Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru "PRIMA INFIINTARE A RETELEI PUBLICE DE CANALIZARE, EXTINDEREA RETELEI PULICE DE APA POTABILA, ASFALTARE REABILITARE DRUM COMUNAL, REABILITARE MODERNIZARE CAMIN CULTURAL SI PRIMA INFIINTARE CENTRU SOCIAL AFTER SCHOOL" in Comuna Si


Anunt de participare numarul 111439/17.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Silivasu de Cimpie(Primaria)
Adresa postala:  silivasu de cimpie, str. principala, nr. 35, Localitatea:  Silivasu de Campie, Cod postal:  427270, Romania, Punct(e) de contact:  Sabau Ioan, Tel. 0746826417, Email:  [email protected], Fax:  0263-356091, Adresa internet (URL):  primariibn.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru "PRIMA INFIINTARE A RETELEI PUBLICE DE CANALIZARE, EXTINDEREA RETELEI PULICE DE APA POTABILA, ASFALTARE REABILITARE DRUM COMUNAL, REABILITARE MODERNIZARE CAMIN CULTURAL SI PRIMA INFIINTARE CENTRU SOCIAL AFTER SCHOOL"inComuna Silivasu de Campie,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Silivasu de Campie
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"PRIMA INFIINTARE A RETELEI PUBLICE DE CANALIZARE, EXTINDEREA RETELEI PULICE DE APA POTABILA, ASFALTARE REABILITARE DRUM COMUNAL, REABILITARE MODERNIZARE CAMIN CULTURAL SI PRIMA INFIINTARE CENTRU SOCIAL AFTER SCHOOL"inComuna Silivasu de Campie, Judetul Bistrita-Nasaud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie aferente Proiectului Integrat ?PRIMA INFIINTARE A RETELEI PUBLICE DE CANALIZARE, EXTINDEREA RETELEI PULICE DE APA POTABILA, ASFALTARE/REABILITARE DRUM COMUNAL, REABILITARE MODERNIZARE CAMIN CULTURAL SI PRIMA INFIINTARE CENTRU SOCIAL AFTER SCHOOL inComuna Silivasu de Campie, Judetul Bistrita-Nasaud?. este de 7, 898, 550 lei, calculata in total, pe bazaBugetului indicativ aprobat prin Contractul de finantare.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 898, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 150.000 lei- Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, Masura 3.2.2 si Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale despre ofertant- Date despre asociati/ societatea mixta/consortiu- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006
- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatilor care bugetul de stat
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale
- Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului- Imputernicire de semnatura - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
- Certificat constatator eliberat de ORC, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor si cu specificarea obiectelor de activitate , respectiv domeniile de activitate specifice executarii contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Identificarea financiara
Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009
Fisa de informatii generaleCifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate si finalizate in ultimii 5 aniContractele de executie lucrari si Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor (PVRTL)
Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 aniDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Utilaje, echipamente, mijloace auto, statii autorizate, scule, dispozitive, tehnologii, etc.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti specializarea acestora
Acord de subcontractare si informatii privind proportia (fizica si valorica) care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestoraInformatii privind asociatii
Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia tehnica a lucrarii
5%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Termenul de executie a lucrarilor
5%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Raportul cost/eficienta al statiei de epurare
40%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 12:00
Locul: Comuna Silivasu de Campie, Sat Silivasu de Campie nr. 80, judetul Bistrita-Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, consultant, reprezentantii UCVAP, reprezentantii CJPDRP Bistrita-Nasaud, etc.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, Masura 3.2.2 si Bugetul Local
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj-Napoca ? Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str.Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264-593865, Email:  [email protected], Fax:  0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Silivasu de Campie
Adresa postala:  Sat Silivasu de Campie nr.80, Localitatea:  Silivasu de Campie, Cod postal:  427270, Romania, Tel. 0263-356091, Email:  [email protected], Fax:  0263-356011
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2010 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer