Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru obiectivul Drum forestier Prisaca-Voinicovat-Lalca, Comuna Bania, Judet Caras-Severin


Anunt de participare numarul 50188/18.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Bania
Adresa postala: Bania nr. 120, Localitatea: Bania, Cod postal: 327010, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Tincu, Tel.0255/243611, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0255/243718
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru obiectivul Drum forestier Prisaca-Voinicovat-Lalca, Comuna Bania, Judet Caras-Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: la sediul beneficiarului: Sat Bania, Nr. 120, Comuna Bania, Judetul CarasSeverin, in extravilanul localitatii Bania, zona sud-est (inspre comuna Berzasca)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru obiectivul Drum forestier Prisaca-Voinicovat-Lalca, Comuna Bania, Judet Caras-Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile ce vor fi executate:
Lucrari pentru amenajarea terenului
Lucrari de amenajari pentru protectia mediului
Lucrari de constructie a drumului forestier Prisaca-Voinicovat-Lalca
Organizare de santierValoarea estimata a contractului( fara TVA) :2.867.395 lei, din care: - cheltuieli pentru amenajarea terenului si protectia mediului: 43.300lei- cheltuieli pentru investitia de baza: 2.767.872 lei- cheltuieli pentru organizare de santier: 56.223 lei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 867, 395RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.de particip.: 28.674 lei (1% din val.contr.)Mod de constit.: leiScris. de gar. banc. emisa pentru autorit.contr.Gar. de buna exec.6, 2 % din val.viitor contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Pg Sapard - Romania, mas 3.5 Silvicultura, submas. 4 Drumuri forestiere in bz. contr.de fin.nr. C3.50401351100011/29.01.2007 INCHEIAT INTRE APDRP SI C.L.BANIA, JUD.CARAS-SEVERIN.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181. din O.U.G nr. 34/2006- Certificate de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale pentru persoanele juridice din Romania- Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania- Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: - Certificatul de inregistrare si Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrul Comertului ( forma completa);
-Autorizatie de functionare/alte echivalente;
- Statutul si contractul de societate si actele aditionale la statutul si contractul de societate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabilevizate de D.G.F.P.sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani ;
- Scrisoare de bonitate bancara ;
- Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat emis de o institutie financiara abilitata, respectiv contractul de credit sau scrisoare de confort ;
- Identificare financiara (daca ofertantul are conturi la mai multe banci, va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte) ;
- Dovezi privind asigurarea riscului profesional, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: 3.000.000 lei- Profit net pozitiv pe ultimul an fiscal
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
- Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ Proces verbal de receptie finala/Recomandarea avizata de Inspectoratul de stat in constructii pentru fiecare lucrare-Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea ( se anexeaza CV-uri in original si diplome, carti de munca, in copie) pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului ( manager de proiect, RTE, CQ)- Ofertantii pentru executia lucrariivor depune certificat de atestareISO (9001 si 14001)
- Certificat, sau un curs de atestare, prin care se atesta ca acesta respecta standardele europene in ceea ce priveste mediul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul trebuie sa fi realizat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2008 12:00
Locul: Consiliul Local Bania, sat Bania, nr.120, Caras- Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor si persoane imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Special de Preaderare pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala SAPARD-ROMINIA, masura 3.5 Silvicultura, submasura 4 Drumuri forestiere.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 si legislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Bania
Adresa postala: Sat Bania, nr.120, Caras-Severin, Localitatea: Bania, Cod postal: 327010, Romania, Tel.0255/243611, Email: [email protected], Fax: 0255/243718, Adresa internet (URL): www.bania.cs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2008 17:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer