Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executie lucrari pentru protectia si reabilitarea partii sudice a litoralului romanesc al Marii Negre


Anunt de participare numarul 133275/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Adresa postala: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Punct(e) de contact: MIRELLA OANCEA, Tel. +40 241673036, Email: [email protected], Fax: +40 241673025, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executie lucrari pentru protectia si reabilitarea partii sudice a litoralului romanesc al Marii Negre
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatile Constanta, Mamaia, Eforie Nord, jud. Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executare de lucrari de protectie costiera.
Se va elabora documentatia tehnica de proiectare faze PT, DE, verificare tehnica, asistenta tehnica si se vor executa lucrarile proiectate conform cerintelor din Instructiunile catre Ofertanti si Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45243000-2 - Lucrari de aparare de coasta (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul include urmatoarele activitati pentru "Reducerea eroziunii costiere" :
a) Elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie
b) Obtinerea tuturor avizelor si acordurilor necesare executiei
c) Verificarea tehnica a proiectului de catre verificatori autorizati independenti
d) Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor
e) Actualizare deviz general in conditiile legii
f) Executia lucrarilor de constructii conform Caietului de Sarcini care includ in principal innisipari de plaja, reabilitarea si reparatii ale structurilor existente si construirea de structuri noi cum ar fi epiuri, diguri submerse, pinteni de stabilizare, etc
Valoarea minima de 457220000 lei este val.estimata a contractului (functie de care se vor elabora si evalua ofertele)
Valoarea maxima de 500420000 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si val.eventualelor suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 457, 220, 000 si 500, 420, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conformitate cu art.122 lit.j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 Lot 2 Lot 3 Lot 4 Lot 5mii RON mii RON mii RON mii RON mii RON514, 50 1.341, 50 948, 00 919, 20 1.281, 00Garantia de participare poate fi constituita prin transfer bancar in contul Autoritatii Contractante RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca, o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare.Garantia trebuie sa fie valabila pentru o perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei si trebuie sa fie emisa in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma solicitata. Documentul se va prezenta in original, intr-un plic separat atasat pachetului exterior al ofertei si va contine in mod obligatoriu urmatoarele informatii: cuantumul garantiei si perioada de valabilitate solicitata, garantia este irevocabila si daca plata garantiei se va efectua conditionat sau neconditionat. Formularul nr.10 din sectiunea 3 Volumul 0, poate fi folosit ca model de scrisoare de garantie bancara.Pentru participarea la mai multe loturi garantia de participare se va prezenta separat pentru fiecare lot.In conformitate cu Art.278^1 din Ordonanta de Urgenta Nr.34/2006, in situatia respingerii contestatiei depuse de Ofertant ca nefondata, de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiei, Autoritatea Contractanta va retine Contestatarului din garantia de participare, urmatoarele sume: Lot 1:11809, 49 lei;Lot 2:12566, 49 lei;Lot 3:12205, 99 lei;Lot 4:12179, 19 lei;Lot 5:12510, 99 lei 5% din valoarea contractului fara TVAModalitatea de constituire: ? un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare, in original, care va deveni anexa la contract;? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale de plata. In acest caz, Antreprenorul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de Antreprenor in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (formular 2-sect.3). Se va completa de catre ofertant/asociat si tert sustinator ( daca este cazul)
Cerinta 2
Declaratie cu privirela neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (formular 3-sect.3). Se va completa de catre ofertant/asociat.
Nota: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens
Cerinta 3
Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurari sociale de stat catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociat
Cerinta 4
Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociat.
Cerinta 5
Certificat departicipare la licitatie cu oferta independendenta (formular 12-sect.3). Se va completa de catre ofertant/asociat.
Cerinta 6
Declaratieprivind calitatea de participant la procedura (formular 1-sect.3). Se va completa de catre ofertant/asociat, subcontractant (daca este cazul).
Cerinta 7
declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 (formular 13-sect.3). Se va completa de ofertant/asociat, subcontractant, tert sustinator.
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Marian Mitrea-Director, Tanasie Bian-Director Economic, Comisia de evaluare: Stelica Hagi-Director Tehnic Exploatare Investitii, Virgil Ionescu-MMP, Mircea Mihai-ANAR, Chirata Tararache-com.Juridic, Hristu Uzun-comp.UIP, Aura Lavru-comp.UIP, Mirella Oancea-comp.Achizitii, Rodica Tistea-serv.Investitii, Maria Cucu-comp.Exploatare, Anamaria Balan-comp.Juridic, Cosmin Bucur-comp.UIP, Nicusor Buzgaru-comp.Achizitii, Titel Gagiu-serv.Investitii Certif constatator ORC sau echivalent, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. din care sa reiasa ca are in domeniul de activitate executia si proiectarea lucrarilor din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Se va prezenta de catre ofertant/asociat, tert sustinator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Lichiditate generala pe ultimii 3 ani de cel putin 100%
Scrisoare de bonitate bancara
Cerinta 2
Informatii generale, inclusiv Cifra de afaceri medie care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, care va fi cel putin egala cu LOT 1:87560 mii ron; LOT 2:228850 mii ron; LOT 3:163180 mii ron; LOT 4:157210 mii ron; LOT 5:218900 mii ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1-Exp.similara
a)lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a finalizat cel mult 3 contracte de executie lucrari in mediul marin costier privind combaterea fenomenului de eroziune marina, care sa includa cel putin innisipari artificiale si diguri, a caror valoare insumata sa acopere valorile minime precizate mai jos: LOT 1:44000 mii ron; LOT 2:115000 mii ron; LOT 3:82000 mii ron; LOT 4:79000 mii ron;LOT 5:110000 mii ronb)lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a prestat cel mult 3 contracte de proiectare de lucrari in mediul marin costier privind combaterea fenomenului de eroziune marina, faza PT si DE, a caror valoare insumata sa acopere valorile minime precizate mai jos, pentru proiectare : LOT 1:1800 mii ron; LOT 2:4600 mii ron; LOT 3:3200 mii ron; LOT 4:3000 mii ron; LOT 5:4250 mii ron
Cerinta 2-inf.personal
a.Director de proiect, trebuie sa aiba cel putin 5 ani de experienta profesionala, in domeniile de lucrari hidrotehnice, portuare, marine, protectie costiera, experienta in rolul de director de proiect de cel putin 3 ani in cel putin 1 (un)contract de lucrari in mediul marin costier privind combaterea fenomenului de eroziune marina, care sa includa cel putin innisipari artificiale si diguri.b.Responsabil tehnic cu executia, atestat pentru domeniul de constructii V ? constructii si amenajari hidrotehnice, in conformitate cu HG Nr.925/1995.c.Inginer constructor, cu cel putin 5 ani de experienta profesionala si cel putin 3 ani experienta in executie lucrari hidrotehnice, portuare, marine, protectie costiera si cel putin 1 (un) contract de lucrari in mediul marin costier privind combaterea fenomenului de eroziune marina, care sa includa cel putin innisipari artificiale si diguri.
d.Manager securitate si sanatate ocupationala pe santier, atestat ca si coordonator SSM pe santier, e.Manager calitate, certificat ca responsabil cu controlul calitatii
f.Manager program de executie lucrari, cu cel putin 3 ani de experienta profesionala in acest rol si cel putin 1 (un) contract de lucrari in mediul marin costier privind combaterea fenomenului de eroziune marina, care sa includa cel putin innisipari artificiale si diguri.g.Inginer materiale de constructii, cu experienta profesionala de cel putin 5 ani si experienta de cel putin 3 ani in executiesi supervizare lucrari hidrotehnice, portuare, marine, protectie costiera si cel putin 1 (un) contract de lucrari in mediul marin costier privind combaterea fenomenului de eroziune marina, care sa includa cel putin innisipari artificiale si diguri.
h.Atasamentist, cu experienta profesionala de cel putin 3 ani in executie si supervizare lucrari hidrotehnice, portuare, marine, protectie costiera si cel putin 1 (un) contract de lucrari in mediul marin costier privind combaterea fenomenului de eroziune marina, care sa includa cel putin innisipari artificiale si diguri.
i.Manager proiectare, cu experienta profesionala de cel putin 5 ani in proiectarea de lucrari hidrotehnice, portuare, marine, protectie costiera, experienta de cel putin 3 ani in coordonarea echipei de proiectare si cel putin un contract de proiectare lucrari in mediul marin costier privind combaterea fenomenului de eroziune marina, care sa includa cel putin innisipari artificiale si diguri.
Cerinta 3-inf.dotare echipamente.
lista cu echipamentele tehnice (masini, utilaje, etc.) necesare pentru realizarea activitatilor contractului, in conformitate cu solutiile tehnice si metodologia de lucru propuse in propunerea tehnica.O lista indicativa a tipurilor de echipamente:
-draga (de rau si maritima) autorefulanta cu facilitati de autopompare;
-barja (de rau si maritima) pentru transportul pietrei si nisipului;
-ponton pentru raspandirea nisipului pe plaja sau in mare;
-draga hidroclap TSHD cu conducte pentru transport nisip (lungime minima conducta de 1500 m);
-nava de constructii pentru plasarea de diguri sparge-val submerse cu capacitate minima de ridicare de 10 tone;
-remorcher si barci de serviciu (pentru manevrarea echipamentelor plutitoare);
-macarale;
-excavatoare;
-buldozere;
-camioane
Cerinta 4-inf.subcontractanti
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul, are, eventual intentia sa o subcontracteze.
Valoarea maxima pentru subcontractare nu poate depasi 30% din pretul ofertei
Cerinta 1
Standarde de asigurare a calitatii.
Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent
Cerinta 2
Standarde de asigurare a protectiei mediului.
Prezentare certificat ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
20%
Descriere: Componenta financiara
2.
VA innisipare
80%
Descriere: VA cheltuieli innisipare
Punctaj maxim componenta tehnica: 80
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
190zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 12:00
Locul: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Doc.in lb.engleza in format electronic se poate obtine de la AC in baza unei solicit.in scris.Algoritm de calcul la factorii de evaluare: -solutia tehnica cu privire la volumul si frecventa lucrarilor de innisipare artificiala periodica care se puncteaza prin valoarea actualizata a costurilor lucrarilor de innisipare ?VA (cu pondere 80%);
-pretul ofertei ? P (cu pondere 20%)Of.care vor fi evaluate, sunt acele oferte care sunt eligibile si conforme cu toate criteriile tehnice prezentate in Volumul 0 sectiunea 4.Formula utilizata pentru evaluare este urmatoarea: S = 20% x P+ 80% x VAin care: S =suma valorii ajustate pe intreaga durata de viata a proiectului, P =pretul ofertei, VA = valoarea actualizata a costurilor lucrarilor periodice de innisipare artificiala pe durata de viata a proiectului, calculata conform descrierii de mai jos.VA =suma(CI x FDn), in care: CI =VI x PU + CM, VA ?valoarea actualizata a lucrarilor de reinnisipare artificiala.CI ?Costul de reinnisipare al fiecarei campanii periodice (considerat acelasi pentru fiecare campanie de reinnisipare pe durata de viata a proiectului).FDn? factor de actualizare anual, calculat pe baza formulei FDn=1/(1+i)la puterea n, in care: i?rata de discount (rata financiara reala de actualizare)=5%, n?anul(de la anul 0 la 49, unde anul 0 este anul in care s-a incheiat Perioada de Notificare a Defectelor), VI?volumul de reinnisipare, PU?pretul unitar, CM?costul de mobilizare-demobilizare.In cazul ofertelor cu punctaj egal(S=suma valorii ajustate pe intreaga durata de viata a proiectului), va castiga oferta cu valoarea actualizata a costurilor lucrarilor periodice de innisipare artificiala pe durata de viata a proiectului (VA) cea mai mica.In situatia in care si valoarea actualizata a costurilor lucrarilor periodice de innisipare artificiala pe durata de viata a proiectului (VA) este egala, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic si Contencios - Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran, nr.127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Tel. +40 241673036, Fax: +40 241673025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer