Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitii "Extinderea, reabilitarea si modernizarea Centrului Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj"


Anunt de intentie numarul 25577/05.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA JUPINESTI
Adresa postala: Comuna Jupinesti, sat Jupinesti, judetul Gorj, Localitatea: Jupanesti, Cod postal: 217270, Romania, Punct(e) de contact: ELENA MIHAELA CALIN, Tel. +40 253230606, Email: [email protected], Fax: +40 253230697
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii "Extinderea, reabilitarea si modernizarea Centrului Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj"
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Comuna Jupanesti, sat Viersani, judetul Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii "Extinderea, reabilitarea si modernizarea Centrului Multifunctional de Servicii Sociale Jupanesti, judetul Gorj"
Valoarea estimata fara TVA: 718, 525RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.08.2012
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 12.12.2012
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 12.08.2013
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Proiect finantat prin PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
90 DE ZILE, IN FUNCTIE DE GRADUL CERERILOR DE RAMBURSARE A FONDURILOR DE LA UE
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul de interventie 3.2 ? ?Reabilitarea/ modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2012 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer