Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR: LOT 1: MODERNIZARE DC 135 COTNARI HORODISTEA LUPARIA SI ACCES LA CETATEA GETO TRACICA CATALINA, LOT 2 RETEA DE DISTRIBUTIE APA SI CANALIZARE IN LOCALITATEA COTNARI, JUDETUL IASI


Anunt de participare numarul 90982/17.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cotnari (Primaria Cotnari)
Adresa postala: com Cotnari jud.Iasi, Localitatea: Cotnari, Cod postal: 707120, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Cretu, Tel.0232730290, Email: [email protected], Fax: 0232730290, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR: LOT 1: MODERNIZARE DC 135 COTNARI HORODISTEA LUPARIA SI ACCES LA CETATEA GETO TRACICA CATALINA, LOT 2 RETEA DE DISTRIBUTIE APA SI CANALIZARE IN LOCALITATEA COTNARI, JUDETUL IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cotnari, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR:
LOT 1: MODERNIZARE DC 135 COTNARI HORODISTEA LUPARIA SI ACCES LA CETATEA GETO TRACICA CATALINA
LOT 2 RETEA DE DISTRIBUTIE APA SI CANALIZARE IN LOCALITATEA COTNARI, JUDETUL IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea totala estimata a contractului: 7.121.991 lei
LOT 1: MODERNIZARE DC 135 COTNARI HORODISTEA LUPARIA SI ACCES LA CETATEA GETO TRACICA CATALINA
Valoarea estimata a contractului: 4.534.422 lei
LOT 2 RETEA DE DISTRIBUTIE APA SI CANALIZARE IN LOCALITATEA COTNARI, JUDETUL IASI
Valoarea estimata a contractului: 2.587.569 lei
Valoarea estimata fara TVA: 7, 121, 991RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare cu oferata la procedura: pentru Lotul 1:90.000 lei, pentru Lotul 2:50.000 lei- Garantia de participare se constituie conform art.86 alin (1) din Hg 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- proiect finantat prin PNDR, fonduri FEADR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere conform art.44 alin (2), din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- Certificat de cazier fiscal emis pentru operatorul economic ofertant.
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006 ;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
- Certificate de atestare fiscala care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor,
- cazier judiciar sau certificate echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/administratorii legali ai firmei ofertante
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
- Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
- Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de ANAF-DGFP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri anualain ultimii 3 ani financiari- formulareleInformatiigenerale si Identificarea financiara- Bilant la data de31.12.2006, 31.12.2007 , 31.12.2008 si 30.06.2009
- declaratii bancare pentru a demonstra ca operatorul economic aremijloace financiare pentru a realiza executia lucrarii respective
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani de minim: Pentru Lotul 1:9.000.000 lei Pentru Lotul 2:5.000.000 leiLichiditatea generala trebuie sa fie de minim 90% - pentru anul financiar 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani formular 12F.
- Experienta similara lucrare- Contract de executie pentru lucrarea prezentata ca similara (copie)
- Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pentru lucrarea prezentata ca similara- Recomandare din partea beneficiarului lucrarii prezentate ca similara
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului delucrari- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
- Copii dupa cartea de munca a personalului inplicat in executie sau contractul de colaborare
- declaratie de dispnibilitate pentru lucrarea supusa licitatie, precum si CV- urile personalului cu responsabilitati
- personalul de specialitate va prezenta copii dupa diplome, atestate, autorizatii, certificate, ce atesta calificarea pentru functia pentru care este propus.- Declaratie privind subcontractantii (daca etse cazul)
- Acord de asociere (daca etse cazul)
- Certificate careatestarespectareastandardelordeasigurare a calitatii: ISO 9001:2001 sau echivalent- Certificate careatestarespectareastandardele de protectie a mediului: ISO 14001:2005 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte Lot 1: - nim 2 contr. exec. pentru lucrari similare in val. cumulata de min 4.500.000 lei fara TVA.Cerinte Lot 2: - min 2 contr. de executie pentru lucrari similare in val.cumulata de minim 2.500.000 lei fara TVA.Cerinte Lot 1: -statie de preparat mixturi asfaltice.- autobasculante- autobasculante pentru transport materiale de constructii;
- autospeciala cu matura mecanica;
- autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase;
- repartizator de asfalt;
- vibrocompactor cu cilindru lis;
- vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste;
- vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8t;
- transportoare de beton;
- vibratoare cu lance;
- autogreder; buldoescavator; buldozer;
- escavator; laborator de grad II, autorizat ISCCerinte Lot 2:1.Motocompresor mobil joasa presiune;2.Instalatie foraj hidraulica circulatie inversa;3.Vibrator de interior pentru beton;4.Buldozer pe senile;5.Motopompa;6.Convertizor sudura.Cerinte LOT 1: Manager de proiect;
- Sef santier;
- RTE atestat in domeniul: Drumuri, poduri, tunele, piste de aviztie, transport pe cablu- Responsabil cu controlul tehnic de calitateautorizat in domeniul: Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu;
- Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul Produse pentru constructii;
- responsabil cu protectia muncii;
-personal specializat in manag.de mediu;
- personalul calificat necesar exploatarii masinilor si utilajelor;Cerinte LOT 2: - Sef santier;RTE atestat in dom.: lucrari tehnico-edilitare dealimentari cu apa si de canalizare, Resp.cu controlul tehnic de calitateautorizat in domeniul: lucrari tehnico-edilitare dealimentari cu apa si de canalizareResp. cu controlul tehnic de calitate in domeniul Produse pentru constructii- resp.cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI- personal specializat in managementul de mediu.- personalul calificat necesar exploatarii masinilor si utilajelor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2009 11:00
Locul: sediul Primariei Comunei Cotnari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- persoane imputernicite a ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri FEADR, programul PNDR, Masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Bucuresti, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/217.808, Fax: 0232/217.808; 0232/255.907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Comunei Cotnari
Adresa postala: Comuna Cotnari, judetulIasi, Localitatea: Cotnari, Cod postal: 707120, Romania, Tel.0232/730290, ,Email: [email protected], Fax: 0232/730290
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2009 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer