Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitii ,,Colectarea si epurarea apelor uzate menajere, Modernizare drum comunal, Extinderea sistemului de alimentare cu apa si dotare camin cultural Sacuieu?, comuna Sacuieu, jud. Cluj


Anunt de participare numarul 109916/20.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SACUIEU (PRIMARIA SACUIEU CLUJ)
Adresa postala:  Com. Sacuieu nr 129, Localitatea:  Sacuieu, Cod postal:  407495, Romania, Punct(e) de contact:  AUREL POTRA, Tel. 0264 257672, Email:  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii , ,Colectarea si epurarea apelor uzate menajere, Modernizare drum comunal, Extinderea sistemului de alimentare cu apa si dotare camin cultural Sacuieu?, comuna Sacuieu, jud. Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - Actiunea 1: Comuna Sacuieu, judetul Cluj
- Actiunea 2: Comuna Sacuieu, judetul Cluj
- Actiunea 3: Comuna Sacuieu, judetul Cluj
- Actiunea 4: Localitatea Sacuieu ? caminul cultural Sacuieu
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii , ,Colectarea si epurarea apelor uzate menajere, Modernizare drum comunal, Extinderea sistemului de alimentare cu apa si dotare camin cultural Sacuieu?, comuna Sacuieu, jud. Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
39112000-0-Scaune (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
48952000-6-Sistem de sonorizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop executie lucrari publice pentru obiectivele de investitie: Colectarea si epurarea apei uzate menajere, in localitatea Sacuieu, jud. Cluj (Act.1), Modernizare drum communal DC 130 in comuna Sacuieu, jud. Cluj (Act.2), Extinderea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Sacuieu, jud. Cluj (Act.3) si Dotare Camin Cultural Sacuieu (Act.4).
Valoarea estimata fara TVA: 7, 250, 263RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 130630lei ; Garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala (FEADR) si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl.privind calitat.de participant la procedura- Form.10? in orig.
-Decl.privind neincad.in art.180din OUG 34/2006?Form.11?in orig.
-Decl.privind neincad.la art.181 din OUG 34/2006-Formular 12-orig.- Decl. privind neincad. la art.69¹din OUG 34/2006-Form.12A? in origi.
- Certific.de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.? origi. sau copie legaliz.-Certific.de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local ( pentru toate punctele de lucru)- orig. sau copie legaliz;
- Certific. de inregist. eliberat de ORC- copie- Certific.constatator, complet, inclusiv lista actionarilor , emis de ORC- in origi. sau copie legaliz.;Pentru Persoane juridice /fizice straine: -Documente eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dov. ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local- origi. sau copie legaliz.- traducere legaliz. in limba romana-Doc.care sa dovedeasca o forma de inreg. ca persoana juridica sau de inreg. / atestare /apartenenta d.p.d.v. profes. la organisme legal constituite, in conform. cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- traducere legaliz.a in limba romanaPentru Persoane fizice romane ? Autoriz.de functionare, (copie legalizata), cu viza la zi
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul pe anii 2007, 2008, 2009 insotit de contul de profit si pierdere , vizate si inregistrate de organele competente pentru fiecare ofertant, asociat - in copie2.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani(2007, 2008, 2009 )- Formular 13 -in original (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente si in acest caz ofertantul va prezenta un Centralizator al punctului 9 din Formularul 13, ca anexa la acest formular )3. Identificarea financiara?Formularul 14-pentru toate conturile, inclusiv Trezorerie (In cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente)
4.Scrisoare de bonitate in valoare de 2 000 000 lei - in original sau copie legalizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim.: 14500000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Pentru Act.1, Act.2 si Act.3: -Lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani - Form.15- in origi; 2.Pentru Act..4: -Lista princip. livrari de produse in ultimii 3 ani ?Form.16 ? in origi.; 3.Pentru Act.1, Act.2 si Act.3: Fisa/fise de informatii privind exp. similara - Form.17(In cazul unei asocieri, Ofertantul/aociatii va prezenta-Form.17-Exp. similara si Form.18 ? Centraliz. pentru exp.similara).Se vor prezenta: Copie a contract. Nominaliz.ca exp.similara pe executie lucrari;Copie dupa p.v. de receptie la termin. lucrarilor precum si p.v. de receptie . de la beneficiari-Form.19- in . calitatii: Form.21 ? Decl. privind inform. de personal; Form.22?Centraliz. privind inform. de personal; Form.20?Declaratie privind personalul pentru contract(CV -Form.23; decl. de disponib.-Anexa la Form.23;Diplome, atestate, certificate in copie;
- Cartea de munca si/sau Contracte de munca vizate la ITM? in copie; copii diplome, atestari, certificari, certificate de calificare); 5.Informatii privind resurse tehnice-decl. privind utilajele, instalatiile si echipamentele- Form.24; 6.Acord de asociere ? Form.8; 7.Completare Form.25 - subcontractantii si specializ. acestora ? daca e cazul; 8. Standarde: Certificat SR EN ISO 9001:2008- in copie legaiz. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente); Certificat SR EN ISO 14001:2005 - in copie legaizata (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente); Certificat OHSAS 18001:2008-in copie legaizata (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente) Nota Pentru Act. 4- nu se solicita OHSAS 18001; 9. Certificat SA 8000:2008- in copie legaliz. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente) Nota Pentru Act. 4- nu se solicita SA 8000;9 Decl.privind respect.obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exp.similara Act.1: min.1 contract de lucrari similare ca natura si compl. cu cea care face obiectul prezentei proceduri de atribuire, a carei valoare sa fie de cel putin 3430000 lei; Act.2: min.1 contract de lucrari similare ca natura si complex. cu cea care face ob. prezentei proceduri de atribuire, a carei valoare sa fie de cel putin 3360000 lei; Act.3: min.1 contract de lucrari similare ca natura si complexi. cu cea care face obiectul prezentei proceduri de atribuire, a carei valoare sa fie de cel putin 415000 lei; Personal: Act.: 1 Sef santier ? studii sup. in specialit. constructii hidrotehnice sau constructii instalatii cu exp. profes. in domeniu; RTE cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie exec.; Resp. cu controlul tehnic de calitate (CQ) cu atestat si/sau decizieinterna de numire in dom. lucrarii ce urmeaza sa fie exec.; Respons. tehnic cu sudura si personal autorizat in sudura lucrarilor (autoriz. sudor polietilena); Coordonator lucrari electrice: ing. autorizat de ANRE pentru grad minim II B; Resp.cu protectia si securi. muncii cu exp. Profes.in domeniu; Act. 2: Sef santier - inginer specialit.constructii rutiere, drumuri si poduri cu exp. prof., minim 2 lucrari similare; RTE cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate; Resp. cu controlul tehnic de calitate (CQ) cu atestat si/sau decizieinterna de numire in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate;Resp.l cu protectia si securitatea muncii - cu exp. profes. in domeniu; Act.: 3: Idem Act.1; Act.: 4: Resp. cu livrarea, montarea, instalarea sipunerea in functiune a echip. solicitateDotari: Act.1 excavator;1buldozer;1 statie betoane si mortare;1betoniera;4autovehic. tip basculanta;2compact, 1automacarale;2 aparat de sudura PEHD;1 instalatie subtraversare drumuri Act.2: o statie de preparat mixturi asfaltice. 2 autobasculante, 1autobasculanta, 1 autospeciala cu matura mecanica, 1autospeciala , 1 repartizator de asfalt , 2 vibrocompactoare, 1 autogreder, 1buldoexcavator, 1 buldozer , 1excavator cu cupa, 1autobetoniera, laborator minim gradul II, autorizat I.S.C. Act.3:1buldoexcav.;1 aparat de sudura PEHD;1 autobasculanta;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2010 12:00
Locul: COMUNA SACUIEU, Loc. Sacuieu, Str. Principala, Nr. 129, Jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate asista la deschiderea ofertelor conform art.33(2) HG 925/2006 , membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, observatorAPDRP, membrii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Proiectul este finantat din Programul National de Dezvoltare Rurala - Axa III ? ?Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale?; Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Dorobantilor, Nr.2-4, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264-596110, Fax:  0264-595844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Sacuieu
Adresa postala:  Localitatea Sacuieu, Jud. Cluj, Str. Principala, Nr. 129, Localitatea:  Sacuieu, Cod postal:  407495, Romania, Tel. 0264-257672, Email:  [email protected], Fax:  0264-257672
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2010 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer