Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru proiectul integrat ,, Dezvoltarea Comunei Topolog prin Sistem de Canalizare si Modernizare Retele Stradale,,


Anunt de participare numarul 87614/30.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TOPOLOG
Adresa postala: COM. TOPOLOG, JUD. TULCEA, Localitatea: Topolog, Cod postal: 827220, Romania, Punct(e) de contact: ALINA CAPATINA, Tel.0240568530, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0240568530, Adresa internet (URL): www.topolog_romclub.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru proiectul integrat , , Dezvoltarea Comunei Topolog prin Sistem de Canalizare si Modernizare Retele Stradale, ,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Topolog, Comuna Topolog, Judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona lucrari de executie aferente proiectului integrat , , Dezvoltarea Comunei Topolog prin Sistem de Canalizare si Modernizare Retele Stadale, , conform extrasului de proiect tehnic anexat Documentatiei de Atribuire si a listelor de cantitati anexate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati din documentatia de atribuire. Nu se vor admite oferte partiale
Valoarea estimata fara TVA: 7, 775, 990RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare - 110.000 lei- garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordin de Plata Fonduri FEADR, Bugetul Local, Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, conform art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea; - declaratie privind neincadrarea in sit prevazute la art. 181 din oug nr 34/2006; - documete ( certificat de atestare fiscala) care sa confirme atat achitarea obligatiilor de plata la bugetul consolidat al statului cat si plata impozitelor si taxelor catre bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata; -copie cod unic de inregistrare si certificat de inmatriculare; - certificat constatator (eliberat cu maxim 30 zile de data deschiderii ofertelor) in original sau copie legalizata pentr persoanele jur romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine;Operatorul trebuie sa dovedeasca ca are ca obiect de activitate activitatile supuse procedurii de achizitie, si ca nu are inscrisuri cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, din productia de constructii montaj, sa fie mai mare sau cel putin egala cu suma de 15.550 mii lei.
- Rezultatul ultimului exercitiu financiar(31.12.2008)sa fie pozitiv.
- Nivelul indicatorului financiar , , lichiditate generala sa depaseasca cota de 100% (pentru anul financiar 2008).
- Valoarea minima a lichiditatilor si/sau facilitatilorde creditare, inclusiv alte obligatii sa fie de 1.700 mii lei.- bilantul contabil pe anii 2006, 2007, 2008 (formularele 10 si 20) inregistrat la organele competente, in copie legalizata;
-La oferta se va atasa un angajament al ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului -raspundere civila
( Declaratie bancara privind asigurarea riscului profesional).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cel putin 2 contr. similare, finalizate( mInim 1 contract retele de canalizare si statie de epurare, si minim 1 contract ptr modernizare strazi prin asfaltare) a caror valoare totala sa fie cel putin egala cu 7.770 mii lei- cel putin 2 recomandari pentru lucrarile similare ( 1 drum / 1 canalizare cu SE)- lista princip. lucrariexecutate in ultimii 5 ani - declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul ptr indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari -Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul drumurilor;1 responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrarilor hidroedilitare;1 responsabil tehnic cu calitatea (domeniile constructii civile, drum si constructii hidrotehnice/instalatii/I.F); 1 manager de proiect;1 ing. drumar ;1 ing. instalatii/IF/CH, 1 responsabil cu protectia muncii si PSI- pentru personalul directv implicat in indeplinirea contractului se vor prezenta cv si diplome, certificate, adeverinte etc. in copie-copie legalizata dupa certificatul ISO 9001:2000, sau echivalent precum si Programul calitatii propus pentru contractul supus procedurii de achizitie;
-Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante, respectiv ISO 14001 sau un standard similar pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de achizitie - in copie legalizata-Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care atesta respectarea standardelor de sanatate si securitate ocupationala OHSAS 18001, sau echivalent- in copie legalizata -atestat de lucrari ANRE pentru proiectare si executie lucrari in retele electrice de joasa si medie tensiune
- laboratoare autorizate pentru ANCFD, BBABF, D, GTFMBM si MD sau contract de prestari servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- faza finala de licitatie electronica cu o singura runda- pentru a putea participa la etapa finala de licitatie electronica operatorul economic are obligatia de a se inscrie in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2009 12:00
Locul: Sediul Primariei Topolog, Localitatea Topolog, Comuna Topolog, Judetul Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observator UCVAP si observator CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL PNDR, MASURA 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Babadag
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, nr 22, Localitatea: Babadag, Cod postal: 825100, Romania, Tel.0240/512359, Email: [email protected], Fax: 0240/512359
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Topolog
Adresa postala: Comuna Topolog, Judetul Tulcea, Localitatea: Topolog, Cod postal: 827220, Romania, Tel.0240/568530, Email: [email protected], Fax: 0240/568530
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2009 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer