Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru proiectul "Reabilitarea corpurilor A si B ale Spitalului Judetean de Urgenta Zalau"


Anunt de intentie numarul 20003/19.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala:  P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450058, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Vultur, Tel. 0260614120, Email:  [email protected], Fax:  0260661097, Adresa internet (URL):  http: //www.cjsj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru proiectul "Reabilitarea corpurilor A si B ale Spitalului Judetean de Urgenta Zalau"
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Spitalul Judetean de Urgenta Zalau
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Contractul are ca si scop realizarea lucrarilor de executie a investitiei "Reabilitarea corpurilor A si B ale Spitalului Judetean de Urgenta Zalau"
Valoarea estimata fara TVA: 32, 249, 304RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2011
Durata: 28 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Se obtin de la sediul Autoritatii Contractante
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional(POR) 2007-2013, Axa prioritara 3 - "Imbunatatirea infrastructurii sociale", Domeniul major de interventie 3.1. "Reabilitarea / modernizarea / echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate"
VI.2) Alte informatii
Autoritatea Contractanta nu doreste sa beneficieze de reducerea perioadei dintre data trasmiterii anuntului de participare spre publicate in JOUE si data limita de depunere a ofertelor
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2011 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer