil coordonator cu sanatatea si sanatatea in munca;
-responsabilul cu protectia muncii si PSI
-responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul drumuri
Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun ( proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere)resursele necesare ducerii la indeplinire a contractului in cauza.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Cerinta nr. 3.3.
Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.
B. Personal de executie de specialitateSe va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza - anexa 2 la Formularul 8
Cerinta nr. 4.1.
Informatii despre dotarile specifice:
Executie:
Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice:
- statie/statii de preparat mixturi asfaltice sau contract cu o statie/statii de mixturi asfaltice.- Se va face dovada cu documente care certifica faptul ca ofertantul dispune de laborator ( se poate folosi si un angajement intocmit pe proprie raspundere)Cerinta nr. 5
Se va prezenta - formularul 11, anexa la formularul 11 si acordul de subcontractare (formularul D3.1).
Cerinta nr. 1
Documente care atesta implementarea Standardelede Asigurare a calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.
Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent pentru domeniile de activitate al atestatului/autorizatiei in conformitate cu prevederile legale? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului (executie), in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
Se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Cerinta nr. 2
Standarde de protectie a mediului
Operatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent
Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului (executie), in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
Se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa pentru: - Executie - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioada si locul de executie, beneficiar conform Formular 6 si anexa 1 la Formular 6.Se va prezenta atestatul si legitimatia in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta - formularul 11, anexa la formularul 11 si acordul de subcontractare (formularul D3.1).In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(formularul D3).Prezentare certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Asigurare a Calitatii, sau orice alte documente din care rezulta implementarea si mentinerea unui Sistem de Asigurare a Calitatii.Prezentare certificat privind domeniile de activitate solicitate in contract.Prezentare certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Mediului, sau orice alte documente din care sa rezulte implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Mediului.Se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2013 12:00
Locul: Sediul Primariei Borca, comuna Borca, judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si rprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc vor fi clasate doua oferte cu acelasi punctaj autoritatea va solicita depunerea de noi oferte in plic inchis si sigilat pentru departajarea acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune atat la CNSC cat si la sed.Aut.Cont.in conf.cu art. 2562 din OUG 34/2006 in termen de 5 zile incepecand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar a rezultatului obtinut.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI BORCA
Adresa postala: SAT BORCA, judetul Neamt, Localitatea: BORCA, Cod postal: 617075, Romania, Tel. +40 233268001, Email: [email protected], Fax: +40 233268001, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIABORCA.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2013 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer