Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru proiectul integrat "MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE BAZA IN COMUNA POGACEAUA"


Anunt de participare numarul 127101/29.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA POGACEAUA
Adresa postala:  str.Primariei, nr.152, Localitatea:  Pogaceaua, Cod postal:  457465, Romania, Punct(e) de contact:  Olivia Miron, Tel. 0265420001, In atentia:  domnului primar SUTEU VIOREL, Email:  [email protected], Fax:  0265420042, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru proiectul integrat "MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE BAZA IN COMUNA POGACEAUA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Teritoriul administrativ al comunei Pogaceaua.
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune achizitia lucrarilor de executie pentru proiectul integrat MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE BAZA IN COMUNA POGACEAUA, pe 3 categorii de investitii: Modernizare strazi; Constructie sistem de canalzare si statie de epurare; Constructie gradinita cu program normal. Proiectul este finantat prin PNDR 2007 - 2013, Masura 322.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul presupune executia de lucrari pentru urmatoarele investitii: Modernizare strazi; Constructie sistem de canalzare si statie de epurare; Constructie gradinita cu program normal. Documentatia de atribuire este anexata integral pe site-ul www.e-licitatie.ro la sectiunea "Documentatie si clarificari".
Valoarea estimata fara TVA: 9, 606, 952RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare(se accepta constituirea prin orice instrument de garantare)in cuantum de 144.104 lei.Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat prin FEADR, nr. contract de finantare incheiat de Comuna Pogaceaua cu APDRP - C322010972800066 din15.06.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
1.Declaratia privind eligibilitatea
2.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
3.Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat (eliberat de DGFP) si catre bugetul local (eliberat de catre primarii)
4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura
5.Declaratia privind certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta
6.Certificat de inregistrare
7.Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra de afaceri
2.Prezentarea unei copii dupa bilantul pe anul 2010
3.Asigurare cash-flow necesar derularii lucrarilor pe intreaga durata de executie a contractului (maxim 12 luni termen de executie al contractului)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie de minim 14.410.428 lei3.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare pentru minim 30% din valoarea ofertei, pe intreaga durata de executie a contractului (maxim 12 luni termen de executie al contractului)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani
2.Experienta similara in executia de contracte similare
3.Copie dupa contracte de experienta similara
4.Copie dupa procese verbale de receptie a lucrarilor
5.Recomandare de la beneficiarul lucrarilor
6.Declaratie privind utilajele, echipamente, instalatiile tehnice de care dispune
7.Declaratie privind efectivul mediu al pers.angajat si cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
8.Declaratii ref. la pers.tehnic de care dispune pt.exec.lucrarilor sau al carui angajament de
participare a fost obtinut
9.CV-uri pt. pers.tehnic
10.Declaratii de exclusivitate si disponibilitate pt.pers.tehnic privind angajamentul ca pe durata de executie a lucrarilor acestia isi vor desfasura activitatea pentru realizarea contractului
11.Copii dupa carte de munca/contract, etc
12.Copii dupa diplome, adeverinte, autorizatii, atestate
13.Certificate ISO 9001, ISO 14001 sau echivalente
14.Declaratie privind subcontractantii (daca este cazul)
15.Acord de asociere (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Experienta similara - niveluri: - pt. investitia Modernizare strazi(cel putin un contract cu o valoare minima de 5.000.000 lei)- pt. investitia Constructie sistem de canalizare si statie de epurare(cel putin un contract cu o valoare minima de 3.000.000 lei)- pt. investitia Constructie gradinita cu program normal(cel putin un contract cu o valoare minima de 700.000 lei)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2011 12:00
Locul: Sediul administrativ al Comunei Pogaceaua, strada Primariei nr. 152
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantiilor sau persoane imputernicite in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consliul National de SolutionareConstestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  str. Justitiei nr. 1, Localitatea:  Targu - Mures, Cod postal:  540235, Romania, Tel. 0265 263694, Email:  [email protected], Fax:  0265 269199, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Administrativ Teritoriala Comuna Pogaceaua
Adresa postala:  strada Primariei nr. 152, Localitatea:  Pogaceaua, Cod postal:  547465, Romania, Tel. 0265 420001, Email:  [email protected], Fax:  0265 420042
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2011 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer