Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru obiectivul de investitii Alimentare cu apa potabila sat Ghigoiesti, comuna Stefan cel Mare,judetul Neamt


Anunt de participare numarul 87432/25.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Stefan cel Mare (Primaria comunei Stefan cel Mare)
Adresa postala: com. Stefan cel Mare, loc. Stefan cel Mare, jud Neamt, Localitatea: Stefan cel Mare, Cod postal: 617435, Romania, Punct(e) de contact: 0746299732, Tel.0233292001, In atentia: Stan Elena, Email: [email protected], Fax: 0233292001
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii Alimentare cu apa potabilasat Ghigoiesti, comuna Stefan cel Mare, judetul Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Ghigoiesti, comuna Stefan cel Mare, judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii Alimentare cu apa potabilasat Ghigoiesti, comuna Stefan cel Mare, judetul Neamt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Alimentare cu apa potabilasat Ghigoiesti, comuna Stefan cel Mare, judetul Neamt
Valoarea estimata fara TVA: 2, 570, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de buna executie estede 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL PROPRIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind eligibilitatea-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Certificatele de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Persoane jur. / fiz. romane
- Copie dupa certificatul de inregistrare la ORC
- Certificat Constatator emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor in original s-au in copie legalizataPersoane jur. / fiz. straine
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentelementionate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-) Profitului net al ofertantului trebuie sa fie pozitiv-Fisa de informatii generale-Formular de identificare financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul trebuie sa faca dovada ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare in valoare de minim 800.000 lei pentru finantarea inceperii lucrarilor-Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie mai mare de: 4.600.000 LEI.-Liniede credit , caz in care ofertantul trebuie sa facadovada ca suma disponibila (posibil de utilizat) prin linia de credit respectiva este de minim 800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii
Pentrupersonalul de conducere se vor prezenta:
CV
Copii dupa Carte de Munca sau Contracte de prestari servicii
Diplome, Autorizatii, Atestate (CQ, RTE)
-Lista cu sudorii (min. 4) autorizati ISCIR in polietilena si otel, pentru care se vor prezenta documente doveditoareprecum : vechime in domeniu de minim 4 ani cu o copie dupa cartea de munca ;
-Responsabil cu managementul securitatii si sanatatii ocupationale
Ofertantii vor prezenta obligatoriu copii dupa urmatoarele documene :
-Legitimatie RTE si CQ in termen de valabilitate , contract de munca si diploma de inginer in domeniul respectiv ;
-Autorizatii in copie sau prezentarea originalului la data deschiderii ofertelor pentru sudor PEHD si contract de munca-copie ;
-Certificat de atestare profesionala in copie, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, in SSMsi contract de munca pentru persoana responsabila in protectia muncii si PSI ;
-Certificat de instruire profesionala-inginer protectia mediului si contract de munca, certificat de controlor de calitate si contract de munca ;
-Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnologice disponibile pentru indeplinirea contractului,
.
-CERTIFICAT.ISO 9001
-Lista cu sudorii (min. 4) autorizati ISCIR in polietilena si otel,
-Autorizatii in copie sau prezentarea originalului la data deschiderii ofertelor pentru sudor PEHD si contract de munca-copie ;
-Certificat de atestare profesionala in copie, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, in SSMsi contract de munca pentru persoana responsabila in protectia muncii si PSI-Certificat de instruire profesionala-inginer protectia mediului si contract de munca
-Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnologice disponibile pentru indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita minim un contract in valoare de 2.000.000 leib)Contractul trebuie sa contina lucrari de executie pentru infiintare retea de alimentare cu apa.Cerinta minima: Asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
Tehnologia propusa pentru solutiile cuprinse in caietele de sarcini, detalierea din pct de vedere descriptiv si tehnic a modului de abordare
24%
Descriere:
3.
Durata de executie a lucrarilor
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2009 12:00
Locul: Primaria comunei Stefan cel Mare, judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive de natura tehnica, documentatia de atribuire nu a putut fi atasata in SEAP. Insa, aceasta va fi pusa la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, in mod gratuit, in conformitate cu prevederile art. 40, alin.2 si 3 din OUG nr. 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513.296, Email: [email protected], Fax: 0234/514.275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Consiliului Local Stefan cel Mare
Adresa postala: comuna Stefan cel Mare, judetul Neamt, Localitatea: Stefan cel Mare, Cod postal: 617435, Romania, Tel.0233/292.001, Email: [email protected], Fax: 0233/292.001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2009 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer