Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru proiectul FEADR Modernizare retea stradala, Constructie sistem de canalizare cu statie de epurare ape uzate menajere, Extindere retea de alimentare cu apa potabila, Modernizare camin cultural si Constructie centru social de zi p


Anunt de participare numarul 94583/22.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RECEA
Adresa postala: Comuna Recea, Judetul Maramures, Localitatea: Recea, Cod postal: 437225, Romania, Punct(e) de contact: Octavian Pavel, Tel.0262-287202, 0262-287240, Email: [email protected], Fax: 0262-287555, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru proiectul FEADR Modernizare retea stradala, Constructie sistem de canalizare cu statie de epurare ape uzate menajere, Extindere retea de alimentare cu apa potabila, Modernizare camin cultural si Constructie centru social de zi pentru batrani in comuna Recea, judetul Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Localitatile Recea, Bozanta Mica, Lapusel si Sasar
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractuluicuprinde urmatoarele: Executie lucrari de Modernizare retea stradala in localitatea Recea, judetul Maramures
Executie lucrari Constructie sistem de canalizare si statie de epurare in localitatea Sasar, jud. Maramures.Executie lucrari de Extindere retea de alimentare cu apa potabila in localitatea Sasar, jud. Maramures
Executie lucrari de Modernizare camin cultural in localitatea Sasar, jud. Maramures
Executie lucrari de Constructie centru social de zi pentru batrani in localitatea Recea, jud. Maramures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari pentru proiectul FEADR Modernizare retea stradala, Constructie sistem de canalizare cu statie de epurare ape uzate menajere, Extindere retea de alimentare cu apa potabila, Modernizare camin cultural si Constructie centru social de zi pentru batrani in comuna Recea, judetul Maramures
Modernizare retea stradala in localitatea Recea, judetul Maramures -3.700.554 Ron fara TVA
Constructie sistem de canalizare si statie de epurare in localitatea Sasar, jud. Maramures - 2.980.440 Ron fara TVA
Extindere retea de alimentare cu apa potabila in localitatea Sasar, jud. Maramures: 131.210 Ron fara TVA
Modernizare camin cultural in localitatea Sasar, jud. Maramures322.236
Constructie centru social de zi pentru batrani in localitatea Recea, jud. Maramures: 1.049.018 Ron fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 8, 183, 456RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 150000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR Masura 3.2.2.Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minime obligatorii:
Formular nr 12Informatii generale despre ofertant
Formular nr 12 G: Date despre asociati, societatea mixta/consortiu
Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea IV;
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea IV;
Certificat de atestare fiscala privind plata obligatilor care bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
Imputernicire de semnatura pentru persoana autorizataDeclaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 12C)
1.Certificatul constatator complet eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor2.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, xerocopie certificata;
3.Autorizatie ANRE pentru lucrarile de instalatii electrice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie
1.Identificarea financiara. (Formular nr. 7).2. Scrisoare de bonitate bancara3. Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice
4. Completarea si prezentarea formularului Fisa de informatii generale.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de cel putin 15.000.000 lei. (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor / asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);5. Documente care sa ateste capacitatea de sustinere financiara ( minim 20 % din valoarea fara TVA a ofertei depuse )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1.Completarea si prezentareaformularului 12 F Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
2. Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demostreze experienta similara. Dovada se face prin: -contracte de lucrari-procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor
-recomandari de la beneficiar in original, cu numar de inregistrare la autoritatea emitenta.
3. Completarea si prezentarea FormularuluiDeclaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea;4. Personalul propus pentru indeplinirea contractului trebuie sa fie astfel dimensionat incat sa asigure executarealucrarii in perioada de timp programata si sa acopere intreaga gama de specializari si calificari specifice contractului, inclusiv instalatii electrice.
5. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani- Formularul 12I din Sectiunea IV .
6. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- Formularul 12Hdin Sectiunea IV.Standarde de asigurare a calitatii
Cerinta obligatorie pentru ofertantul principal1. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO 9001
2. Sistemul de Managementde Mediu : Certificat ISO 14001 sau echivalent, transpus in conformitate cu legislatia tarii de rezidenta.
3. Certificatul OHSAS 18000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata executiei
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
673/03.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2010 12:00
Locul: Primaria comunei Recea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013 Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR) Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Sectia contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Maramures
Adresa postala: B-dul Republicii 2A, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 4800, Romania, Tel.0262.218.235; 0262.218.240, Email: [email protected], Fax: 0262.218.209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de 5 zile conf. OUG 34/2006 art. 256-2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv. juridic al Primariei Recea
Adresa postala: nr. 140, Localitatea: Recea, Cod postal: 437225, Romania, Tel.0262287202, Email: [email protected], Fax: 0262287555
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2010 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer