Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR: LOT 1: MODERNIZARE DC 135 COTNARI HORODISTEA LUPARIA SI ACCES LA CETATEA GETO TRACICA CATALINA, LOT 2 RETEA DE DISTRIBUTIE APA SI CANALIZARE IN LOCALITATEA COTNARI, JUDETUL IASI


Anunt de participare numarul 87802/02.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cotnari (Primaria Cotnari)
Adresa postala: com Cotnari jud.Iasi, Localitatea: Cotnari, Cod postal: 707120, Romania, Punct(e) de contact: d-l primar: Vasile Cretu, Tel.0232730290, Email: [email protected], Fax: 0232730290, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR: LOT 1: MODERNIZARE DC 135 COTNARI HORODISTEA LUPARIA SI ACCES LA CETATEA GETO TRACICA CATALINA, LOT 2 RETEA DE DISTRIBUTIE APA SI CANALIZARE IN LOCALITATEA COTNARI, JUDETUL IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: comuna Cotnari, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR:
LOT 1: MODERNIZARE DC 135 COTNARI HORODISTEA LUPARIA SI ACCES LA CETATEA GETO TRACICA CATALINA
LOT 2 RETEA DE DISTRIBUTIE APA SI CANALIZARE IN LOCALITATEA COTNARI, JUDETUL IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea contractului pentru Lot 1: MODERNIZARE DC 135 COTNARI HORODISTEA LUPARIA SI ACCES LA CETATEA GETO TRACICA CATALINA - 4.534.422 lei
Valoarea contractului pentru Lot 2: RETEA DE DISTRIBUTIE APA SI CANALIZARE IN LOCALITATEA COTNARI, JUDETUL IASI: 2.587.569 lei
Valoarea estimata fara TVA: 7, 121, 991RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare: pentru lot 1:90.000 lei, pentru lot 2:50.000 lei (sub forma de scrisoare de garantie bancara)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- investitie finantata prin PNDR, fonduri FEADR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asocierea conform art.44, alin (2) din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Certificat de cazier fiscal emis pentru operatorul economic ofertant;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat;
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local;
- cazierul judiciar pentru administratorul/administratorii legali ai firmei ofertante;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de ANAF-DGFP;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formularul Informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri din constructii pe ultimii 3 (trei) ani- Copii legalizate ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani financiariincheiati (2006, 2007, 2008) si la 30.06.2009, vizate si inregistrate de organele competente;
- declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau are ca surse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace in valoare de aprox. 25% din valoarea contractului privind realizarea obiectivelor de investitii.
- Se va prezenta gradul in care disponibilitatile financiare acopera platile scadente pentru ultimul an pentru care exista exercitiul financiar incheiat 2008 (atestate/confirmate de banca)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani de minim: Pentru Lotul 1:9.000.000 lei Pentru Lotul 2:5.000.000 lei-Lichiditatea generala trebuie sa fie de minim 90% - pentru anul financiar 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere,
- declaratie privind subcontractantii, acord de subcontractare, acord de asociereCerinte Lot 1:
1. prezentare copie dupa 2 contracte de executie pentru lucrari similare, fisa experienta similara, procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari din partea beneficiarilor.
2. Ofertantul va face dovada existentei masinilor, utilajelor si echipamentelor solicitate prin fisa de date a achizitiei;Cerinte Lot 2:
1. Prezentare copie dupa 2 contracte de executie pentru lucrari similare, fisa experienta similara, procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari din partea beneficiarilor.
2. Ofertantul va face dovada existentei masinilor, utilajelor si echipamentelor solicitate prin fisa de date a achizitiei;Pentru ambele loturi:
- Pentru personalul propus se solicita copie dupa cartea de munca sau contract de colaborare, declaratie de dispnibilitate, CV- uri, copii dupa diplome, atestate, autorizatii, certificate, ce atesta calificarea pentru functia pentru care este propus.
- certificate careatestarespectareastandardelordeasigurare a calitatiipentru domeniul ce face obiectul lotului
- certificate careatestarespectareastandardelorde protectieamediului-pentru domeniul ce face obiectul lotului.
- Declaratie ca ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
- Planul de Management al Traficului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte Lot 1: a.2 contracte de executie pentru lucrari similare a caror valoare cumulata este de minim 4.500.000 lei fara TVAb.Personalului de specialitate solicitat: Manager de proiect, inginer drumuri si poduri- Sef santier- Responsabil tehnic cu executia atestat- Responsabil cu controlul tehnic de calitateautorizat- Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul Produse pentru constructii- responsabil cu protectia muncii- personal specializat in managementul de mediu.- personalul calificat necesar exploatarii masinilor si utilajelorCerinte Lot 2: a.2 contracte de executie pentru lucrari similare cu lucrarea licitata. a caror valoare cumulata este de minim 2.500.000 lei fara TVA.b.Personalului de specialitate solicitat: - Sef santier inginer cu specialitaze in domeniul ce face obiectul Lotului, Responsabil tehnic cu executia atestatin domeniul ce face obiectul lotului Responsabil cu controlul tehnic de calitateautorizatResponsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul Produse pentru constructii- responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI- personal specializat in managementul de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2009 11:00
Locul: sediul primariei comunei Cotnari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentanti legali sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR, fonduri FEADR, masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0232/3104641, Email: [email protected], Fax: 0232/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: Str.Anastasie Panu, nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/217808, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA COTNARI
Adresa postala: judetul Iasi, comuna Cotnari, Localitatea: IASI, Cod postal: 707120, Romania, Tel.0232/730290, Fax: 0232/730290
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2009 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer