Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru proiectul ,,Reabilitarea si extinderea infrastructurii turistice in orasul Rupea


Anunt de participare numarul 82095/14.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL RUPEA
Adresa postala: Str. REPUBLICII nr. 169, Localitatea: Rupea, Cod postal: 505500, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MIRELA DARABANT, Tel.0268260490, In atentia: Resp juridic/achizitii Ioana Madalina Roman, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268260490
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru proiectul , ,Reabilitarea si extinderea infrastructurii turistice in orasul Rupea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORASUL RUPEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru proiectul , ,Reabilitarea si extinderea infrastructurii turistice in orasul Rupea, proiect finantat prin POR 2007-2013, Axa prioritara 5; domeniul major de interventie 5.1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45212350-4-Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari - , ,Reabilitarea si extinderea infrastructurii turistice in orasul Rupea conform prevederilor Caietului de Sarcini (sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului).
Valoarea estimata fara TVA: 20, 170, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 250.000 ron.Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85% Fonduri structurale15% Cofinantare nationalaPlata - conform contractului ce va fi incheiat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Nu a fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare judecatoreasca ramasa definitiva pentru : participare la activitati ale unei organizatii criminale; coruptie; frauda; spalare de bani;
-Nu este in stare de faliment sau lichidare.-Afacerile nu ii sunt administrate de un administrator judiciar.-Activitatile sale comerciale nu sunt suspendate sau nu fac obiectul unui aranjament cu creditorii.-Nu face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile de mai sus.-Si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat, catre bugetul general consolidat si catre bugetul local;
-Nu a fost condamnat in ultimii 3 ani prin hotarare definitiva pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale : operatorul economic e inregistrat ca persoana juridica; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana legalizata), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale;
-Declaratie privind cifra de afaceri si profitul;
-Declaratie privind lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala pentru anul 2008;
-Rezultatul anual net al exercitiului (profitul net);
-Dovada ca ofertantul are acces la, sau deja are, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru perioada impusa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2006, 2007 si 2008, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, mai mare sau egala cu 10.000.000 euro.-lichiditatea (Active circulante/datorii curente) x 100: minimum 100%-Solvabilitate patrimoniala anul 2008 (capital propriu/total pasive)x 100: minimum 30%-Profitul net al ofertantului pentru fiecare din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiv.-Linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor in valoare de minim echivalentul in lei a 400.000 Euro, calculat la cursul de schimb valutar stabilit de B.N.R. pentru data publicarii anuntului de participare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;
-Prezenatrea certificatului de atestare emis de catre Ministerul Culturii si Cultelor Oficiul National al Monumentelor Istorice;
-Declaratie referitoare la Personalul cheie angajat in contract;
-Declaratie privind personalul non-cheie;
-Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
-Ofertantul trebuie obligatoriu sa prezinte urmatoarele contracte de colaborare: Contract de colaborare cu un laborator autorizat privind incercari in constructii, Contract de colaborare in domeniul protectiei muncii si Contract de colaborare cu un cabinet specializat in medicina muncii.
-Lista principalilor furnizori de echipamente si materiale.
-Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de managementul calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent.
-Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management de mediu conform ISO 14001 sau echivalent.
-Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al securitatii si sanatatii ocupationale conform OHSAS 18001 sau echivalent.
-Declaratie privind asumarea obligatiilorreferitoare la conditiile de muncasi de protectie a muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul va prezenta cel putin 3 contracte de lucrari similare a carui valoare cumulata sa fie de cel putin 20.000.000 ron;
- Este obligatoriu ca in echipa de conducere sa fie numiti: Reprezentant Contractor; un Responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat pe monumente istorice; un Controlor de calitate (CQ). Pentru fiecare expert cheie propus ofertantul va depune: Curriculum vitae pentru fiecare expert prezentat, Documente suport (copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV); Certificate emise de angajatori sau referinte care sa probeze experienta indicata in CV (certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar).- Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele urmatoare: Excavator (1 buc), Mini excavatoare (1 buc), Camioane intre 5 tone si 20 tone (2 buc), Automacara (2 buc); Incarcator frontal min 2mc (1buc), Autobasculanta 10-20 tone (1 buc), Compactor vibrator 10 tone (1 buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Expunerea principalelor metode/proceduri de executie
20%
Descriere:
3.
Programul de asigurare a calitatii propus pentru lucrare si a planului de management al mediului
20%
Descriere:
4.
Durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Regional Operational - Axa prioritara 5 Dezvoltarea durabila si promovarea turismului - Domeniul major de interventie 5.1.
VI.3) Alte informatii
Atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu a fost posibila din motive tehnice (dimensiune mare), aceasta se poate obtine GRATUIT de la sediul Autoritatii contractante pe suport de hartie sau suport magnetic in urma unei solicitari scrise trimisa pe fax (0268-260490) sau prin e-mail la adresele mentionate la punct(e) de contact. In scrisoarea de intentie se va indica persoana nominalizata sa ridice documentatia si momentul ridicarii sau adresa de e-mail unde se va trimite documentatia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40(0) - 21.310.46.42, Email: [email protected], Fax: +40(0) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268 41.41.14, Email: [email protected], Fax: 0268 47.51.46, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -art. 256, alin 2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp. Achizitii publice - Primaria orasului Rupea, pers. contact Secretar/resp. achizitii Ioana Roman
Adresa postala: Str. Republicii, nr. 169, Localitatea: Rupea, Cod postal: 505500, Romania, Tel.0268-260490, Email: [email protected], Fax: 0268-260490
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2009 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer