Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitii : PROIECT INTEGRAT: ?Modernizare drumuri comunale, Retea canalizare apa uzata menajera si statie de epurare in sistem centralizat, Extindere retele apa in satul Spataresti, Reabilitare camin cultural in sat


Anunt de participare numarul 103124/29.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FANTANA MARE (PRIMARIA COMUNEI FANTANA MARE)
Adresa postala:  sat. Fantana Mare, com. Fantana Mare, Localitatea:  Fantana Mare, Cod postal:  727566, Romania, Punct(e) de contact:  Vasile Mucilenita, Tel. 0230/543280, Email:  [email protected], Fax:  0230/543280, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii Generale ale Administratiilor Publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii : PROIECT INTEGRAT: ?Modernizare drumuri comunale, Retea canalizare apa uzata menajera si statie de epurare in sistem centralizat, Extindere retele apa in satul Spataresti, Reabilitare camin cultural in satul Cotu Baii, comuna Fantana Mare, judetul Suceava?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Com. Fantana Mare, jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract executie lucrari de constructii pe teritoriul administrativ al comunei Fantana Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Totallucrari proiect integrat :8.031.938 lei (fara TVA)Valoarea estimativa :
Componentanr. 1: ?Modernizare drumuri comunale? (fara TVA): 5.030.000 leiComponentanr.2-?Retea canalizare apa uzata menajera si statie de epurare in sistem centralizat, Extindere retele apa in satulSpataresti? (fara TVA): 2.867.522 leiComponentanr. 3: ?Reabilitare camin cultural in satul Cotu Baii, comuna Fantana Mare, judetul Suceava? (fara TVA): 134.416 lei
Valoarea estimata fara TVA: 8, 031, 938RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibil achizitionare ulterioara de lucrari in val. de max. 50% contract cf. lit.i art 122/OUG 34
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 120.450 Lei. Garantie de buna executie de 10% din valoarea totala fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ofertantului - form. 12A
Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34 - form. 12B
Imputernicire de semnatura - formular 3'
Declaratie privind calitatea de particiapnt la procedura - form. 12C
Certificat de atestare fiscala
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale
Certificat constatator emis de ORC/altele echivalente(pentru persoanele fizice/juridice straine)
Certificat de inregistrare al societatii
Nota: certificatele constatatoare trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si cu plata taxelor achitata la zi, vor fi prezentate in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-form. B1
Prezentare copii ale bilanturilor contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 inregistrare la DGFP
Identificare financiara completand formularu numarul B' din sectiunea Formulare a doc. de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani calendaristici(2007, 2008, 2009) trebuie sa fie cel putin 15.750.000 leiProfitul net pe fiecare an cf. bilantului contabil trebuie sa fie pozitiv (anii 2007, 2008, 2009)Prezentare contract de credit/linie de credit aprobat in valoare de 3.000.000 lei cu mentiunea ca suma este alocata pentru investitia de la Fantana Mare sau oricare alta dovada a disponibilitatii financiare mai sus mentionatePrezentare scrisoare de confort in valoare de 250.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si informatii privind obligatiile contractuale in curs, in acest sens se va completa form. 12E din sectiunea Formulare
Prezentare declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Prezentare lista utilaje si echipamente form. 12H
Statie de betoane, Statie de sortare, Statie de asfalt, Vibrocompactor, Repartitor asfalt, Autobasculante, Buldoexcavator, Excavator, Buldozer, Perie mecanica, Autogudronator, Autogreder, Autobetoniera, Atesat pentru statia de producere a betoanelor, Autorizatia lab de incercari pentru statia de betoane, Permis exploatare sau licenta de concesiune eliberata de ANRM Bucuresti pentru cariera / balastiera, valabila pentru perioada de executie a lucrarilor, Autorizatie de gospodarire a apelor pentru cariera/balastiera
Autorizatie de mediu pentru cariera/balastiera, Autorizatie de mediu pentru statie de sortare produse de cariera/balastiera, Agregatele utilizate la fabricarea betoanelor sa fie certificate de un laborator cu acreditare nationala si agreat de M. Transporturilor
Certificare ISO 9001 pentru statia de producere a agregatelor ? in domeniul extractiei si prelucrare pentru producere agregate minerale utile
Raport de inspectie ICECON, pentru statia de producerea agregatelor
Sef statie producere agregate atestat de ISC
Dovada existentei laborator de minim grad III, pentru controlul calitatii agregatelor, atestat de catre Inspectia in Constructii
Autorizatia Lab. de incercari propus pentru efectuarea testelor si incercarilor (lab.propriu sau acordul / contractul cu un Lab.autorizat) necesar pentru verificarea calitatii mixturii asfaltice si betoanelor
Declaratie de conformitate cu marcaj CE (Comunitatea Europeana)pentru agregatele utilizate la fabricarea betoanelor
Licenta de utilizare a tehnologiei de epurare conforma
Se va prezenta minim o recomandare vizata de beneficiar pe tipul de tehnologie solicitat, insotite de contract de achizitie si buletine de analiza, care sa reflecte performanta statiei de epurare conform normativului NTPA 001 / 2005
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Executarea si finalizarea (receptie la terminarea lucrari)in ultimii 5 ani a cel putin: - Componenta1:1 lucrare de executie modernizare drumuri (contractul trebuie sa prevada lucrari de constructii de drumuri cu imbracaminte asfaltica) in valoare de min 5.000.000 lei +TVA- Componenta 2:1 lucrare de canalizare + extindere retele alimentare ape(contractul trebuie sa prevada lucrari de infiintare retea de canalizare si/sau alimentare cu apa, construirea unei statii de epurare). in valoare de min 2.800.000 lei +TVA- Componenta 3:1 lucrare de executie constructie civila ( contract similar din punct de vedere al domeniului, dificultatiisi conditiilor tehnice) in valoare de min 130.000 lei + TVAPentru experienta similara: copie contract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/finala in copie legalizata, recomandare beneficiar in copie legalizata.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - in original -Se va completaFormularul 12 IAsigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate necesarComponenta1: RTEconstructii rutiere, Resp Controlul calitatii - constructii rutiere., Sef lucrari drumuri ? inginer CFDP experienta min 5 ani, Lucrator angajat desemnat SSMComponenta 2: RTE lucrari de alimentare cu apa si canalizare, Resp Controlul calitatii - lucrari de alimentare cu apa si canalizare, Sef lucrari - lucrari de alimentare cu apa ? inginer Instalatii, Sef lucrari - lucrari de canalizare ? inginer Instalatii, lista cu sudori autorizati ISCIR in polietilenasi otel, din care minim doi sa aiba o vechime in domeniu de minim 3 ani., Lucrator angajat desemnat SSM, Resp angajat protectia mediului inconjurator;Componenta3: , RTEconstructii civile, Resp Controlul Calitatii? constructii civile, Sef lucrari ? constructii civile ? inginer constructorPersonalul trebuie sa aiba o vechime in domeniu de minim 3 ani ( cu exceptia sefului lucrari drumuri) si sa fi detinut aceasta calitate pentru cel putin 3lucrari similare;
- ing topograf sau tehnician topograf autorizat, angajat al operatorului economic, care sa fie prezent pe santier
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de garantie al lucrarii
25%
Descriere:
3.
Durata de executie
10%
Descriere:
4.
Termen de mobilizare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2010 12:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Fantana Mare, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4)0213104641, Email:  [email protected], Fax:  (+4)0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala:  Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. (+4)0230214948, Email:  [email protected], Fax:  (+4)0230214874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta cf. art. 256^2, alin.1, lit.b din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Fantana Mare
Adresa postala:  Com. Fantana Mare, Localitatea:  Fantana Mare, Cod postal:  727566, Romania, Tel. 0230543280, Email:  [email protected], Fax:  0230543280
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2010 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer